- 445 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hentbolcü Rasim Şekerci ile
Genç Hentbolcü Rasim Şekerci: “ Spor bana ne katıyor, en başında özgüvenimizin yüksek olmasını, fiziksel özelliklerimin spor yapmayan arkadaşlarıma göre daha düzgün olmasını ve en önemlisi sağlıklı birer birey olmamızı sağlıyor”
”
SORU-Bize kısaca kendinizi tanıtır mısınız ? Hangi okullarda okudunuz bugüne kadar?
RASİM ŞEKERCİ- Merhabalar ben Rasim Şekerci 2000 doğumluyum İzmir’in Dikili ilçesinde doğdum. İlkokulu Ali Çetinkaya İlkokulunda okudum. 3. sınıfta hentbolla tanıştım ve bu zamana kadar ara vermeden devam ettim. Liseyi ise Manisa Spor Lisesi’nde okudum.
SORU- Hentbole başlama hikayenizi anlatır mısınız ? Nasıl başladınız?
RASİM ŞEKERCİ-2- Spora başlama hikayem 3. sınıfta okulumuza yeni bir hocanın gelmesi ve bizi hentbolla tanıştırmasıyla oldu. Zaman geçtikçe hayatımı da spora göre şekillendirmeye başladım. önce lisede ailemden uzaklaşarak Manisa Spor Lisesi’nde okumaya başladım daha sonra ailem buraya yerleşti ve lise bittikten sonra 1 yıl mezuna kaldım sonrasında CBÜ Besyo’ya girdim.
SORU-Hentbol nasıl bir spor sizce?
RASİM ŞEKERCİ- Hentbol bilmeyenler için basitleştirilmiş popüler olmayan bir spor olarak görülüyor fakat işin içine girdiğinizde çıkmak oldukça zordur. Yaklaşık 10- 11 yıldır uğraşıyorum bu sporla bir gün bile sıkılmadım desem yeridir.
Soru- Hentbolle ilgilenmek ve spor yapmak size ne katıyor Rasim?
RASİM ŞEKERCİ-- Spor bana ne katıyor, en başında özgüvenimizin yüksek olmasını, fiziksel özelliklerimin spor yapmayan arkadaşlarıma göre daha düzgün olmasını ve en önemlisi sağlıklı birer birey olmamızı sağlıyor.
SORU- Hentbolün geleceğini nasıl buluyorsunuz?
RASİM ŞEKERCİ- Hentbol ülkemizde geri kalmış bir spor olarak görülüyor ama açıkcası benim gelecekte ki Hentbola umudum yüksek çünkü seyir zevki yüksek olan bu sporun yeterince halka sunulamamasından dolayı popülaritesisin düşük olduğunu düşünüyorum.
SORU Hentbol Beden Eğitimi Yüksekokullarında gereken ilgiyi görüyor mu?
RASİM ŞEKERCİ- Henüz 1. yılım yeni bitti o yüzden Besyo’larda ki hentbola önemi tam anlamıyla görmedim.
Soru-Nasıl bir kariyer hedeflediniz?
RASİM ŞEKERCİ- Besyo mezunu olunca açıkcası hentbola devam ettiğim sürece bölümümle alakalı hemen bir iş kurmayı düşünmüyorum ama Hedefim kendime Fitness’la alakalı bir tesis kurmak olacak.
SORU- Hentbolün ülke genelinde glişmesi için neler yapılmalı?
RASİM ŞEKERCİ- Ülkemizde Hentbol’un gelişmesi için öncelikle halkımıza Hentbolu tanıtmalıyız daha sonra Milli maçları daha büyük kanallarda yayınlamak, süper lig maçlarını büyük kanallarda daha sık yayınlayarak sponsor havuzunu bu şekilde genişletebiliriz. Bu sayede hem Maddi anlamda kulüpler kalkınır hem de Halkımız maçları evlerden görüp merakla izleyebilirler.
SORU- SPOR Lisesi mezunu olmanızın Besyo’ lara girmenize ne katkısı oldu?
RASİM ŞEKERCİ-- Kendi üniversitem adına konuşmak gerekirse alımlarda pek bir değişiklik söz konusu olmadı Jimnastik parkuru dışında. onun yanı sıra 800.000 kuralı geldi Öğretmenlikler için ben bunu doğru bulmuyorum açıkçası çünkü bir spor lisesi mezunu olarak söylüyorum ki 4 yıl boyunca gördüğümüz ders 800.000 barajına girmemiz için yeterli değil ilk yıl dışında gördüğümüz dersler spor üzerine.
SORU-Hentbol konusunda başka neler anlatacaksınız ?
RASİM ŞEKERCİ- Buraya kadar sorulan sorulara ekstra olarak ilave edeceğim tek şey bu yazıyı okuyan kardeşlerime abilerime. Sporla yaşayın diyorum saygılar Rasim Şekerci...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.