- 533 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İnanmadılar ( 100 Ünlü Türk Büyüğü )
İnanmadılar,
İnanmayanların inanmadıkları
80 Türk’le Devr-i Alem
O kadar zor bir yoldu ki anlatmak için insanın tüm cesaretini toplayıp anlatması lazım…
Maalesef bu konuda hep yarı yolda bırakıldık. Projenin ilk filizlendiği andan şimdiki âna dek bize sponsorluk için söz veren, yanınızda oluruz, sonuna kadar sizinleyiz diyen hiç kimse sözünü tutmadı. Biz bu projede hiç bir çıkar gözetmedik. Para pul, şan şöhret sevdalısı da değiliz ve olmadık da… Geliri Şehit ve Gazi ailelerine bırakılacak ve Türk dünyasına bir armağanımız olacak diye en başından bu yana sözlerimize ilave ettik ve yineledik. İnce eleyip sık dokuduk, biz buna yürekten inandık. Ama inandığımız herkes bizi yarı yolda bıraktı. Biz bu yola çıktığımızda bizi destekleyen bir sürü insan vardı, varlardı, var sanıyorduk fakat hiç biri zaten var olmamışlar ki; o söz verenler, söz verdiğini sananlar sözlerini tutmadı. Mustafa Kemal Atatürk ’ün de söylediği gibi
" Türk çocuğu Atalarını tanıdıkça daha büyük işler yapmak için kendinde kuvvet bulacaktır." Gayesi ile çıktığımız yolda yazarlarımız en büyük destekçilerimizdi.
Azerbaycan, Irak, Doğu Türkistan, Özbekistan, Kırgızistan, Kırım ve Türkiye’nin çeşitli illerinden yazarlarımız bulunmaktadır. 80 kişilik bir yazar topluluğunu oluşturmaktayız. En büyük yazarımız 88 yaşında, en küçüğümüz Annesinin yazdığı öyküde 1 yaşındaki kızına ithaf ile yer almaktadır. Profesör, Doçent Doktor, Yardımcı Doçent, Öğretmen, Asker, Hemşire, Yazar, Sanatçı, Yönetmen, Öğrenci, Ekonomist, Astroloji Uzmanı, Tv sunucusu, Yüksek Lisans Öğrencisi, Askeri Strateji Uzmanı, Mimar, Mühendis gibi meslek gruplarının bulunduğu Projemiz 3 yılı aşkın bir süre sonra hayata geçti. Yaşanan onca zorluklardan sonra bir biri ardına gelen güzel haberler hep içimizi ısıttı ısıtmaya da devam ediyor. Kitap Otağı Yayınevi Genel Yayın Yönetmeni Aşir ALKAÇ tanıştığımız ilk günden itibaren ellerimizden tutarak var gücü ile bizlere destek oldu. Tepeden tırnağa yaşadığımız zorlukların şahidi olarak ‘’ Varım…’’ dedi. Her şey o kadar güzel ilerliyordu ki Kitabın amacını duyan kim olursa olsun tek bir kuruş karşılık beklemeden katkımız olsun isteriz diyordu. Mizanpajcımız Yağmur Hoca, Editörümüz Mansur Hoca, Kapak tasarımcımız Ömer Hoca… Ve koca yürekli bir yiğit daha ‘’ Bende varım’’ diyerek kitabımız için elinden geleni yapacağını söyledi ve yaptı, yapacak... Türkiye geneli Radyo ve Televizyon kanallarında da tanıtımları yer alacaktır. Sarı saçlı mavi gözlü bir Asena’nın yanında Yeleli bir Bozkurt ile başlayan bu yolculuk Hilal Bıyıklılara, Ordu kuran Devlet Kurtaran misali yüreğinde Türk sevdası olanlara kadar ulaştı…
Altun Can Hatun, Terken Hatun, Mama Hatun, İlbilge Hatun, Dilşad, Rahime Hatun, Kür-Şad, İsmail Gaspıralı, Zeynep Paşa, Ozmiş Kağan, Şahruh, Timur, Balamir, Aybars, Kubrat Han, Zuvka Batur… Kimisinde bir esaret kimisinde delicesine kahramanlıklar ama hiç biri Türklük şuurundan ödün vermedi…
Bir annenin 35 yıllık hayali gerçek oldu…
Bizlere destek olan tüm yazarlarımıza ve yanımızda olan herkese ayrı ayrı teşekkür eder, her bir yüreğe ayrıca bu kutlu yoldaki yolculuğumuzda bizleri yalnız bırakmadıkları için minnetimizi bir borç biliriz ki kutlu sevdamıza gönül vermelerinden dolayı tarifi olmayan ve tarif edilemeyen duygularımıza ortak olmalarından onur duymaktayız.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.