YASAKLI DÖRT GÜNÜN SON SAATLERİNİ YAŞARKEN’!
YASAKLI DÖRT GÜNÜN SON SAATLERİNİ YAŞARKEN’!
Kırklara bir kırk daha eklendi ve o kırk’ı da geride bırakmanın sevinci içerisindeyim. Kırk bir kere maşallah.
Hani, hamileliğin ilk kırk’ı, bebeğin kırk’ı, lohusalığın kırk’ı, ölülerin kırk’ı. Korkan kışının ilk söylediği, kırk’ımı sayın ölmezsem daha ölmem demesi gibi… corona/nın kırk’ını da çıkardık ve bu gün kırk birinci günü. Kırk birinci günü de yolcu olmak üzere. Hey özgürlük…
Biliyorum özgür olmaya daha çok var ve ne zaman biter bu tutsaklık bilmiyorum, kimsede bilmiyor zaten…ama en azından mecbur değiliz, ekmek almaya, suyumuz bittince suyumuzu alabilmek ve de çıkıp dolaşabilmek.Rüzgarı hissedip ayaklarının yere bastığını görmek harika bir duygu olacak yarın benim için.
Korkuyla yaşamak çok kötü. Her şey rağmen.Her ne olursa olsun yaşamak güzel .
ENDİŞEM
’’Dalgalanan bir gökyüzü.
Ahi tutmuş masumluğun öfkesi.
Çıldırmış yeryüzünün güzel kızı!
Yüzünde hüzün,
edilen şey neşe değil endişeydi’’.
İnsan, yığınla nefes almak, paylaşmak, konuşmak ve de kahkaha atmak istiyor. İnsan olmak güzel şeydir bunun farkına varıyorsun. Farkına vardığın bir başka şey de senin bir insan olduğun ve de her an yenilebileceğindir, ama buna rağmen asla pes etmemek gerektiğini de öğreniyorsun. Mücadele etmeyi, dayanışmanın ne kadar kıymetli, değerli olduğunu da biliyorsun artık.
Yaşamak güzel,sevmek, sevilmekte çok güzel, daha ne olsun.
En kısa zamanda umarım normale döneriz.Kimse ölmesin artık…
Gündüz YAVUZ.26,04,2020-04-26 Pazar evdeyim..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.