- 921 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Sevgili Peygamberimizin,fena ffillaha yükselmesi,Allahın potasında erimesi halleri.
Sevgili Peygamberimiz,Allahü Tealanın en çok sevdiği,Alemleri onun Hürmetine yarattığı yüce Peygamberidir.Bizleri kendisine kul Habibibine Ümmet eylediği için sonsuz şükürler olsun. O Peygamberler,Peygamberidir.Miraca yükseleceği zaman mescidi Aksada,bütün Peygambler arkasında saf tutmuş.onlara imam olarak iki rekat namaz kıldırmıştır. onun için Ona Peygamberler,Peygamberi denmiştir.O Allah indinde öyle yüce bir Peygamberdir ki,Bazı Peygamberler keşke Onun Ümmeti olma şerefine biz de mazhar olsaydık demişlerdir.ve kıyamet günü Allah indinde secdeye kapanıp diğer Peygamberlerin Ümmetlerinin Affı için Allaha yalvaracaktır.
şu misalde çok önemlidir. sevgili Peygamberimiz zikir halindeyken,eşi Hazreti Aişe Annemiz yanlarına girer.Peygamberimizin vecd hali çok yüksekdi,eşinin,kimsin,demesine çok hayret eder.benim,senin eşin olan Aişenim ya,diyince,o Aişe dediğinde kimse kimdir kim der.ben Ebu bekir Sıddıkın kızı Aişeyim der,Ebubekir sıddık da,acaba kimdir,kim der.Muhammedin kayın babası olandır der,Vecd hali ile,Muhammed de,kimdir der.Allahu Ekber Velillahil Hamd.
ABDULKERİM KAYA.11.09.2019.ANKARA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.