- 489 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
3:Bir Yerlerde Belli ki Umut Var
Bir yerlerde belli ki umut var..."
___►_____________
Bir bulut gibi duruyordu ve mazlumca ,
(Güneş’in Anlatımı ile)
İşte yeni bir gün daha bu sonlu hayatımızda, ben yine batarken bekliyordum onun doğmasını.Benim için gün, doğduğumdan ibaret değildi, onu gördüğüm an başlıyordu.Zamanı gelmişti ve hafifçe görünmeye başladı gökyüzümüzde...O kadar çok özlemişim ki onu bu 24 saat. Bir bulut gibi duruyordu ve mazlumca bana bakıyordu.
"Bana öyle bakma." dedim gülümseyerek, dememle gülümsedi.
"Alacakaranlık vaktimizi benim sana bakmamı konuşarak mı geçireceğiz hanımefendi?"
Söyledikleri öyle bir his veriyorduki içime, içime içime çekiyordum ama nafile ki verdiğim nefesle kayboluyordu...Birbirimize bağırarak sesleniyorduk ama duyduğumuz sadece hissettiklerimizdi, hissedebilenlerle susarakta anlaşabilirsiniz...Hiçbir şey demedim sadece onu izledim, fotoğrafını hafızamda binlerce kez çekiyordum kaybolmaması için...Oda beni izliyordu , denizden uzaklaşmış ve gökyüzünde can bulmuş bir balık gibi...
Denizler cinayet işlemezlerdi ama balık zaten denizde bir ölüydü...
Ve işte benim günüm bu alacakaranlık süresi kadardı, ondan sonrası sadece ahireti bekleyen bir ölüden ibaretti...
PC: Bir dahaki bölümde görüşmek üzere.
YORUMLAR
Söyledikleri öyle bir his veriyorduki içime, içime içime çekiyordum ama nafile ki verdiğim nefesle kayboluyordu...Birbirimize bağırarak sesleniyorduk ama duyduğumuz sadece hissettiklerimizdi, hissedebilenlerle susarakta anlaşabilirsiniz...
Haklısınız çok güzel bir anlatım olmuş tebrik ederim devamını dilerim ...
Sinem Güçlü ✍
Denizler cinayet işlemezlerdi ama balık zaten denizde bir ölüydü...
enteresan bir öykü
ve de etkileyici
tebrik ederim
Selenophile
MÜSLÜM BAYRAM
diğer bölümlerde çok hoştu
bir vefasızlığın dargınlığı var sanki
derinlerde saklı bir giz taşıyor
tebrikler
kalem çok iyi
sağlam bir konu