- 318 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÖLÜME GÖTÜREN ZEHİRİN ADI BONZAİ
12.09.2014
ÖLÜME GÖTÜREN ZEHİRİN ADI BONZAİ
Günde 6 kişi hayatını kaybediyor. Son 1 yılda 300 kişi uyuşturucudan hayatını kaybetti. Toplumumuzun duyarlı olması gençlerimizin uyuşturucudan uzak durması gerekiyor. Millet olarak bu davaya sahip çıkmamız gerekiyor. Uyuşturucuyla savaş derneği gibi sivil toplum kuruluşları kurulsun. Ayrıca bağımlıları tedavi etmek için senateryum hastaneleri kurulması gerekiyor. Rehabilitasyon merkezleri ve yöntemlerini sağlamamız gerekiyor. Her işi halkla yapmalıyız halkla başarmalıyız kamuoyuna taşımalıyız. Uyuşturucu kullanımı dünyada had safhada. Önce insan diyerek anne ve babaların bilinçli olması gerekiyor. Günü kurtarmaya çalışmayalım. Bataklığı kurutalım. Uyuşturucu satıcılarını çeteleri yok etmemiz lazım. Toplumsal çalışma yapmak gerekiyor. Bireysel olarak bu işler yapılmaz. Son 5 yılda uyuşturucu 261 kez artmış. Bütün dünyada ilaç kartelleri emperyalistlerindir. Bizim hayatımızın amacı insan sağlığıdır. Gurup terapileri yapılabilir. İnsanlar bilgilendirilebilir. Sistemi anlatarak kişisel gelişimle sevgiyle bu işi yapmalıyız. Uluslar arası emperyalizmin toplum dizaynının bir parçasıdır. Uyuşturucu uyuşturmak bağımlı hale getirmek toplum olarak bağımlı hale getirmek toplum olarak mücadele etmek zorundayız. Uyuşturucu kullanma yaşı 14-15 yaşlara kadar düştü. Çocuklar arkadaş gurubunun kurbanı oluyorlar. Siz kullanmıyorsunuz arkadaş gurubu sizi zorluyor. Birkereden bişey olmaz ana kuzususun diyerek, ottur zararı yoktur gibi yalanlarla arkadaşlarını bu uyşturucunun içine çekiyorlar. Kimlik bunalımına düşmüş gençler kendini ispat etmek için sigara, içki sonrada uyuşturucu kullanmaya başlıyorlar. Uyştutucuyla mücadele eğitim ve öğretim küçük yaşlarda başlayarak çocuklarımızın bu tuzaklara düşmelerini önlemeliyiz. Okullarda uyuşturucuyla ilgili eğitim verilmesi ana okulundan başlayarak kişilik kazandırılması gerekiyor. Çocuklarımızın yanında yakınında olmalıyız. Çocuklarımızın arkadaşlarını bilmeliyiz, dertlerini paylaşmalıyız. Çocuklarımızı yakından takip etmeliyiz. Farklılıklarını izlemeliyiz. Daha çok ilgilenmeliyiz. Aile bağlarını çoğaltarak genişletmeliyiz. Sanat ve spor alanlarını çoğaltmalıyız.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.