- 481 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ONSUZLUK
dört oda bir yerde her yerin karanlık olduğunu düşün ama onun olmadığını. Bekliyorsun ,görüyorsun her gün yanındaydı önceden ,ama şimdi değil İKİ YILDIR DEĞİL
gezerken görüyorsun gözlerin sana diyor bak işte baaaak orada!!
hayır inanmıyorsun. kendinle savaşa giriyorsun onun için bir başkası için ...hayır olamaz diyorsun. yemek yerken aklında o iştahın yok su içerken televizyon izlerken sana noktalama işaretlerini bile unutturuyor inanması zor geliyor hislerine düşüncelerine.
İnsan kendine nasıl inanmaz? bu nasıl bir nankörlüktür? nankörlük değildir bu bana göre hastalık da değildir bu ONSUZLUKTUR...
ilacı yoktur onsuzluğun yoksunluk krizlerine girersin canın onu ister kalbin beynin tüm vücudun sigarayı sen bırakırsın ama o seni bırakmaz ya Ha işte!!!
bu sefer o seni bırakır ...o yoktur işte o kadar ulaşılmazdır ki sanki çin seddinden daha uzak o kadar güzeldir ki o gözlerin görmez onsuzluğu onsuz bir hayatı düşünemezsin bile sadece çarkında o vardır başkası da yoktur hastalık değil delilik değil peki nedir onsuzluk.
kuyunun dibine de indim onu bulabilmek için zirveye de çıktım ama onu bulamadım istedim çok bulmak dünyalar kadar kalbine baktım onun ama kendimi göremedim onda...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.