uzun gecenin saçlarında düş uyumu
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
- öyle eriyen bir düş görmedi gözlerim nede bedenim kırılın uçları
gecelerin kıyısında üşümek gibi ruhumun durgun suları ve bekliyordum o uzun ve sevimli bedenin kıvrımlı hislerini , yılların biriken aşkını aramak hem duygusal hemde güzel seven bir uzun saçlıyı hemde siyah bir gece gibi yalnızımı örten , bekledim hep bulurum dedim bu hayat kısa olsa bile hep onun olsun istedim , binlerce güzel duyguda onu yaşattım hep onun gözleri onun için yazılan her şiir ve en tatlı düşler
ve sıradan sakın bir gündü ruhum yalnızlığımın sokağına çıktım yarı çıplaktı aklım yarısı da küsen bir kuş gibi gökyüzüne bakıyordu , çiçekli duygusallığım ile titreyen gülüşlerimi anlatıyordum aklımın az olan köşelerine , damarlarımın rengi puslu sanki hüzün yağmıştı ve soğuk tenim sakallarım ise kızıl gibi tuhaftı yürümek onu aramak onun ruhunun sokaklarında gezmek görsem iliklerinden öperdim dudağın dik kenar üçgenlerini pembe olurdu kasık batmaları , kaldırımda ölü beni gördüm güldük onunla eskiden kendine kızan çocuğu gördüm hala aşkı arayan ama sorduğumda gözleri yaşlı değildi sadece uyumak istedi bir yüreğinin kokusunda olur dedim sakın kendini yorma hayat hem kısa hem yorucu . ayrıldım sonra bir sigara yaktım onun için yasak biliyorum her şeye zararlı idi ama hiç üzmedi hep yanında idi duman karası zararlılık.
sonra uzun gözleri gördüm güneşin aklı gibi kirpiklerime battı güldüm yüreğim orası değil dedim onunda aklı başka yerde idi ama sevdim çünkü yalnızlık denen rüyadaydım önemsemedi hoş çakal dedim üzmeden hayatta hiç bir insandan üzerek ayrılmadım hep onlar dışladı yada sevilmediğimi gördüm ve anladığım zaman uzaklaştım değer vermek zor değil aslında ama hak eden için ölüm bile tatlıdır o yaşasın diye yüreğini öldürmek bedeni değil arkanda insanları ağlatmaya gerek yok bir duygu yüzünden ve hak etmediği bildiğin için kendini onun için yok etmek salaklıktır , tam tersi ona destek çıkmak lazım ki düzelsin istediği hayatı bulsun , senin onunla yaşayamadığın anları bırak sevdiği ile yaşasın bu bence en büyük erdemliktir en derin sevgidir ...
neyse gece gibi ipeksi uzun saclı sevdiğime geleyim onu hiç aramadım o beni beni buldu bende onu sevdim halada en tatlı yanım o ilginçti onu bulmak birden geldi yüreğime selam verdi buyur dedim bir kuş gibi yüreği atıyordu ve hayatımda öyle bir kadın tanımadım beni renkten renge boyadı hem aşk ile hemde sevgi güzelliği ile yazın üşürüm onsuz kışın ise terlerim :) öyle derin ki bir denizin en güzel kıyıları gibi yürü yürü bitmiyor sevmelerim izmir gibi güzel istanbul gibi muhteşem bir ruhu var , beni alıp düş dağlarına çıkardı dizlerinde dinlendim şiir okudum saçlarımı sevdi , o güzel gözleri ile ışıttı beni uyuduk onunla yürek yüreğe nefesinde yaşadığımı anladım aklım hala onun ellerinde avuç içlerinden öptüğüm aşkım benim siyah uzun saçlım yüreğime dolalan uzun aşkım sana teşekkür ederim yüreğine ise sevgi ile ...
aşk ı amber bakışlı...
YORUMLAR
Çok güzel yüreği okşayan bir yazı okudum. Tanımlar, benzetmeler tam bir söz sanatı. Hakkını vermiş yazı kurdelenin yüreğiniz dert görmesin. :)
son gün
bende şaşırdım günün yazısı oldu :) teşekkür ederim değerli yorum için,
kasım yağmuru
İçerik akış olarak harika yazınız ama dikkatimi çekti imla kuralları nerdeler ? :)
son gün
yorum yapan sizde harikasınız . teşekkür ederim sağ olun
son gün
:)
eriyen aşkın ateşi beden artık düşün ince kıyılarında ve o güzellikte hem mutlu hemde sevilmenin tadı olan tutkunun renklerinde , aşk ve sevişme ritimleri aynı yönde akar.
teşekkür ederim güzel yorum...
son gün
anlatmakla bitmiyor :) teşekkür ederim güzel yorumun için.
son gün
aslından daha güzel şirinden daha şirin o muhteşem :) anlatmak yetmiyor .
teşekkür ederim yüreği güzel bayan..