- 700 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
BÜYÜK BALIK
İnsanlar kendinde olmayanı konuşurmuş hep mantığıyla yola çıkarsak sahtekar birinin şereften bahsetmesi, yalancı birinin dürüstlükten dem vurması ve korkak birinin aşk tan bahsetmesi çok da yadırganası bir durum değildir!
Gerçekten çok merak ediyorum neden hep aşk tan anlamayan insanlar dillerine aşkı dolayıp dudaklarına sakız ederler. Oysa aşk o kadar güzel bir duygudur ki aşk cesurların işidir ama nedense hep korkakların dudaklarında olur!
Aşk mecnunu çöle atan sevda!
Aşk keremi yakan ateş!
Aşk Ferhat’a dağı deldiren güç aşk özeldir.
Aşkı dolamış üç beş korkak diline aşk şu bu diyorlar çıkacaksın karşısına bakacaksın gözlerine tıpkı idam sehpasına yalın ayak giden mahkûm gibi tüküreceksin son kez celladının suratına! Ve soracaksın beni hatırladın mı?
Tabii ki gözlerinin içine derin derin bakacak bir an kocaman bir sessizlik olacak hayır hatırlayamadım dercesine kafasını sallayacak!
Ve sen son kez hatırlatacaksın ona o aşk tan sevgiden sevdadan dem vuran adam bir zamanlar seni seviyorum deyip sonrada ardına bile bakmadan giden, sevdiği kadının gözyaşları arasında kefene sarılan adam değil mi?
Aşk cesurların işidir! Tıpkı bu söz gibi ’yalan zekâ işidir dürüstlük ise cesaret eğer zekân yetmiyorsa yalan söylemeye, cesaretini kullanıp dürüst ol’ ne de güzel söylenmiş değil mi?
Şimdi buradan tüm aşkı diline dolayanlara sesleniyorum aşkı yazmak sizin harcınız değil siz tahta atınıza binip yalan dünyanızda koşturun sevgiden sevdadan ve aşk tan uzak durun aşk sizin dudaklarınızda kirlenecek kadar basit değil!
Aşkı basit görenler basit insanlardır bırakın aşkı Leyla’lar, Mecnunlar, Ferhat’lar ve Şirinler yazsın üç beş şiir yazmayla kelimeleri birbirinin ardına bağlamayla olmaz bu işler.
Kendini yazar şair sanan vatandaş bırak aşkı aşktan anlayanlar yazsın senin harcın değil unuttun mu? Sen büyük Lokmasın ve büyük balık oysa yüreğimiz tok artık yalanlara, yalancılara ve korkaklara hadi rastgele…
YORUMLAR
Mavi Kelebeğim Yoldaşım;) SAKİN OL
Müslüm BABA da AŞK ile ilgili derki! Tabi senin kıstasına uygun düşer mi bilmiyorum
''Aşk sancısı ölünce diner''
MÜSLÜM BAYRAM
nice sevgi ve saygımla YOLDAŞIMA
MÜSLÜM BAYRAM
değerli yoldaşım
KeLeBeK EtKiSii
Cansın
Canda sın
Candan sın
yoldaşımmm
MÜSLÜM BAYRAM
KALBİN SESİ ORTAK
TEŞEKKÜRLER