- 465 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
GÜNAH KEÇİSİ
Amerika daha ne yapsın?
Kürt, ermeni çin rusya ve diğer unsurları yıllardır kamplaştırarak bize dıştan ve içten saldırtan araplar gözden uzak tutuldu.
Türkiye’ye saldıran el-kaide’sinden hamas’ına kadar her taşın altında amerikayı gösterenler,
şimdi abd’nin bu tutumunu hazmetmek de zorlanacak elbette...
Abd ülkelerin tarihine bakmaz.
Günlük düşünür...
Günlük uygular.
Abd senotosu tarihden anlamaz bu konuda cahildir.
Kim ne derse ona inanır.
Yıllardır yürütülen kürt lobisine karşı "ne oluyoruz" diye başını kaldıran abd yaptığı hatayı anlamış olabilir mi?
Elkaidesi’nden başlayan Hamas’ına karşı sürekli alarmda olmak zorunda kalan abd’nın bu örgütleride kendi beslediği yargısı da yayılmıştır.
Sürekli kendi ayağına sıkacak kadar aptal olamaz dimi dünya dev’i...
Oysa bu örgütleri arap coğrafyasına daha yakın olan çin ve rusya’nın yardımı ile yapılandırabileceği kimsenin aklına gelmemiştir.
Arapların kendi içlerinde çeteleşme güçlerin olmadığını düşünmek aptallıktır.
Kendi dinlerinin kuralı vahşet olan bu güruh için saldırmak katliam yapmak ibadetleri .Yani yaşam tarzlarıdır.
Yine oluşan derin bir olgu ’da bütün herşeyin "günah keçisi" amerikadır.
Sezar’ın hakkını sezar’a vermek şöyle dursun ’hakkı gasp edilemektedir.
Bu durumda bizim ezeli düşmanımız araplar iken neden hala sahte dost gülücüklerine kanmaktayız.
Bize yüzyıllar önce iteledikleri din konusundaki başarıları yadsınamaz.
Bizi afyon gibi dinleri ile uyutan arapların yüzyıllar önce bizimle nasıl uğraşıyorlarsa bugünde aynı şekilde uğraşmaktadır.
Bu durum da tablo ortadadır.
Amerika ve diğer dünya ülkeleri bizi islam dünyasına koyarak öyle şekillendirmişlerdir.
Bu da osmanlı’dan sonra iyice köklenen islam müsibeti ile dışardan görünen tablo da Türkiye bir islam devletidir. Atatürk’ün ömrü sadece ülkeyi laik yapmaya yetmiştir.
Eğer Atatürk’ün ömrü yetseydi yapılan cami yerine okullar kütüphaneleri çocuk parkları v.s yapılacaktı.
Artık bir semtte bir cami yeterken bir mahallede 2-3 cami yapılmaktadır.
İnsanlar artık arazilerini okul yapımına değil cami yapımına bağışlamaktadır.
Bu da ülkede cami sayısının okul sayısını geçmesine neden olmuştur.
Açılan kuran kursları da cabası...
Bu durum da hala düşmanı okyanuslar ötesindeki ülkede aramak yerine nerede bulacağınızı anlamışsınızdır umarım..
Gülce Şeren/ 18 Ekim 2019