- 835 Okunma
- 3 Yorum
- 6 Beğeni
Kopuk Uçurtma
Hükmüne yüz sürüp tenimi arındıracak hiçbir ilahi söz yok artık farkındayım...
Bir yol yok ki önümde uzanan, hepsini yürüsem, sonunda içimdeki bilinmezin kilidini çözeceğim. Umacağım ve umduğum şey sadece bulduğum olacak farkındayım.
Kabul ve uyumla başlıyor süreç ama bu bile kurtarmıyor kendime saklamak istediğim şeyleri..önce onların ağırlığını ölçüyor üzerine çıktığım ilahi tartı...önce onlardan arındırmaya başlıyor beni.
Elinde kalanlar neye yetiyor ya da neye yarıyor...tartışılır. Sorun tartışmak olmadığı için de artık pek etkilemiyor bu durum beni.
Gerçekten merak ettiklerimi anlayamayacağımı, kendi istediğim şekilde kavrayamayacağımı anlayınca, anlayabileceksin diye bırakılan diğer şeyleri de ben önemsemedim sonunda. Hani anlasam ne anlamasam ne ki bu durumu.
Başlangıcını hatırlamadığım eksik anlar doluyor gözlerime...içimde nereden geldiğini bilmediğim emanet görüntülere takılıyor zihnim..
Ben kimim...
Kabuslarım bu yüzden mi arttı...tam olarak emin değilim.
Ne zaman karabasanlarımla barıştım , nefesimi kesmesine izin verdim hatta bundan zevk almaya başladığım o duruma ne zaman geldim onu da bilmiyorum.
Gitme dediğim gün müydü yoksa kendime...ve umursamadan gittiğim o andı belki de her şeyin ucunu kaçırdığın o son şansım.
Bir şeylerin fark ettiği o günler o kadar mı uzakta. Bir şeylere gücümün yeteceğini düşünüp mücadele ettiğim günler. Yenilginin bile bir şerefi olduğunu bilip gözyaşıyla ödüllendirirken mücadelemi, içimden türlü intikam yeminini kanımla imza edecek kadar cesur olduğum zamanlarım...
Heyy size diyorum neredesiniz şimdi.
Kim yıktı beni bu kadar, kim çaldı içimdeki direnci...
Boşuna suçlu arama girişimlerim hep aynada son bulunca, faili ben olan kaç dosyayı gömdüm hasır altına...ama sayısını bilmek de nasılsa pek bir şey degiştirmeyecekti geldiğim noktada.
Ne kaderci oldum ne de çokça iradeci şu dünyada..sadece yanlış zamanda yanlış ipin ucuna asıldım belli ki.
Sonuç mu... ipini koparmış bir uçurtma kadar özgürüm kendi içimde.
YORUMLAR
Analitik bulanıklık.
Hey,diyor! İçimdeki çocuk. "Seni kazıklıyorlar." , "Ne duruyorsun hadi öfkelenen, kız, köpür..."
Bense suskun ve sakin sadece içimdeki " saf ya da kötü " çocuğu yok edecek bir fısıltıyla.
"Biliyorum"diyorum. " , " Hatta bunu için bilinçli yapıyorum"
"Neden?"
Kötülüğün beslenmeye ihtiyacı varsa bırak onu ben besleyeyim."
Bence bu savaş besleme ile ilgili. Yeterki doğru besinleri seçelim. " Huzurun anahtarı"
İnadına sevgi... Hem de saf sevgi. Saf akla dönüştürür insanı.
İyiydi black, mutlu bayramlar.
black_sky
Içimde sürekli bağırıp çağıran bir taraf var ama ona uymanın bana getirdiği ağırlığı biliyorum bu yüzden bazen tebessüm ile bazen derin bir nefes alarak bekle diyorum..bir kazanç yok bu yolun sonunda , bu yol daha büyük yükten başka bir şey getirmiyor insana.
Bazen dışında gibi kalıyorum ortamın, insanların , sesleri uzaktan geliyor sanki...gerceklikten kopmak gibi ama yaratılmış her gerçekliği kabul etmek zorunda olmadığımı da bilmek gibi aslında..
Tekrar teşekkür ederim hoş geldiniz ve hoşluk getirdiniz yine.
Iyi bayramlar dilerim.
nesildaşım işin açığı beni dürüstlüğüm yendirdi hayata. yamuk olamadım hiç, iyi niyet en büyük handikap. ben devlete yenildim. daha doğrusu devlet adına hareket ettiğini düşünen bir önceki kuşaklaradesem daha doğru olur. diğer boyutuyla kadere de yenildim. yani değer verdiğim iki şey vardı en çok, din ve devlet. ikisi de kepaze çıktı karşımda mücadele edemedim, etsem de işin açığı kendini geliştirmekten aciz bir toplumun huzurunda da kazanma şansımın olmadığını öğrendim.
işin üçüncü boyutu, istese de kötü olamayan, kötülük yapamayan bir yapım var. neysem oyum. bu da sırtımın yere gelmesindeki bir diğer neden..
yine de hayat için direnmemi salık veren bir şey var yine de. ne olduğunu bilemiyorum.. belki ailem, belki bitmeyen denizin dalgaları.. denizi bilirsin, o dalgalar hiç bitmez ve asla da hareketsiz kalmaz..
dördüncü boyutuyla, hayal. hayal adamım. hayal ve gerçeğin ayrıldığı yer neresi diye sorsalar cevap veremem. bu da beni hayata bağlayan bir diğer neden..
beşinci boyutta, birey olsam da sanki tarihi bir sorumluluğum var gibi deli saçması yükler, duygular, kahramanlıklar peşindeyim.. çünkü tarihin akışı, geriye gitmeden selçuklu osmanlı ve cumhuriyet çizgisinde benim de birey olarak Türk milletinin yükünü haddimce çekmem gerek..
lakin; çağın gerisinde kalan, son kuşakların çok gerisinde olan bir adeletsizlikle ve dinozorlar her yerde.. cahıllık, mal ve makam korksuyla korkutmuş insanları.. liyakat yok.. arap kültürü neredeyse dna mıza işlemiş... bunu sökmek çok zor..
lakin son çırpınışları ortaçağda kalan zihinlerin. isteseler de değişimin önüne geçemezler..
aslında her bir madde konusu ayrı bir makale konusu olur. ...
sen ne dedin ben ne anladım bilemiyorum ama.. fazla düşünmeden yazıverdim.. cezasını ayaklarım mı çeker zihnim mi bedenim mi bilemiyorum ama...
atatürk gibi bir deha varken, atatürk ün gölgesinde kalmayacak bir Y kuşağı düşlüyorum sadece..
ancak hiç bir çevreye düşman olmaya gerek yok. herkesi içine alacak bir gönlüm var:)) zihnimde o boyutta. zihnimi ve gönlümü ayırt edemiyorum birbirinden.. belki içsel olarak acayipp kibirliyim bilemiyorum.. belkide fazla alçak gönüllü ve inan hepsinden öte çok tembelim.. akışına bırak dedikleri zamandayım...bu iyi mi kötü mü bilmem ama...
çok yazdım gene... ya hu..
belki kızabilirsin ama; de ve ki eki hataları var yazında:)) benim bu yorumumda da vardır belki.. dikkat etmedim :))
saygı huzur ve neydi ha, sağlık ile nesildaşım..
şiirle kal umudun eksilmesin içinden...
sinerji dedikleri birinin bittiğinde umudu diğer Y'lerden enerji almaktır..
klavyezanlığım tuttu gene gene..
Yinsani
kravat taksa da cahildir, secdeye varsa da cahıldir, sakallı sakalsız, örtülü örtüsüz, zengin olsa da cahildir, cumhuriyet-şeriat-monorşi, özürlük vb dese de cahildir..
zihniyetini ve yüreğini tekleyemeyen herkes cahıldır bana kalırsa..
bunca cahilin arasında umut aramaya devam son nefese değin...
black_sky
Isın garibi dürüst olduğun oranda acı çekmek...sonrası iki seçenek ya bunu kendine bahane edip karaktersiz olacaksın ya da her şeye rağmen direneceksin. Sonuç o ki giden girse e bizden yine bir şekilde öğrendiğimiz, doğru bildiğimiz yolda kalma çabamız..
Senin düşündüğün şeyleri ben de çokça düşünüyorum. Her hata yapıp kendime kızdığım zaman, kendime kızıp hata yaptığım zaman..hasar aldığımız doğrudur ama bir sınır olmalı diyorum içten içe...cunku biliyorum geldiğim o kisiyi ben kaldıramıyorum gerisinin ne önemi var.
Kopuk uçurtma olduk doğrudur ama kendi içimizdeki gökyüzünde savruluyoruz.
Nereye gider artık bu iş bilmem ama gidiyor bir şekilde..
Ben diyorum bu hayatta olamadım bir sonraki hayatı bekliyorum;))
Dişina değil içine bakılır insanın nesildaşım...kimi okur ama boşuna kimi görür, anlar , çözümler...
Bu arada kızmam tabii ki...- ki gördüm d- de kısmına bakıyorum;))) bazen görmüyorum nesildaşım sen direkt şöyle yani sıkıntı yok benim için..
Sağlıcakla kal dilerim
Yinsani
şimdilik bu kadar, artık üstadı ve dostun yorumlarını okumayı bekleriz.. ihtimal uyuyorlardır..:)
black_sky
Saldım uçurtmayı gidiyor bakalım en azindan o bulur belki evrenin sınırını.
Eksik olma yeter bana...
Elde kalan iki üç sohbet kaldı bize...yazi , şiir bahane..
black_sky
Şarki benden gelsin o zaman.
Yinsani
arasıra soruyorum, tüm bu yazdıklarım nereye gidiyor diye kendime de...:) inan cevap veremiyor zihnim.. belki derin devlete belki cıa mı5 kgb:)) belki space x ile uzaya... böyle dünyaya veya böyle ülkeye böyle muhabbet.. gerçeklik değerini yitireli haney olmuş galiba...
kendimiz çalığ kendimiz oynuyoruz.. ne tartışmaların tadı kaldı ne de eleştiri, daha iyi yazayım isteği...
işin açığı ömrümüz boyunca sınavdı okuldu yarıştıran bir sistemle artık dalga geçme makamındayız.. hayatın çilesine değinmiyorum bile..
dinlemiyor site beni, koyun üst bölüme okey oyun linki yok babo... onu bırak onca vakit geçiriyoruz, kripto teknolojide gelmedi siteye... hani biraz kılavyeye dokundukça para biriktitsek:))) her harf bir satoşhi olsun.. kuruş olarak düşün yani.. :)))
Yinsani
bu da benden gelsin
işte geldik gidiyoruz-cem karaca
black_sky
Gökyüzü senin, senin,
Sensin
İyi ki var hâlâ
Nefes alacak kadar gökyüzü..
Sevgilerimle
🖤
black_sky
Sonsuz sevgilerimle