- 423 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Türkiye'nin Son Durumu
İki üç gündür hava zehir kokuyor. Zehir kokusundan dışarı çıkamıyorum, iş arayacağım yollara akamıyorum, hava öyle bir zehir kokuyor ki pencereden dışarıya bakamıyorum, malum zor süreçteyiz sinirlerimi gevşettim kimseye takamıyorum. Bu süreçte herkesle iyi geçinmem gerekiyor, eleştirilerden kaçınmam gerekiyor. Aslında dış ülkelerle iyi geçinmemiz gerekiyor, zarar göreceğimiz hâl ve hareketlerden kaçınmamız gerekiyor. Sen onun tavuğuna taş atarsan o da senin tavuğuna taş atar. Bu nedenle sen onun tavuğuna yem atacaksın ki o da senin tavuğuna yem atsın, böylelikle bereket olur. Tabi ki hak yemeden olmalı. Kavga etmeyelim lütfen, birbirimize kin gütmeyelim lütfen. Yahu nerden başladım yine karıştırmaya başladım. Yukarıya bir bakayım.
Konu hava zehiriydi, hangi âlim bu işin mahiriydi. Hava düzelmezse ne olacak bilmiyorum.
Devletimiz bizi evlere kapattı. Zaten sezonluk çalışıyorduk, oteller de kapalı. İşe mayıs ayında başlayıp bir kasım’a kadar çalışıyorduk. Şu anda mayıs, haziran, temmuz ayımız gitti. Alan var mı bilmiyorum ama ben şu ana kadar devletten bir kuruş para almadım. Bu tarihten sonra verirler mi onu da bilmiyorum.
Ben kredi kartından ve kartlardan yedim. Devletimiz bizi evlere kapattığına göre hakkımız olan maaşlarımızın banka hesaplarımıza yatırılmasını rica ediyorum.
Bizim başka bir gelirimiz yok! Giderede verecek bir paramız yok! Açlıktan ölelim mi? Yada birbirimizi yiyelim mi?
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Can Sıkıntısı
Canımı çok fena halde sıkıyorlar. Beni mağdur ettiler hâlâ aynı şekilde saldırıyorlar. Rahatsız olduğum noktayı buldular ordan saldırıyorlar. Üzerime kadınları kızları salıyorlar; tabi bunlar site dışında oluyor yanlış anlaşılmasın, site de bu tür şeyler olamaz kurallara aykırı. Kadınları kızları üzerime salıp dedikodu yapıp huzur bozup çalışamaz hâle getirip işi bıraktırıyorlar. Girdiğim mekanlarda da huzur yok aynı şekilde saldırıyorlar.
Bizim etrafımızda namussuzlar döner şerefsizler döner. Bizim, namussuzlara şerefsizlere verecek tâvizimiz yok. Ne kimsenin gemisindeyiz, ne kimsenin kayığındayız. Biz Allah'ın yolundayız ve Allah'ın topraklarındayız. Ne avanta yeriz nede avanta yediririz. Biz hakkımız olanın peşindeyiz.
Yakuphan kılınç
Kedi Halısı
Benim kedilerin kirli halısı vardı. Hortumu elime alıp dışarıya çıkardım. Hortumun bir ucunu musluğa taktım ve suyu açtım. Kedilerimin kirli halısını hortumdan akan suyla yıkadım. Yıkadığım,kedilerin temiz halısına eğitimsiz çocuklar gelip ayağını bastı. Yakuphan kılınç
Galas
Bazıları galas gelmiş galas gidiyor. Peki galas ne demek? Galas, eğitimsiz, yontulmamış, ve eğitim çağını geçmiş.
Bu tür insanları her yerde görebilirsiniz; kafa ağrısı yaparlar ve bela saçarlar, siz beladan kaçsanızda başınıza bela olabilirler.
Bunlar çocuklarını eğitmez, bunların çocukları beynelminel yaşar. Sağına soluna bakmaz nereye bastığını görmez. Bu tür insanların birde kızları olur onlar da beynelminel yaşar; bu yaşamın bazen ölüm gibi acı sonuçları olur. Durmadan sevgili değiştirir ne idiğü belirsiz bir şablon yaratır.
Bir bakmışsınız kız ortadan kaybolur! Babaları polise gider kızım kayboldu, sızım kayboldu, nazım kayboldu, sazım kayboldu der. Kızı öldürülmüştür. Bende derim ki bu kızın babası yokmu? Baba galas olunca çocuk ne öğrensin? Saldım çayıra Mevla'm kayıra.
Yakuphan Kılınç