- 746 Okunma
- 8 Yorum
- 2 Beğeni
Kedilerim Var
Valla benim kedilerim var.
Benim Tonton, bugün miyavlıyordu,miyavlama zamanı gelmiş. Etrafta miyavlayıp duruyordu. Uzağa gider de yolu kaybeder mi diye korka korka akşamı ettim. Neyse korkacak bir durum olmadı. Akşam olunca çağıra çağıra Tonton’u evin önüne getirdim.
Karakuş’um hamile; karnı artık yavaş yavaş büyüyor. Bugün az yüksekten atladı, inşallah yavrulara, benim torunlara bir şey olmamıştır.
Şimdi Tonton’umla, Karakuş’um evimin içinde sıcak yerde sarılmışlar yatıyorlar.
12.02.2017 22:54
Düzenleme: 02.02.2020 Pazar günü
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Yazınızı okudum. Ancak yüreğinde merhamet olan insanlar ALLAH'IN yarattığıbu sevimli hayvanları düzeltiyorum kedicikleri ve diğerlerini sever ve bakar.Ama kedi yavruları ses yapıyor diye onları sopayla ezenlere ne denir ? Allah ceza veriyor ama biz de cezasını çekiyoruz. Yazılarınız çok güzeldi kardeşim. Saygılar.
Banyodayken Operasyon Yaptılar
Dün akşam saat 20:00'dan sonra kirli elbiselerimi soğuk suda, elimle yıkamak için banyoya girdim. O saatte kimse yatmaz, dolayısıyla su sesinden kimse rahatsız olamaz.
Başladım kirli elbiseleri yıkamaya... Bir süre sonra güüüm diye bir ses çıktı! Şarj aletim üçlü pirizde takılıydı; acaba o mu patladı yoksa başka bir yerden elektrik patlamasımı oldu diye suyu açık bırakıp bakmaya başladım, maalesef hiç biri değildi. Beni tahrik edip, küfür ettirip tutuklatmak için organize hazırlanan tahrik senaryosuydu. Anladım ki o ses benim evin önünden gelen silah sesiydi! Ve tahrik olup başladım küfür etmeye... Beş dakika ya geçti ya geçmedi kapım çalındı. Bende, eylemi yapanlardır deyip ne var ulan dedim. Meğer kapıya gelenler devlet görevlisiymiş, telsiz sesinden anladım. Bu ne hız!!! Emniyetten geliyoruz dediler! Sormadım. Ya polisti yada mahalle bekçisiydi. Hakkımda şikayet varmış sesimi kısacakmışım. Üzerim müsait değildi ondan dolayı kapıyı açamadım, kapı arkasından konuştum. İnsan durup dururken bağrınır mı küfür eder mi? Cevap: etmez. Görevlilere tamam dedim gittiler.
Peki tahrik edip eylem yapanlara ne oldu? Faili meçhul. İşin aslı eylem yapanlarla şikayet edenler aynı örgüt elemanı! Onlar suçsuz, Yakuphan Kılınç suçlu oldu!
Düşünün ben banyodayken evime operasyon yaptılar. Yani anlayacağınız beni linç edecekler, harcayacaklar! Etrafımda evimi yakmakla bile tehdit ediyorlar!!!
Allah'ıma sığınıyorum. Allah'ıma havale ediyorum. Yüce yaratıcı adaletini er geç gösterecektir!!!!!!
Yakuphan Kılınç
Korona Virüs olayı
Korana virüs hava zehirlenmesi olabilir, evden dışarıya çıkmayın, kapıyı pencereyi kapatın. Alışveriş işlemlerinizi gündüz yapın. Akşamdan itibaren hava çok zehirli!!!!!!!!!! Hasta insanlarla aynı tabaktan yemek yemeyin, aynı bardaktan su içmeyin. Tanımadığınız insanlara yaklaşmayın. Yakuphan Kılınç
Kıyamet Alemeti Mi?
Bir çok yerde deprem oldu! Ölenler ve yaralananlar oldu! Ben Antalya'nın Manavgat şehrinde oturuyorum. Burda Manavgat'ta da deprem sallantısı oldu. Hatta ilk defasında ben başım döndü sandım. Sonra etraftan sesler yükselince internetten araştırma yaptım deprem sallantısı doğru çıktı, yani başım dönmemiş.
Bütün bunlar kıyamet alemeti mi habercisi mi? Sanırım Yüce Allah'ımız bizi uyarıyor.
En son korona virüs olayı çıktı. Ben et ürünleri ve gıda ürünlerinden şüphelenmeye başladım. Hatta kasaplar denetlemeye alınsın, hesaplar denetlemeye alınsın diye şiir kalıbı bile hazırlamıştım.
Akşam evden çıktım dışarıdan alacak ev eksiklerim vardı. Havada bir zehir kokusu vardı, az daha zehirleniyordum, eve geldim mercimek çorbası yaptım, dışarının zehirli havası karnımda ağrı yaptı. Hemen yoğurt ile ekmek yedim, amaç içimdeki zehiri temizlemekti ve biraz başardım.
Korona virüsün bir açıklaması varmı yokmu bilmiyorum ama ben havadan da şüphelenmeye başladım. Zehirli bir hava var. Kedilerime mama almaya gittim gündüz vakti, ve kedilere mama aldım. Gündüz vakti, havanın durumu biraz daha hafifti.
Dünyada yaşanan bunca şeyler kıyamet düşündürüyor. Belki de dünyanın sonu geliyor. Malum dünya gidişatı belli, Allah razı olur mu? Huzurundan secde etmedi diye, şeytanla birlikte, yasakları çiğneyen yasak elma yiyen Adem ile Havva'yı bile kovmuş.
Allah dört büyük kitap göndermiş.
İncil: İsa peygambere göndermiş.
Tevrat: Musa peygambere göndermiş.
Zebur: Davud peygambere göndermiş.
Kuran-ı Kerim: Muhammed peygambere göndermiş.
Ey insanlar size sesleniyorum; içinizdeki şeytanları kovun, gelin Allah yolunda birleşelim. Kötü insanlarla, kötü düşünceli insanlarla yollarınızı ayırın, yoksa bu insanlardan size hem maddi hem manevi zarar gelir. Yolda huyu güzel insanlarla yürüyün, hem bu dünyada huzurunuz hemde öbür dünyada Allah yanında yeriniz olur.
Yakuphan Kılınç
Senin yüreğin de güzel abi. Evet o kediden bahsetmiştin hatırlıyorum. Kedi özürlü kalınca sokağa atmamışsın ya buda içindeki insanı gösteriyor.
İnternette çok takılmak gözü kör ediyor. Bende de var aynı sorun.
Bende seni anlıyorum abi. Bende seni takipteyim.
Aynen, ailem oldular. Dolapta ilaçları bile var. Sağ olsun veteriner abim hâlime acıyıp masraftan kurtardı. İyi insanların sayesinde sokak hayvanları yaşıyor. Yakuphan Kılınç
Kedi ya da köpek seviyor ve bakıyorsanız aileden biri oluyor. Ne yerseniz ona da yediriyorsunuz, zaman zaman konuşuyorsunuz onun ile size hav hav ya da miyav diye cevap verse bile... Hele de ölüp gidince bayağı üzüyorlar insanı... Ne diyelim Allah yardımcın olsun Yakuphan... Selamlarımla...
yakuphan kılınç
Senin bir de çok güzel yüreğin var...
Ben de kedi aldım ama bakmakta zorlanınca çocuklarıma bıraktım.
Belki bahsetmişimdir. Kafasına demir kapı düştü maalesef. Gözünün biri tamamen kaymıştı. Veteriner uyutmayı teklif etti kabul etmedik. Bir hafta komada kaldı. Sonra kendine geldi ama eski kedimiz yoktu. Daha vahşi, saldırgan bir kedi vardı. Dokunmaya bile tahammül edemiyor, saldırıyor. Oyun oynamıyor. Ama olsun o bizim evladımız gibi, özürlü diye sokağa atacak halimiz yok ya.
Yani gözüm alsa senin kedilerden birine talip olurdum.
Ben seni iyi anlıyorum Yakuphan, kimse anlamasa bile...
Sen yaz biz takip edelim kardeşim...
Sevgi ve saygılar...
yakuphan kılınç
İnternette çok takılmak gözü kör ediyor. Bende de var aynı sorun.
Bende seni anlıyorum abi. Bende seni takipteyim. Teşekkür ederim görüşmek dileğiyle