- 1127 Okunma
- 9 Yorum
- 1 Beğeni
****
#################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
YORUMLAR
Karmakarışık ettin beni...yok da bir taş parçasına öyle tekme savurdum ki. Fakirlikten yırtılmış ayakbımdan isyan edercesine fırlayan bas parmağına geldi. Ha bayım bu arada tarla iscisiyim ben, sezonluk olanından değil, temelli olanından.
Bu yazar niye böyle yazmiski diye düşündüm. Toplumun hoşuna gidecek olaylardan secseydi ya...şöyle ruhsal betimlemeli gazı, bezi, tuzu...sonra okuru bir ters köşe sonuç kısmında.
Yeni nesil yazı yazmak, bir paragrafa "öz bilgi" yüklemek, tüm birikmişliklerin süzgecinden geçirerek bilgiyi öykulendirmek...olağanüstü.
Bu harcı karan babayigite selam olsun.
Müsade edersen yine gelmek isterim. Unutmadan ayağım çok ağrıyor...
Tarçından nefret ederim, hiç sevmem...
İstediği kadar salgı regülatörü desinler. Kırmızı "ateş karıncaları" seni ısırdı mı bilmiyorum ama çokça ısırmıştır beni sanıyorum bende özel bir şey buluyorlar kendilerince.
Şimdi çok rahatım o nefret ettiğim tarçın var ya, işte onlarda tarçından nefret ediyorlar.
Sence hangisini seçmiş olmalıyım...Tarçını en azından canımı yakmıyor, beynime serpiştirdim rahatım şimdilik....
İyi de ben niye yazdım bunları...Tarçın kokusu alınca içimden geldi...
Yine gelicem...tatula.
ey pınar alaşıkla hemen..
notun dışına çıkmam gerekiyor ki; tebrik edebileyim, tek kelime ile harikaydı.yazı sahibi isteye asa.. boyun kıldan ince..
önce şaşkınlığa uğruyor zihin, sonra anladığını kavradığını düşünüyor yazıda ilerlerken, daha sonra acaba diyor, bu neydi, bunu bir not edeyim araştırayım..
doğa, kimya, tarih, sanat, ilim, metafiziğine açılan fizik.
kimi yerde bir tarihi roman çıkıyor zihnimin karşısına
kimi yerde biyolog, şifacı.
kimi yerde çetin bir savaşcı,
kimi yerde bin bir gizem..
cins kedi gibi bir yazıydı velhasılı ustam.
okur bir zihnin bayramı olacak bir yazı..
haddimce saygı hürmet..
sağlıkla ve dostlukla..
ve bir tebessüm:)