- 945 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bu ülkede Vatansever olmak suç mudur ?......
Bu ülkede Vatansever olmak suç mudur ?......
Bu ülkede Vatansever olmak suçtur...Iğdır’da o kadar vatan haini var... Ermeni Diasporasının yandaşları, PKK/YPG yandaşları ve daha niceleri... Bu devlet sürgün edecekse önce onları sürgün etsin... 1990’lı yıllarda Van Komando Tugay’ı / Hakkari Komando Tabur’unda Askerlik yapmış/Türkiye’nin Kuzey Irak Harekatında Terörle Mücadele için Kuzey Irak’a girmiş... Iğdır’da Ülkü Ocakları Başkanlığı yapmış ve tüm hainlerin hedefi haline gelmiş Asılsız Ermeni İddialarıyla Mücadele Derneği (ASİMDER) Genel Başkanı Göksel GÜLBEY gibi bir Vatansever Türk Evladını SÜRGÜN ETMEK Türkiye Cumhuriyeti Devletinin yetkililerine yakışmaz...Bir tane göstersinler... Hain olduğu Devletçe Tescilli olan ne çok devlette çalışan var...Onların içinden SÜRGÜN olan var mıdır?... ASİMDER Genel Başkanı Göksel GÜLBEY,1996’da Iğdır İl Milli Eğitim Müdürlüğünde göreve başlamış,daha sonra İl Tarım Müdürlüğüne, oradan da İl Çevre ve Şehircilik Müdürlüğüne geçerek Teknik Eleman olarak görev yapmaktadır...Bu Ülkede özellikle IĞDIR’da bazı Devlet Yetkililerinin Gücü Türkiye Cumhuriyetinin yanında yer alanlara yetiyor...Çünkü onlar bu ülkenin üvey evlatları sayılıyor...Devletlerine saygılıdırlar...Devletin ve Milletin zarar görmesindense kendilerinin zarar görmesini isterler... Bazı Devlet Yetkililerinin yanlış davranışları nedeniyledir ki PKK zihniyeti Iğdır Belediye Başkanlığını kazanmıştır...Devlet Yetkililerinin bazıları Türkiye Cumhuriyeti Devletinin yanında yer alanlara karşı eşit ve orantılı davranmadığındandır ki köyler boşalıyor ve nüfus üstünlüğü yer değiştiriyor... Devletin üst düzey yetkilileri kendi elleriyle altın tepside Iğdır’ın yerel yönetimini Iğdır’da PKK zihniyetine sunmuşlardır... Iğdır’dan göç edip Yalova’ya yerleşen Iğdırlıların sayısı son on yılda iki katına çıkmıştır... PKK’ın baskılarından çok,bazı Devlet Yetkililerinin yanlış ve yanlı tutumları bu göçü hızlandırmaktadır...Bu ve buna benzer sebeplerle diğer illere yerleşenlerin oranları daha da yüksektir...
Iğdır’da Devletin neredeyse bütün memurları (Özellikle de dışarıdan gelenler) Türkiye Cumhuriyeti Devletinin yanında yer alanların çoğunlukta olduğu yerlerde ikamet etmektedirler...Çünkü güvenli yer oralarıdır...Diğer yerlerde kiralar çok daha düşük olduğu halde o yerlerde neredeyse hiç bir devlet memuru ikamet etmez...Çünkü kendilerini güvende hissetmiyorlar...Yani devletin önemli makamlarında olan bazı yetkilileri Türkiye Cumhuriyeti Devletine bağlı olan vatandaşa eşit davranmıyor ve onları koruyamıyor,o yetkilileri Türkiye Cumhuriyeti Devletine bağlı olan vatandaş koruyor...Iğdır’da PKK sempatizanlarına güç yetiremeyen devletin bazı yetkilileri,PKK’lı olmayanlara yükselerek ve onları sindirerek prestij kazanmaya çalışıyorlar...HANİ EVDE HANIMINA SÖZ GEÇİREMEYEN MÜDÜRÜN MEMURLARINA ETMEDİĞİNİ BIRAKMAMASI MİSALİ...Hal böyleyken tabi ki Iğdır’ın köyleri ve Iğdır Merkez hızla boşalıyor...Buna yıllardır yanlış devlet politikaları uygulanarak çanak tutulmaktadır...Türkiye Cumhuriyetinin Iğdır’daki yetkilileri ASİMDER Genel Başkanı Göksel GÜLBEY’in Devlete karşı hangi yanlışını gördüler ki bu kışta kıyamette sürgün ediyorlar...Devletten maaş aldığı halde görevini hakkıyla yapmayan o kadar çalışan vardır ki...Yıllardır Ermeni Diasporasının ve PKK/YPG’lilerin isteyip de yapamadığını Türkiye Cumhuriyetinin Iğdır’daki yetkilileri yapmış oldu...Birinci Dünya Savaşı sırasında Ermenilerin yaptığı katliamları (Soykırımı), Rusların Azerbaycan’da Bağımsızlık Taraftarı olanlara yaptığı katliamı ve 26 Şubat 1992’de Ermeni Askerlerince yapılan Azerbaycan/Karabağ/Hocalı Soykırımını dünyaya duyurmak için mücadele veren tek dernek Genel Başkanı Göksel GÜLBEY olan ASİMDER’dir...
Şu bilinmelidir ki;ABD,AB,İsrail,Rusya,bazı Ortaduğu Ülkeleri, Ermeni Diasporası ve onların içerideki işbirlikçileri el ele vermiş Türk Devletinin tökezlemesini beklemektedirler...Iğdır’daki Devlet Yetkililerinin bazıları bu şer güçlerinin emellerine karşı mücadele verenleri yıpratarak, bilerek veya bilmeyerek onlara yardımcı olmaktadırlar...Biz Devletimizin Yetkililerinden bize taraf olmalarını ve vatandaşları arasında ayrımcılık yapmalarını istemiyoruz... Ama eşit muamele ve hepimize eşit mesafede olmalarını istiyoruz...Iğdır’daki bazı Devlet Yetkilileri "Bindikleri dalı kesiyorlar" Ermeni Diasporası ve PKK/YPG Örgütleri Türkiye Cumhuriyeti Devletine karşı birlik olup elinden gelen tüm kötülükleri yapıyor...ASİMDER ve Genel Başkanı Göksel GÜLBEY’de Türkiye Cumhuriyeti Devletine zarar vermeye çalışanlarla mücadele ediyor...Hülasa; Göksel GÜLBEY, Gücünü,zamanını,emeğini ve parasını harcayarak, KENDİSİNİN, AİLE VE AKRABALARININ CAN VE MAL GÜVENLİĞİNİ hiçe sayarak Türkiye Cumhuriyeti’ne zarar veren veya vermeğe çalışanlara karşı TÜRK MİLLETİ VE TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİNE KALKAN OLUYOR...
Iğdır’daki Sayın Devlet Yetkilileri;Sürgün edin bakalım VATANSEVERLERİ... Bu gidişle sürgün edecek kimse bulamayacaksınız IĞDIR’da...O zaman KINA YAKARSINIZ...
NOT : ASİMDER Genel Başkanı Göksel GÜLBEY Iğdır’da Ülkü Ocakları İl Başkalığı yaptığında,Bende Türk Eğitim-Sen Iğdır İl Başkanlığı görevini yürütüyordum... Ailemizin sicili tescillidir...
Devlet arşivlerine bakıldığında kimin ne olduğu görülecektir...04.03.2020
Saat : 02.56
04.03.2020
Nurettin GÜLBEY
Yalova ASİMDER İl Temsilcisi
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.