- 523 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yazar Onur Özgür Sungur ile..
İkinci Kitabını Yayınlayan Yazar ONUR ÖZGÜR SUNGUR: ”Parfüm kokusu değil, kitap kokusu sarsın odamı. İşte o zaman odam güzel kokar.”
SORU- Daha önce röportaj yapmıştık sizinle kendinizi tanıtır mısınız okurlar için*
ONUR ÖZGÜR SUNGUR- 23 mart 1998 yılında İzmit’te doğdum. İlkokulu ve ortaokulu İstanbul’da okudum. Lisenin ilk senesini İstanbul’da, diğer üç senesini Balıkesir’de okudum. Üniversiteyi ise Balıkesir Üniversitesi Bitkisel ve Hayvansal Üretim Bölümü’nde okudum.
SORU- İlk kitabınızdan sonra yeni kitabınızı da çıkardınız bugüne kadar çıkardığınız kitapları
anlatır mısınız?
ONUR ÖZGÜR SUNGUR- Tabi, anlatayım. İlk kitabımın adı: Mutluluğun Gözyaşları. İçerisinde başlıklar halinde kısa kısa deneme yazılarının olduğu bir kitap. Bu kitabımı kişisel gelişim tarzında yazmaya
çalıştım. Okuyucuların kitabı okurken tebessüm ederek okumalarını istedim. Mutluluğa
ulaşmanın aslında basit olduğunu, mutluluğun içimizde saklı olduğunu anlatmaya çalıştım.
İkinci kitabımın adı: Küçükten Büyüğe. Bu kitap Roman türünde bir kitap. Metin adlı
karakterin hayat hikayesini anlatıyorum. Bu hayat hikayesi gerçek değil ancak gerçek
olabilecek bir hayat hikayesi. Metin’in hayat mücadelesinin hikayesi.
SORU- Yeni kitap çalışmalarınız var mı?
ONUR ÖZGÜR SUNGUR- Yeni kitabın konusunu düşünüyorum o yüzden henüz bir kitap çalışmam yok.
SORU- Çok okuyan gençsiniz okumak sızın için ne ifade ediyor?
ONUR ÖZGÜR SUNGUR-Okumak benim hayatımın bir parçası. Kitaplarla birlikte yaşamak, yeni kalemlerle tanışmak ve tecrübe sahibi kişilerden tavsiye almak, hem beni heyecanlandırıyor hem de okuyarak öğrendiklerim sayesinde hayatıma bir yön vermiş oluyorum. Her kitapla birlikte yeni yolculuğa çıkıyorum ve bu yol bana mutlaka bir şey öğretiyor. O yüzden okumak benim için çok önemli. Ne kadar çok okursam okuyayım daha okuyacak ve öğrenecek çok şey olduğunu biliyorum. Bu farkındalıkla çok kitap okumaya özen gösteriyorum.
SORU-Çok okuduğunuz ve yazdığınız için ne tepkiler aldınız bugüne kadar?
ONUR ÖZGÜR SUNGUR- Beni tebrik ettiler ve bu şekilde devam etmemi söylediler.
SORU- Her yer yazar doldu kitaplar şairler memlekette bollaştı bunu nasıl yorumlarsınız?
ONUR ÖZGÜR SUNGUR- Yazıya olan ilginin artması beni mutlu ediyor. İnsanlar yazarak dertlerini, tecrübelerini kağıda döküyorlar. Bu da onları rahatlatıyor.
Son olarak Bir özlü söz rica etsek?
ONUR ÖZGÜR SUNGUR-
Söz:
Parfüm kokusu değil, kitap kokusu sarsın odamı. İşte o zaman odam güzel kokar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.