- 643 Okunma
- 6 Yorum
- 4 Beğeni
Zihnime Tecavüz
Kırıldığı kadar mı , kırdığı kadar mı, yoksa cesaret edebildiği kadar mı kırar insan kendini ya da bir başkasını.???
Ağzımızdan köpükler saçarak anlatırken
"en önemli bize göreleri" acaba başkasının kaç tane önemlisini ayaklarımızla eziyorduk o sıra...
Düşündüm, düşündüm.... bulamadım kendime dürüst gelecek yalanları, çarpamadım suratıma.
Tüylerimi kökünden sökercesine, diken diken ederken beni yalancılar, acaba kendi yalanlarıma kılıflar dikmiş miydim utanmazca?
Hatta; "ama bu öyle değil", "beni anlamıyorsun", "sandığın gibi degil" gibi sözlerle kaç cümlenin ırzına geçtim acımazsızca.
"Katlim vaciptir" ey dostlar...içimdeki her bir insanlık zerresini kötü yola düşürdüm, yetmedi sattım etini, yetmedi pazarladım sosyal medyalarda, yetmedi dalga geçtim, yetmedi s..p attim ruhunu bir sokak arasında.
Ah ben yok mu ben şeytani bile ürküttüm gelemiyor uzun zamandır yamacıma.
Kırdık döktük sonra affetmek dedik onun bile suyu çıkmadı mı ellerimizde?
Affettim egosu ,affetim ama senden intikam alırım kıskacı, affettim ama çaktırma ben de yaptım yalanları...
Yoksa bu affetme işini bile kendi çıkarımıza mı uydurduk sonunda.
Ne kadar affedebilir insan, affedildiği kadar mı, katledildiği kadar mı, yıkıp yok ettigi sınırları kadar mı....kime ve neye göre bu işin asıl ederi....
Sustum tam şu anda bir ayna çıktı birden karşıma....
Düşündüm de ne gerek vardı şimdi bu kadar düşünmeye...sövdüm kendime hunharca...
Dünyayı anlayamadığımı kabul ettiğim için kendimi anlamaya çalışmıştım ama bunu bile beceremedim. Burası daha karmaşık, daha soluk ve daha vazgeçmiş oldu sonunda....
"Ahhh dedim ahhh... sanki artık kendimden bile bağımsızım. Anlamak kim ben kim, tam olarak nerede yanlış yola girdim, bilemedim."
Duyuyorum...
Yine gidiyorum kendi içimden...
Bir ayak sesi çınlıyor kulaklarımda ve giderek kendi karanlığımda benden uzaklaşıyor içimdeki bir ben ama içimdeki nasıl bir ben ve nereye gidiyor göremiyorum...
Hoşçakal diyeceğim ama en son hoşça mı kaldım hatırlamıyorum.
YORUMLAR
Affetmenin kara sularında yüzecek kudretteki geminin ''Sktret-1'' olduğunu fısıldadılar kulağıma. Bir kısmını da bir boğazın barındırdığı bu karasular, boğazın öbür ucundan bir okyanusa açılıyormuş. Murpy Kanunları karanlık bir tünelin ucundaki ışığın ihtimalleri hakkında pek iyi şeyler söylemez. De karanlığın ağır ağır dağılması ile ilgili pek bir sözü yok sanırım. Dilerim ki fırçanız da kaleminiz kadar kudretli olsun, olsun da en güzel renklerle dağıtsın karanlığınızı.
İçten tebrikler, Tanrı tekamül versin, hepimize!
black_sky
Eksik olmayın, yorumlarınızla değer kattınız.
Esen kalın
Saygılar ve selâmlar.
Kalemin birgün huzur bulması dileğiyle.
gündüz okumuştum sanki beni yazmışsınız, şapka çıkarıp imzamı attım..
***
“Bir gün gelir,
başlar gidişler.
Kimi içine gider,
kimisi içinden gider..
İçin gider..” .
.
.
"dışarıya çiçek bahçesisin,
içeride çiçeklerden mezarlık yapmışsın..
.
.
.
Kar yağar kar üstüne
(Dil Tengî)
bu şiirin şairini bulamadım belki siz biliyorsunuzdur..
saygılarımla
black_sky
Saygılar ve selamlar benden.
Teşekkürler kiymetli yorumlariniz için.
Ne anlatırsak anlatalım karşımızdakinin anlama kapasitesi kadardır ona verebileceğimiz her ne ise... Bir hesaplaşma ve iç dökümü gibi kendisi ile yazarın... Zihin nasıl bulanmasın hele de şu ortamda bir dolu olumsuzluklar varken... Değişikti kutlarım...
black_sky
Kiymetli yorumlariniz için teşekkür ederim.
Selam ve saygılarımla
Her zaman dediğim gibi insanın kendine verdiği zararı bir ordu insan toplansa veremezmiş
Bende zamanında kendime çok zarar verdim
Cümlelerimi astım
Umutlarımi kestim
Mutluluğun alnına sıktım
Ne oldu hiç bir şey olan bedenime oldu
Saçlarım beyazladı
Dişlerim döküldü
Ve ellerim buruştu
Hayat herşeye rağmen yaşanmaya değer sairem
Küçük mutluluklar yarınların güzel olacağının habercisidir
Benler saçılmış çok ca yüreğine sağlık
black_sky
Kiymetli yüreğin dert görmesin
Selam ve sevgilerimle
Sayın yazar, size bir şey itiraf edeyim mi?
Bazen kendimi başkası zannediyorum. Bu yazı beni tekrar başkası olmama götürdü. Bu konuyu yazmaya başlamıştım...
Kalite yazılar çoğaldı...
Selamlar olsun.
black_sky
Selamlar benden