- 455 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Korona Allahtan Büyük Değilsin
Benim aklım erdiği yıllardan beri bir sürü korkutucu şey yaşandı dünyaya dair . Ama ben bu son günlerdeki yaşanan panik ve kaygıyı ilk kez görüyorum. Salgın hastalık telâşı her türlü güce sahip ülkelerden tutun da dünyanın en çaresiz ülkelerine kadar yayıldı.
Aslında ben korona adını ilk duyduğum zaman ,her zamanki gibi dünya güçlerinin psikolojik olarak yapmış olduğu bir korkutma politikası diye nitelendirmiştim ama gerçekten durum baya ciddi.
ÖZELLİKLE SOSYAL MEDYADA bir sürü spekülasyon var. Çoğunluk Çinde yenen yarasa çorbasına bağlarken, kimileri de labaratuvar da üretilmiş bir virüs olduğunu söylüyor.
Yine her zaman olduğu gibi herkes fikir sahibi...
İki gün sonra kendi kafasına göre ilaç yazan şifacılar ortalıkta dolaşıp para kazanırlarsa şaşırmam!
Bu durumdan istifade etmeye çalışan büyük şirketler yetmezmiş gibi, birde merdiven altı dezenfektan üretenler bile varken ben artık kimsenin bu konuda dürüst olduğunu düşünmüyorum...
Herkes herşeyi söylüyor o ayrı ama bence bu virüs bizi yaratandan güçlü değil. Ben kadın erkek ilişkisi konularını yazarak topluma dürtmek isteyen bir yazarım. Konu ahlaksızlık ise ne kadın tanırım ne erkek. Herkes neden bu kadar dejenere oldu diye birbirimize sormak yerine önce bir kendini sorgulamalı insanlar.
Mesela yazdığım her konu ve kitap benim vicdanıma rahatlık vermiyorsa ben yazmam arkadaş.
Ben kendi namıma ahlaki çöküşün nedenlerini tespit ederek gerçek hayat hikayelerini kaleme alıyorum. Geçen gün Süleyman Demirel Üniversitesinin bir sosyoloji sınıfındaki öğrencilerle muhabbet ettik . İşinin ehli koskoca profesör beni dersine davet etti ,öğrenciler pırıl pırıl ama bakışları bomboş!!!
Sorunuz yok mu diyorum 50 kişilik koca sınıftan çıt çıkmadı mesela!!!
Yani kısacası bana göre yavaş yavaş özümüzden, ahlâkımızdan ,yöremizden,töremizden ,adet gelenek ve göreneklerimizden uzaklaştık. Allah’tan korkmaz, kuldan utanmaz olduk.
Ne bekliyoruz ki gazaptan başka?
Biz soysuzlaştırılmaya çalışdıkça,bunu yapanlara çanak tuttuk bilmeden belki de.
KUL AZAR, HAK YAZAR....
Haram, helal sayan yok....
Çalan çalana...
Günah sevap sayan yok...
Alkol zinayla kolkola....
Faiz yemek ,tost yemek kadar kolay caiz gibi...
Yalan söylemenin adı renklendirildi, pembe yalan ,beyaz yalan bilmem ne yalan!!!!
Kumar her sokak başında birileriyle iddiaya giriyor!!!
Sonra da korona kapımıza dayanıyor işte böyle...
Depremler, savaşlar, salgın hastalıklar aslında bizlere uyarı.....
Ahir zaman eyvallah ....
Ama artık hepimiz silkelenip ,kendimize gelelim....
Biz bu değiliz...
Ülkemiz üzerinde oyunlar oynanıyor ,lütfen kendimize gelelim...
Ne aids, ne korona ,ne ebola Allah’tan büyük değiller haşa...
Kün fe yekün.....
Ol der ve olur....
Allah hepimizi gazabından korusun.
Kendi nefsimden ve günahlarımdan sana sığınırım Allah’ım...
Sen beni affet....
Dünyayı başımıza yıkma ya rabbi....
Çok aminnn....
Müzeyyen Eser.
YORUMLAR
Amenna hiç bir şey Allah'dan büyük değil ancak tedbiri de elden bırakmadan alt etmeye çalışacağız yine de O'nun verdiği akıl ile...