Nasılsın Komşu..
Merhaba, hoşgeldiniz,
Oğlan da büyüyor maşallah. Yine kaçıyor benden, ms speak gel buraya... kaçış yok oğlum gel buraya.. Büyüyüp gidiyor üstad.. Köftehor seni ...
Nasılsın hocam, aynı işte, işler güçler, beklemeye devam, sen ne yapıyorsun, sezon bitti sanırım, bitti sayılır mart -nisanda bir kar yağsa da değişen bir şey olmaz. İstersen arabanın yedek anahtarını vereyim , acil bir şey olursa da direkt ararsın abi.. Hocam sağol şimdilik idare ediyoruz, ikinci eller de fırladı.Aklında olsun,arabam yok diye aklından bile geçirmeyeceksin..ciddiyim istersen al şu anahtarı yedeğini yaptır, yakıtı koydun mu yeter..
Soğumuştum bizim arabadan da, bakalım ev borcu bitsin biraz böyle idare ederiz.. Sağol hocam , allah razı olsun..
2020 de kötü başladı kötü gidiyor, ee hocam yapacak bir şey yok, bir tarafta virüs, bir tarata zamlar, suriye, libya, kıbrıs , depremler zaten sık sık yoklamaya başladı.. Çekirgeler de afrikadan arabistan’a oradan da çin’e geçmiş diyorlar, milyarlarca çekirge bir gün günde 350 bin tonu haşat ediyorlarmış, çekirge haberlerini duymadım.. Umarım Anadolu’ya uğramazlar, hiç okumadım Anadolu’da çekirge istilası gibi bir şey ama.. Uğrarlarsa da yapacak bir şey yok..Zıvanadan çıktı dünya..İnternetteyim devamlı haberleri okurum, vallah nasıl delirmiyor insanlar şaşıyorum..
Ding dong.. Oğlum kapıyı koşsana.. Komşular da geldi, hoşgeldiniz, ee abi görüştürene şükür, gel bir sarılam, nasılsa uğramadı daha konserve virüsü bu tarafa :)) Yenge ne bu adamın hali, bir deri kemik kalmış..Hocam hayırdır bir şey çıkmadı mı doktorlardan, yok abi, herkes aynı terane.. Bir şey de yok , kilo alamıyorum valla. Sigara da yok, alamadığımız ulaşamadığımız yemek de yok allah’a şükür de..
Prenses ... Yine ağlıyor bu.. Prenses ağlamak yok, ver bakalım bir yanak.. tamam tamam.. koyverdi yine, ms speak kardeş gelmiş ... Konuşsana.. Yok konuşmuyor daha, anne baba ... başka bir kaç laf çıkmadı.. Bizim kız iyi, di duu gell cell demeye başladı .. Kızların büyümeleri daha hızlı , ms speak hadi kardeşi alın diğer oda da oynayın..
Sıfır arabalar ne kadar şu an, en düşükleri sanırım 130 bin den başlıyor, deme, ben demiyorum, takip etmiyorum piyasayı.. Millet ne yapacak, şimdiye kadar uçan arabalar piyasada olmalıydı amma sanırım bizim ömrü de yer bu yerdeki arabalar:))
Hocam bir birine vurur uçan arabalar, bizim işler biter yani.. Yok hocam niye vursun arka görüş kamerası gibi yakın mesafede katı bir cisme veya başka cisme yakınlaşınca otomatik fren sistemi devreye girmeli..Nereye park ederiz onları çatılara mı:))
Vallah usta, isteseler şimdiye piyasa da olurdu uçan arabalar... Ekonomik sistem daha 20-25 yıl böyle gider de, belli olmaz, bir savaş çıkarmasalar bari, olan garibin fakirin askerine oğluna kızına olur.. Şimdilik ellerindekileri kakarlar millete, devletleri millet değil, kodamanlar yürütüyorlar nasılsa... cukka düzeni..
Uçan arabalar neleri piyasadan siler düşünsene bir, asfalt şirketleri, sanayiler komple değişir, alltan gelen ustası çırağı, yakıtı...komple düzen değişir, istemezler şu an...abd de bir fabrika kapanıyor bir şehirde, şehir bitik... abd nin de ekonomisi sallantıda da sömüre sömüre çeviriyorlar çarkı.. rus abd arasında sandiviç olduk...
Hocam ne var telefonda, bak dünyayı yeniden kuruyoruz:)) dinliyorum kulağım sizde...
Hocam cumalara gelmiyorsun sanırım, göremiyorum. Geçti borun pazarı üstad, niğde de yok hedefte.. aman hiç girmeyelim bu konuya, selam sabahı da kesersin bak bana:)) Yok be hocam, kral adamsın sen.. Sağol da, bu konuyu açtırma bana..gel git cumana et duanı beni de unutma ha :)) beni karıştırma o tarafa artık.. Ramazan da geliyor ne yaparım bilmem, sanırım iftar davetlerine aç giderim olup biter:)) Hoca davetsiz bırakma beni.. BU sene dışarıya çağırın hem:)) Ne demezsin abi, sen iste yeter ki.. Oruç tutmadan iftara mı gelecen:)) ne yani davet etmez misin, yok ya tutar , ne tutmaması... Emir büyük yerden, tutarım hatun da, sadece aç kalırım söyliyeyim de, saçmalama.. nerden geldi konu buraya.. yine kavga ettiriceniz bana.. abi sanırım sen kendin açtın konuyu... ben açmadım, suçlu bu adam, cumadan girdi..:)birşey demiyorum, benim bir an önce kültür değiştirmem gerekiyor..
annenler babanlar nasıl abi, nasıl olsun 70 yaşına girdiler galiba.. sağlıkları iyi, aman bir de onlara bir şey olmasın, sizinkiler ne alemde, torun büyütüyorlardır sanırım..öyle .. korkmuyor değilim, ihtiyarlara bir şey olmasın abi, bu orta yaş berbat bir yermiş, vallah başımızdan eksik olmasınlar..
Öyle be abi, hem büyüklerle hem çocuklarla ilgileniyorsun bu yaşlarda. Pek kendine bir şey kalmıyor desem yalan olmaz..
Bu yaz tatil var mı? Benim için her yer aynı hocam, lakin laf anlatamıyorum işte, karadeniz de deniz, akdeniz de, bir de ege çıkmasa başıma.. Yedi yıldızlı olsun her şey şirketten hatta şimdiden bak, vallah ben bakmam hiç işim olmaz artık, yaparsın planı, gidiyoruz dersin ben uyarım. kazanan sensin dümen sende, cb ye damat olsaydım böyle olmazdı ya.. sus be yine saçmaladın, doğru söylüyor abla, ... ne diyon sen, git istersen saraya bulurlar birini.. yenge şaka ya, aman aman... bir şey demeye de gelmiyor bunlara ha..:)) tamam tamam gayrın benim kafa çekmiyor dünyayı. Ne tatili her yere aynı kafa ve kalple gittikten sonra, öyle değil mi hocam sen söylesene.. Vallah öyle hocam..
Almanya ya gidebiliriz, hanıma kalırsa gideriz her yere.. vallah beni sınırdan bırakmazlar sanırım:)) geçen haber okudum 10 bin kişi falan pasaport yasaklarını kaldırmışlar gibi.. ben de okudum da, benim ne işim olur yurt dışıyla, ne var ki almanyada.. abim kızıp duruyor bir ziyarete gelmediniz diye.. Vallah hatun sen gidersen git, şimdi sınırda khk dan dolayı olumsuz bir şey olur, zaten dur dura patlama noktasına geldim.. yok be sana ne olacak, olduğu yetmezmiş gibi bir de konuşman yok mu??
Ne oldu abi senin mahkemeler, beklemeye devam hocam, çeker de kalmadı artık da yapacak bir şey yok işte, millete haraç meraç zulmettiler valla. içerdekiler ne alemde kim bilir.. bizim de arkadaşın amcasının oğlunun daha ilk mahkeme görülmemiş, görülmeyi bırak daha hakim bile atanmamış..hocam biliyorsun zaten benim üst mahkemeye gideli dosyalar 14 ay mı 17 ay mı ... bekliyor mahkemeye heyet atanacak da.. iktidar gitmeden düzelmez bu işler.. valla doğru söylüyon abi de, gider mi bu sefer, gitmezse artık cenazeme gelirsiniz.. aman abi, düzelir merak etme..
Hocam çıkalım mı balkona, hocam sen de ya sigaraya başla, ya da bizi bıraktır böyle olmuyor.. :)) hadi hadi dumanlanın siz ben alıştım artık.. telefonu mu değiştirdin yine, araba :)) yeter be abi, yani aklıma gelmiyor da değil, de uçtu ikinci el..
Hocam buyur çayın,
Bir şeyler yeseydik sonra çıkardınız balkona abi.. kocana söyle.. adam sigara almayı unutmuş bugün.. bana sarıyor..
Şekeri yine az getirmişsin ustam.. Hayır tosunum balkon çocuklara yassağ, valla hocam şu çocuklar sigara içtiğimizi görmese iyi olur..çek perdeyi bari, ayrılmazki hocam camdan.. Babacı biraz.. annesi şu tosunu alıverin burdan, aloo ... yine dedikoduları tuttu.. siz kendinize bakın.. gel oğlum buraya hem kardeş de var, gel bakayım.. onunla oyna..
Bu dünyanın kahrını bizim millet çekiyo be hocam, avrupa da dört güne mi iniyormuş nedir çalışma saatleri, ben de okudum öyle bir haber de.. Onu bunu bilmem de 45 yaşına kadar eleği duvara asmak lazım.. millet geziyor, biz de üç kuruşa ömür tüketiyoruz sanki.. Emeklilikte yaş çıkardılar bir de, hamuduyla götürüyorlar, millete gelince 2 bin mi ne...Vallah hocam ben emeklilikten umudu keseli çok oldu.. çile bu ülke ya..
Ne oldu sizin yeni sanayi sitesi, geçen başkan gelmiş sabah çorbası içmeye ona sormuşlar, el sallamış, bitmez diye...
ya zenginin biri alacak sanayi sitesinin yüzde 25’ini ya da dediği gibi başkanın bitmez o dükkanların yapımı.. geçen haber okudum parti başkanı kaza geçirmiş sanırım, dur daha onlar kazalarla kurtulamazlar yedikleri hak hukuk, ettikleri zulüm torunlarına da yeter.. başkan ne demiş, ne desin hocam, onların keyfi yerinde.. 15 yılı bulur.. Bulur hocam.. Milletin yararına bir şey yapmazlar ki.. Yapmazlar mı ya, salla pati khk’larla 70 intihar, sanırım ekonomik krizden de 20 intihar varsa.. Ateş düştüğü yeri yakar derler.. Öyle hocam ya, geçen okudum ben de tır şoförü kendi tırına asmış kendini... Neyse hocam.. kapat şu konuları halının altına süpür... Keyfim kaçtı yine.. hadi içeri geçelim yalnız kalmasın komşu.. soğuk hem..
Abi, yerli otomobil alır mıyız, neresi yerli hocam, tak takıştır:) Valla abi yüzde 20 si yerli olsa yeter.. ne oldu siz kiraya verdiniz mi evi, 2 ay boş kaldı, piyasa durgun artık.. Babanlarındı dimi ev , onların da ben ilgileniyorum, bizim biladeri biliyorsun zaten, adam takmıyor ki abi..Biladerler hep öyle , büyük olmuş küçük olmuş farketmiyor :)) bizimki de öyle, daha işsiz, marta haber gelecek diyordu bir yerden.. kaçıncı mart saymıyorum artık..senin borç bitti mi evin, azaldı sayılır abi, ne kadar, 15 k falan kaldı.. bitmiş artık..
Usta ne yapalım tatili hocaya mı yıkalım borcu bitiyormuş nasılsa..:))
Biz de ne zaman bir araya gelsek, araba ev harbi ya..Başka konu mu yok.. Yaş kaç oldu abi, 47, hocam daha ne kadar yaşayacağız.. öyle hocam, askerden sonra 20-25 yıl nasıl geçti anlamadım . Şarjım da bitiyor, abi bırak sen de ıphone ben 2 hafta kullandım, kullanılmaz o, devamlı sarj mı takip edicen, sen kaça aldın onu, 2 bine abi, 2,5-3 gün gidiyor şarjı.. Şu virüs çıkınca direkt yüzde 10-15 zam yaptılar hemen.. virüs yanlış insanları buluyor hocam, gelse ya bana.. aman abi, ne abisi ya şu çektiğime baksana bir, 3 yıl oldu, ben yaşadığıma sevinsem mi, üzülsem mi, salla pati artık.. yok abi, ya dua et allah yardımcı olur, düzelir hep böyle gidecek değil ya.. bana allah tanrı deme aman hocam.. aman ha aman.. tamam abi de... ne diyeyim size üstad.. geçen biraz konuyu deşeledim dinlerden moraliniz bozuldu..biraz daha kastırsam... aman abi.. bu konuya sokmayın beni..
Hadi masa hazır beyler, ... hadi hocam, bak allah ne verdiyse artık buyurun.. :)) hocam sen de sıkma canını..
YORUMLAR
Kendimi sana misafirliğe gitmişim gibi hissettiren bir havada buldum
diyaloglar oldukça samimi
yaşarcasına ve de çok gerçekçi idi
ancak sigara içmediğimden
balkonda fazladan nikotin almaya dahi razı oldum
sohbetin için katlanmaya değer buldum bilesin teşekkürler;))
tebrikler değerli kardeşim
nice saygılarımla
Yinsani
aynısı ben de yapabilirim de..işre üşengeçlik.. iş güç telaşı, bahnesi çıktur bu tür ziyaretlerin.. okey biliyorsa yenge hem oynarız hem laflarız abi.. :))
uçan arabalar çıksa ihtimal 1 saate iner mesafeler..:))
eksik olmayın,
saygı hürmet ve selamlar..