- 436 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
FRANSA VE LEJYONERLİK
Bir ülke düşünün toplumlara demokrasi dersi veren
fakat yaptıkları ile konuştukları birbirini tutmayan çelişkiler ülkesi adı Fransa.
Sömürgeci ve emperyalist bir devlet.
Düşünce özgürlüğünü kısıtlayan yalanlar üzerine çıkardıkları başka bir milletin Ermeni olaylarını soykırımdır diye yalan bir kanunla senatolarında kabul etmeleri ve Ermeni soykırımı olmamıştır diyenler için para ve hapis cezası vermeleri düpedüz faşistlik.
Fransa da ne ararsan var. Görüldüğü gibi Fransa sömürgeci ve emperyalist bir devlet.
Amacı tarihte ilhak ettiği ülkelerin yer altı ve doğal kaynaklarını zenginliklerini sömüren emperyalist bir ülke. Böyle bir ülke demokrasinin beşiği olabilir mi?
Fransa’nın kalkınmasının birinci nedeni emperyalist bir devlet olmasıdır.
Yaptığı soykırımlar Cezayir ve Raunda’ da belgeleri ile mevcuttur.
Fransa da dünyanın değişik ülkelerinden gelen milletler topluluğu yaşar.
Nüfusu 65 milyon civarında bunun %40 ı geçmişte başka ülkelerden göç etmiş göçmenlerden oluşmaktadır.
Silah sanayisi ve ekonomisi gelişmiş, Avrupa da ve dünyada gelişmiş 10 ülke arasındadır.
Dünya da Fransa için denilen Fransız kalmak sözü,
Fakir ülkelerin yanında yer almayan ve onları umursamayan yapısıyla pekişmektedir.
Dünyaca ünlü Fransız Napolyon bile para para demiş neden
çünkü her ülkeyi ve insanları para olarak gören bir millet oldukları için.
Fransızların amaçları Ermeni Terörünü hortlatmak ve Türkiye’nin başına çorap örmek istemeleridir.
Bu bir Fransız projesidir.
Olmayan Ermeni soykırım yasasını diğer ülkelerin meclislerinden de geçirip Türkiye’nin imajını bozmaktır.
1915 Ermeni olayları diye konuşulan olaylarda belgeler mevcuttur.
Fakat bu ülkeler emperyalist oldukları için kendileri söyler kendileri dinler.
Demokrasiyi menfaatleri gereği her yere çekerler.
İnsanları ve ülkeleri kullanmayı iyi bilirler.
Akla ve mantığa sığmayan bu kararlarını kınıyoruz.
Fransa’yı ve Fransızları demokrasiye, hukuka ve insan haklarına davet ediyoruz.
Bizler Türk kamuoyu olarak üzerimize düşen görevleri yapacağız.
Fransa’yı dünyaya şikayet edip orta doğuda ve Afrika’da yaptıkları soykırımları anlatacağız.
Şimdiye kadar onlar konuştu biz sustuk. Şimdi konuşma sırası bizde.
Bütün İslam alemine Türk Cumhuriyetlerine orta doğuya Afrika’ya Fransa’nın sömürgeciliklerini anlatacağız
yaptıkları soykırımları da belgeleyeceğiz.
Tarih asla yalan söylemez.
Fransız tarihinin yaptıklarını bütün dünyanın bilmesi gerekiyor.
Bu oyunu da bozucaz. Yeter ki dik duralım bir olalım beraber olalım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.