- 280 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATIMI KARIŞTIRAN ÜÇ KADIN
HAYATIMI KARIŞTIRAN ÜÇ KADIN
Hayatımda çok kadın tanıdım ama bunlardan üçünü bir kenara ayırdım. İlki ve en özeli, bana iki evlat armağan eden eşim. Ona karşı başım daima eğiktir. İkincisi Sevda Çiçeği, o platonik bir aşktı. Unutmadım yaşamım boyunca, unutamayacağım evli ve çocuklu bir kadın.
Sana gelince bendeki yerin bambaşka. Seni başka bir sevgi ile sevdim. Ama artık hiçbir şeyin önemi kalmadı. Bütün sevdalarımı bir ağacın dalına astım. Bundan sonraki yaşamımda, pek önemli olmayan bir dönemin içindeyim. Nefes alıp verdiğim süreç içinde.
Başımın tacı üç kadın şu kısa yaşamımda, o kadar çok şey kazandırdılar ki bana. Bugün ben Tuğrul Ahmet’im diyebiliyorsam bunun mimarı eşimdir. Benim her ölüşümde tekrar hayata döndüren, hakkını hiçbir zaman ödeyemeyeceğim kadın.
Sevda Çiçeğine gelince, benim dahi bilmediğim bir yönümü gün yüzüne çıkartan platonik aşkım. Onun sayesinde iyi bir yazar ve şair olduğuma inanıyorum. Bu inancım ölünceye kadar değişmeyecek. Çok yakın bir zamanda ölüp gittiğimde geriye kalan adımla yaşayacağım.
Sana gelince güzel kadın, benimle yaklaşık bir sene paylaştığın yaşamın bana Tanrı tarafından verilmiş bir armağandı. O bir seneki yarım asra bedel, kısacık zaman diliminde o kadar çok şey paylaştık ki bunları anlatabilmek imkânsız gibi bir şey. Bu yazıyı okusan da kendini tanıyamayacaksın. Bu yüzden ufak bir hatırlatma yapayım. Bir sinema düşün, film oynuyor ama seyircisi iki kişi sen ve ben. Film arasında yiyecek bir şeyler almak için salona çıkmak istediğimizde, yer gösteren çocuk, çıkmayın abi zaten filmi ikinize oynatıyoruz. Ara vermeyeceğiz demişti. Kendini tanıdın mı?
Not: Seni bir sanatçıya benzetiyorum, o sanatçıda Meryem Uzelli.
Not: Sende evli ve çocuklu bir kadınsın.
Not: Bir tek senden vaz geçtim.
Kafama esti öyle sıradan bir yazı yazdım. Okumasanız da olur.
Tuğrul Ahmet Pekel.
18.102019/Cuma
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.