- 388 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
NİYETLER HALİS OLSUN../ Müzeyyen KESKİN
03.08.2020
Yüce Rabbim hadislerinde de belirttiği gibi.’’ Niyet Hayır, Akibet Hayır’’
Allah insanların şekline şemaline bakmaz. O sadece insanların Kalplerine bakar. Niçin kalplerimize bakar Yüce Allah çünkü kalb iyi niyetin yeridir. Allah oraya bakar.
Aslında niyet kelimesinin çok geniş anlamı vardır. Niyetler, Hüsnü niyetler ‘’ herhangi bir kimseyle ya da konuyla ilgili hiçbir kötü, art düşünce beslememe, temiz yüreklilik, iyi dilek, iyi niyet ve kötü niyetler.
İyi niyetli insanlar Allah’ın rızasını kazanmak için yapılan güzel hareketler davranışlardır. Onun mükafatını Allah verir. Kötü niyetin cezasını da yine Allah verir. Yani kişi iyi niyetli olursa mükafat, kötü niyete de ceza alır. ‘’Niyet Hayır Akibet Hayır olur.
Bazıları vardır yaptığı iyiliği, iş olsun övüneyim diye yaparlar. Makbul olmayandır. Ama karşıdaki insanı rencide etmeyecek şekilde iyilik yaparsa. Allah rızası için yapılınca sessiz sakin ancak; Allah bilsin yeter diye biliyorsa. Makbul olandır.
Son güllerde gerçekten çok güzel bir iyilikle karşılaştım. Beni çok mutlu etti. Memnun oldum dualarımda eksik etmeyeceğim. Yapılanı açıklamayacağım.
Bu tür güzel hareketlerin Allah rızası için devam etmesini dilerim. Bir insanı insanları bir canlıya yardım etmek. Yardım eli uzatmak o insanlarında bütün işlerinin yolunda gitmesidir. Çünkü Niyetleri hayır sonucu da hayır olur. Sonsuz teşekkürler.
Yaşasın ve daha da büyüsün çoğalsın bu insanlar ve hayırlı işler… Eksik olmayın; Hikmetler, Vehbiler, Hakkılar, Özgürler, Kasım Alperler, Zeynepler, Cananlar, Elifler, Hüseyinler, Mehmetler, Ayşeler, Kezbanlar, Caferler, vs sizler ve sizler gibilerle dünya güzelleşsin. Niyeti hayır olan herkes. ‘’Niyet Hayır, Akibet Hayır’’ hayırlı işlerde yarışalım inşallah.
Kurban Bayramınız Kutlu Olsun.
Başka bir yazıda görüşmek üzere. . Selam Saygı, Sevgiyle..
Müzeyyen KESKİN
Amasyaşat Başkanı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.