- 567 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şehit Abdullah Tayyip Olçok İmam Hatip Ortaokulu öğrencileri yaptıkları gezide eğlenerek öğrendiler.
Şehit Abdullah Tayyip Olçok İmam Hatip Ortaokulu öğrencileri yaptıkları gezide eğlenerek öğrendiler.
Öğretmenler Zehra HAVUZ ve İsmail MALATYA rehberliğinde 5/A ve 5/B sınıfı öğrencileri İstanbul Büyükşehir Belediyesi Çocuk Trafik Eğitim Parkın’a iki saat süren gezi düzenlediler. Belediye otobüsleriyle okul önünden saat 12.20 de hareket edildi. Görevliler bizleri güler yüzle ve ilgiyle karşıladılar. Bu çocukları çok mutlu etti. Önce görevli öğretmen Gürkan AVCI öğrencileri trafik güvenliği hakkında uygulamalı olarak bilgilendirdi. Yolcuların ve yayaların özellikle bisiklet sürücülerinin nelere dikkat etmeleri gerektiğini anlattı. En doğru ve en hızlı emniyet kemeri bağlama yarışması öğrencileri eğlendirdi. Daha sonra C/ Bölgede görevli trafik polisi Muhammet TEKİR trafikte öncelikler, sürücü ve yaya davranışları hakkında sunum yaptı. Sempatik polis memurunun yakın ilgisi çocukları çok etkilemiş olsa gerek tüm çocuklar büyüyünce trafik polisi olmak istediklerini söylediler. Daha sonra tren gezisi yapıldı. Müzik eşliğindeki yolculuk öğrencileri çok ama çok mutlu etti. Hatta Öğretmen Zehra HAVUZ espriyle karışık ’ Keşke tren bir tur daha atsa, ’ dedi. Bu eğlenceli geziden aynı otobüslerle dönüldü. Keşke tüm çocuklar bu geziye katılabilse.
Haber: İsmail MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.