- 826 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Armutlu Kadınları El Sanatları Sergisi Açtı../ Müzeyyen Keskin
.......
Özel Yetenekli Armutlu Kadınları 08 Mart Dünya Kadınlar Günü anısına KARMA SANAT SERGİSİ açtılar..
.....
Armutlu Halk Eğitim Müdürlüğü Sosyal aktiviteleri kapsamımda GİYİM ÜRETİM TEKONOLOJİSİ Kursiyerleri; Ayla LATİF, Ayla ÇAKIR, Ayla SAYGI, Ayten METİN, Bahtunur ÖZÇELİK, Dilek ATALI, Fatma AKKAYA, Hamide Kübra HANCI, Hatice Filiz GÜNGÖR, Melahat YALDIZ, Muzaffer SARICAN, Nalan ÖRNEK, Nurgül DİKER, Rukiye HANCI, Rumeysa YEŞİLKAYA, Sevgi FİDANOĞLU ve Tülay SARIKAYA ile Öğretmen Emine KIRBAŞ öncülüğünde;
...
EL SANATLARI TEKNOLOJİSİ Kursiyerleri Aynur KÜÇÜKARSLAN, Bahar AKKAYA, Fatma ERKAL, Ferizan KARADENİZ, Gönül ÖZKAN, Hailde DEMİRCİ, Hülya GÜLTEKİN, Melek BULUT, Nermin SARI, Nesime USLU, Özlem ASLANKILIÇ, Rümeysa YEŞİLKAYA, Rümeysanur ALMUSTAFA, Selaha ASLAN, Şengül NAS, Şüheda ASLAN ve Şükran da; ALTAŞ Öğretmen Sibel KİPÖZ öncülüğünde özel yetenekleriyle ve kurslarda edindikleri birikimlerle ürettikleri eserlerini 08 Mart Dünya Kadınlar Günü anısına 09 Mart 2020 günü Armutlu HEM Salonlarında Müdür Mehmet Fikkri ONURLAY ve Müdür Yrd. Tuba YABALAK organizeleri ile KARMA SERGİ içinde sergilediler..
Karma Sanat Sergisi’ni, güzel sanatlar hayranı ziyaretçiler takip etti.
Açılışa; Dünya Markası Türkiye Sevdası proje Sahibi, Şaheserler Üreten Sanatçılar İletişimciler Yapımcılar ve Yönetmenler Araştırmacılar ve Derlemeciler ( ŞÜSİYAD ) Topluluğu Başkanı, Armutlu Güzellemesi Yazarı Medya Mensubu, Eğitimci Akademisyen Şair Hikmet Okuyar da katıldı.
Sergi salonunda çiçeklerle ikramlarla karşılanan ziyaretçiler; Kursiyerlere, Öğretmenlerine ve HEM Yönetimine memnuniyetlerini bildirdiler. Tek tek teşekkür ettiler..Sergilerin; Belediye salonlarında İskele Meydanında ve Yalova İl Merkezinde de açılmasını..
Tanıtımlarda ürün satışlarının da kursiyerlere ekonomik katkı sağlamasını dilediler..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.