- 475 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Devrin ruhu..
Devrin şahlanışında ve başkaldırışında temel yaşayış biçimi tanrılık nizaminda yürüyüş sağlayan teknotik ve parametrik tanrıların varlığını inkar etmemektir
Bu devrin temel nizaminda ve düşünce biçiminde yaratılmış bir boyut varsa bu boyutun her bireyin düşünce kurgusunda tanrısallığın hareketlilik kazanmamış olmasından kaynaklı cüzi yaratılmış lıktır.bu yaradılış toplumun düşünce biçiminde pek yüceltilmesi zor bir mirastan kaynaklı bir dönüşümün olanaksız bilinmesindendir.
Kimi kuldur vesvese dedikleri altan kalan duygunun silsilesiyle yönetilir.
Kimi korkunç bir meta hareketliligiyle boşluğun nağmeleri ni sürer;ama devre yeni düşünceyle toplumun özkimliginde yenilik katacak ana tanrısallığı yakalaması öncelikle atalarının yolundan gitmeyi dusunmemelerindendir
Bu düşünce biçimi nanoteknoloji ve parametrik kanalından frekans olarak farklı bir imaja ,davranışa ,harekete alışkanlığa dönüşecek kadar derin ve tatbik edilmesi büyük bir görünümde yatar.
Yenilik yaratılmış derinliği tanrı olma bilincini yerleştirirken aynı zamanda tanrının zaman içinde 5n1k’yı da sorgulamasina vesile olur.
Bu vesileyle tanrının devrin şahlanışında nereye ,nasıl ,ne zaman ve kim olduğunu belirtecek ana mesajı verir.
Ve tanrının ana nizamı bir suruklenise insanı da katarak tanrı periyodunu yüklenerek yeni tanrısallığı kazanmanın verdiği aklı ile parametrik görünüm kazanarak renginde düşüncesinde yapısında tanrılık katarak devrin imajını değiştirmeye hak kazanır.
Eski bir anlayışın nizaminda yol yürümesi bir dünyayı tanrının çok eski bir nizamina mana katarak yenilik katacak nizamı sayfalarında sonsuzluğa bir kitap gibi düşünce hareketliliğinde akıp gitmesi ona renk verir.
Bu yelpaze tanrının nanoteknonik yönden rengarenk bir cam ekranina diyalog kurup parametrik yapısında da düşünce ve hayal hareketliliğinde gezinerek yapısını ve kurgusunu yaratarak farklı bir imaj da kendine yer bulmasidir.
Bu yaradılış ana mizacı kendinde düşünce biçiminde yerleşke bilerek topluma yeni nağmelerle farklı bir nota oluşturur şarkılarına.
Tanrılık devrinin nanoteknotik ve parametrik susleyisin önermelerinde mantık tamamen yaradılışın üstüne kurgulanmıştır.Bu derin hukumranini ileriye sürecek beyin iç gizeminde ilk adımı atar.yaratilista yok olmada pişirici olmak kaydıyla yola sokulabilir.tanrisalligin yaradılışın da toplumsal imaj için yeni çare ve önemli bir adima sirayet eder...
Gezgin imgeler(Yunus tapancı)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.