- 1474 Okunma
- 11 Yorum
- 8 Beğeni
YILDIZLI GECELER
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Ay ve Güneş’in yalnızlığında yıldızlarda çoğalmayı sevenlerdenim. Aya değil yıldızlara tutulurum zamanlı zamansız tutkuyla, aşkla.
Geride kalmış her ne varsa yetişememe gerçeğiyle geleceğe tutunurum bir yıldızın kuyruğuna asılarak. Kayacakmış, sönecekmiş hiç umrumda olmadan. Bilirim ki yarın göz kırpacak siyah bir kadifenin üstündeki pırlanta gibi ışıl ışıl.
Gökbilimci değilim ki bilimsel yaklaşayım benimkisi kara sevda geceye olan. Belki de göksanatçısıyım da gökkültürüyle haşırneşirim. Her ne ise bunun adı ben duvarımdaki tabloda, okuduğum roman veya şiirde, dinlediğim bir melodide gökyüzü misafirleriyle tekrar karşılaşmaktan inanılmaz keyif alıyorum.
Güneş nasıl da göz kamaştırır çevirmesen de gözlerini ona. Başını kaldırmasan da hissediyorsun bedenindeki sıcaklığını, aydınlığını. Ya terletmeyen, ıslatmayan, üşütmeyen, rahatsızlık vermeyen gönülleri sarhoş eden yıldızlara ne demeli? Yani o zirvedeki romantizm işli süslere.
Odama çekiliyorum, derim yatmadan önce. Oysa yıldızlara çekiliyorumdur usul usul. Perdemin aralığını başımı koyduğum yastığa göre ayarlarım ki rahatça sokulayım gecenin sessiz ışıltılarına. Kim demiş yalnız gezdiğini yıldızların. Bilirim ki orada yitirdiklerim var yani en değerlilerim. Orada huzur var. Bir yıldızın gümüş tozunda saklı düşlerim var gerçekleşmesini arzu ettiğim.
Ben en çok geceyi sevdim gündüzün karmaşası ve kalabalığına inat. Belki bir gün ben de geceye beyaz bir nokta olacağım ve sevdiklerime oradan gülümseyeceğim pencerenin bir köşesinden. Unutulmamak en büyük ümididir insanın.
YORUMLAR
Uzun bir aradan sonra seni burada görmek ne güzel arkadaşım.
Tebrik ediyorum.
Sevgiyle.
Aysel AKSÜMER
geceyi Ahval ne güzel dökülmüş kaleminizden
insanın o gecenin bir parçası olup ora da öylece kalası geliyor...
tebriklerimle Aysel hanım
Aysel AKSÜMER
her karanlık gece görebilene bir gündür.
bunun bilinciyle duyguların metafizik bir boyuttan asıl olan sahibine geri dönmesini kaleme aldığınız yazınız çok güzeldi.sizi tebrik ediyorum.devamını diliyorum.elinize yüreğinize sağlık.
Emin hoca/Asarvadisişairi
Aysel AKSÜMER
Gecenin karanlığında huzuru bulanlardansınız ...
Tebrik ederim.
Kaleminize sağlık.
Aysel AKSÜMER
Sayın Yazar !
Günün seçkisine layık görülen yazarın kimliğine baktım.
Benim yıllar önce tanıdığım bir yazarın ismine çok benziyordu.
Yok dedim... Yok. O olamaz...
Eğer O olsaydı; ben de bu gün bir yazı yayınladım.
Yazımın altında yorumu olurdu.Genel de de ilk yorumu hep O yapardı.
O :
"Ben profesyonel yazar olacağım." diye bu siteden ayrıldığında:
"Profesyonel yazar olmak iyi yazmayla değil, iyi pazarlanmayla ilgilidir"
dedim mi.? Hatırlayamıyorum,keşke deseydim.
Neyse...Eski hikaye. Bu yazdıklarımın sizle bir ilgisi yok.
Sizi kutluyor,Selam ve Saygılarımı gönderiyorum.
Tebriklerimle...
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Geceye karanlık demek yanılgıdır .
Bu güzel yazıyı yazan kaleme selam ederim.
Tebrikler.
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Gece huzur gece çoğu kere sekine salar insanın hem ruhuna hem de yüreğine... Yıldızlara, zaman zaman pencereden ya da bahçeye çıktığımızda bakmak lazım uzun uzun. Ben de göz kırparım zaman zaman yıldızlara... Bakarım onlarında ışığı bir yanar bir söner, beni selamlıyorlarmış gibi gelir, neşelenirim kendimce... Güzel bir yazı kutlarım içtenlikle Aysel Hanım...