- 523 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Köpek Maması Diyeti
Yazmak ve okumak. Boyamak ve görmek. İnşaa etmek ve yıkmak. Sevmek ve nefret etmek. Söylemek ve dinlemek. Yemek yemek ve çıkarmak.
Köpek maması ile beslenmeye karar verdiğim de bunları düşünüyordum. İlk sabah sucuklu ve sarı dilim peynirli yarım ekmek sandivicimi lokmalara ayırarak köpek Bulut ’a sonuna kadar yedirdim. Sonra da evin içerisinde bir çok meşgaleyle kendimi avutup durdum. Kitaplarımı karıştırıp salondaki Kilisten aldığım kilimi balkondan silkeledim. Yarım avuç çekirdek kabuğu kilimden kurtularak bir müddet uçuştu boşlukta . Karşı apartmanın üçüncü katındaki ev hanımı çamaşır asıyordu. Siyah kolsuz tişörtünden parlayan pembe sütyen askılarını çaktırmadan izledim. Buzdolabını bir kaç kez açtım kapadım. Dünden kalan donmuş taş kebabına dokunup parmağımı Bulut’a yalattım. Kayıp tv kumandasını bulamamaktan huzursuz oldum. Kanepelerin altında kumanda bakınırken yosunlanmiş tozlardan iğreti oldum. Terliklerimi kokladım, eski fotoğraf albümlerini karıştırdım. Eski playboy sayılarından birini sakladığım yerden tesadüfen buldum. Yılları önceydi,ne zaman ve nasıl sakladığımı hatırlama işine giriştim, lakin bunda muvaffak olamadım. Yedinci sayfadaki doksanların seksi bakışlı iri memeli Sandrasına yıllar sonra aşık oldum.Resimde elinde bir hortum vardı ve araba yıkıyormuş gibi su damlacıkları ve köpükler içersindeydi. Objektife dudağının üzerindeki tatlı ben ile seksi bir poz veriyor adeta gözlerimin içine bakarak neden beni beceremiyorsun ifadesini doksanlı yıllardan günümüze gönderiyordu. Onunla sevişmemizin hayalini kurdum. Otuz bir çektim sonrada kanepede uyuya kaldım .Ne vakit sevişsem göz kapaklarıma önlenemez bir uyku çöker . Uyandığımda Bulut dergiyi parçalıyordu. Caânım dergi perte çıkmıştı. Sandra’nın dudağının yarısı bir yerdeydi ve diğer benli yarısı bir başka yerde. Duş almak için soyundum.Sular kesilmişti, tekrar giyinmek zor geldi.Denizli işi beyaz pamuklu bornozumu kuşanip romalı bir asilzade rolüne soyundum . Aynanın karşısında olmak ya da olmamak repliğini bir kolumu kaldırarak denedim,beğenmedim. Aktörlere saygı duydum bunun üzerine, oyunculuk zor sanattır fikrini kabullendim. Kapının dürbününden kapıcının çöpleri toplamasını sırtımda bornozla izledim. Hulisi kentmen oldum çıktım bir başıma evde. Bulutun kakasını eldivenle aldım,öğğğ’leyerek kulezete bıraktım. Sifonu çektim ahmakça. Sular kesilmişti ve hacet giderme ihtimalimde son sifon cephanemi kullanmış olduğumun pişmanlığıyla dudağimı ısırdım, dizime dizimle saldırdım. Bağırsaklarımı dinledim. Neyseki İdare ederdim sular gelene kadar.Plastik eldiveni çıkardım. Elim plastik kokuyordu. Islak mendile koştum. Fakat kapağını açık bıraktığımdan hepsi kurumuş ve pörsümüştü. Götümü bunlar ile silebilirim diye teselli oldum, mutlu oldum. Tv’yi açtım. Sandra’nın yaşlanmış halini andıran bir kadının yemek programındaki İrlanda usulü domuz yahnisi tarifini izledim. Ulen müslüman mahallesinde salyangoz satıyor bu pezevenkler diye içerlendim. Kendimi eski zamanlarda boğazına kadar toprağa gömülü bir yosmaya taş atıyormuş gibi ayıpladım sonra. Nihayetinde memlekette gayrimüslümlerde vardı ve onların da İrlanda usulü domuz yahnisi tarifini öğrenme hakları vardı. Hem ben artık köpek maması ile yaşayacaktım ,bana neydi o yemeğin bu yemeğin tarifinden. Bulut’un mamasında da domuz eti içereren yağ olabileceği aklıma geldi bu sıra. Ambalajda kuzu etli,köpeğiniz için leziz formüllü yazıyordu. 12 kilosunu Migrostan indirimli 69 liraya almıştım . Kuzu etinin kilosu doksanliraydi oysaki. Bunda bir biteniği olduğunu anlamak için dahi olmaya gerek yoktu. Bu konuyu fazla kurcalamamaya karar verdim. Henüz mamanın tadına bakmamıştım ve beni bu yeni beslenme tarzımı sekteye uğratacak düşüncelerden uzak durmalıydım. Sandra’nın emeklilik haline benzeyen aşçı kadın tatlı tarifine geçince ben de kanalı degistirdim. Aklım salonda parçalanmış bir şekilde yatan Sandra’da çakılıp kalmıştı. Adı gerçekten Sandra mıydı? Yani vaftiz olurken rahip bu isimle mi onu ıslanmıştı küvette?Şimdi kaç yaşındaydı ve neredeydi? Yaşıyor muydu,ne iş yapıyordu? İsteğe bağlı bağkur,ssk benzeri bir sistemden mi emekli olmuştu bizdekine benzer? Muhtemelen ellili yaşlarındaydı şimdi Sandra. Resmine hacetlendiğim yıllarda çok revaçta, peşinden zamparaların konuşturduğu bir hatundu besbelli. Ama şimdi belki de kızının oğluna, sürekli altına iseyen torununun pesinden koşuşturuyordur bir yerlerde.Kilo almıştır muhtemelen. Kocasından boşanmıştır ve mature porno filmlerinden kendisini teklifler geliyordur.Fakat buna direniyordu diye düşüncelerim Sandra’nın özünde iyi biri olduğunu beni ikna etmeye çalışıyor,zihnime bunu fısıldıyordu. Karnı doyan Bulut balkonun kenarına düşen güneş de biraz keyif çattiktan sonra bacağıma sürtünmeye karar vermişti. Dizlerimde hacetine gidermesine izin verdim. Ne yapsın it, onu eve kapatan bendim ve buna katlanmak zorundaydım. Hem giren çıkan bir şey de yoktu bana. Vücudunu titererek ve nefes nefese kalarak işini bitirip bir köşeye suçlanarak çekildi. Haksiz değildi hani. Sahibin yemeğini seninle paylaşsın,aşılarını neyim eksiksiz yaptırsin,kaloriferli ev, ondan iş isteyen yok; kalk sen bunların üstüne gel de sahibini s.. Yüzüne baktım üstüne gider gibi. Bakışlarını kaçırdı. Sonrada aletini ve toplarını temizleme ayağına yalanmaya beni görmezden gelmeyi uygun buldu .Şu köpek mamasıyla beslenme düşüncesi. Koyun bokuna benzer kupkuru taneler. Bulut’ a ipnelik yapıp yediğimden vermediğim zamanlarda sike sike yemek zorunda kaldığı ilginç yemek. Hep tadını merak etmişimdir. Küçükken böylesine benzer bir merakla çişimin tadına bakmışlığımda vardı. Aldığım fazla kilolardan kurtulma yöntemlerini uygulamaktan sıkılmış bu fikirde uzunca bir süre saplanmış kalmıştım. Yani köpegim bile zorunlu olmadıkça bundan yemiyordu. Bir bildiği vardır diye ona saygı duyuyordum. Gerçi ne olacaktı hayvanın bir bildiği? Tadını sevmiyordu besbelli. Ama mecbur kaldığında da eşşek gibi yiyordu keçi boku vari sözüm ona kuzu etli mamasını. Sen 12 kiloluk mama yap ve buna kuzu etli nefis formül propagandasıyla piyasaya sür, ama 69 liraya da kampanya yap. Yemezler. Ama yiyor işte hayvan,mecbur kaldıkça . Bokunun da tadına baktın mı ey yazar merakınıza biraz gizem katıp cevap vermemeyi uygun buluyorum. Fakat kendi dışķısinı sürekli yiyerek yaşayan ve bu devirdaim şekilininde akşama ne yesek derdi olmayan uzaylarının varlığına da inanmıyor değilim. Fakat ilk öğün de kaliteli şeyler yemek gerekiyor bu durumda. Ne bileyim ıstakoz, havyar,yıllanmış şarap, rosto falan. Bir kere paraya kiyacak sonra sefasını süreceksin. Böyle bir yöntem de kimse salça ekmekten vuku bulan bir dışkıyla ömür çürütmek istemez. Kapı çalındı bu arada fakat bakmaya lüzum yok. Yanlış zildir. Apartmanda bir papyon konsimatrisi yaşıyor. Ona gelen hergeleler de önce benim zili çalıyor ne hikmetse. Kimse kapımı çalmıyor bunlardan başka anlayacağınız. Depresyona girip köpek maması deneyimlerimi youtube dan paylaşıp sıkı hayranlar edinme projemde bana başarılar dileyiniz. Ah Sandra ah ne sevmiştim seni....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.