- 630 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hak Geldi Batıl Zail Oldu
HAK GELDİ BATIL ZAİL OLDU
Ben beni bildim bileli hep bu cümleyi kurarlar, biriyle konuşurken kendini dindar diğer insanları dinsiz zannedenler…
Doğrusunu sorarsanız bu cümleyi hangi manada kullandıklarını bilmiyorum.
Kuran ayeti olarak mı kullanıyorlar yoksa farklı bir iş için mi, onu kendilerine sormak lazım.
Bana göre Hak, kâinatı yaratan yüce yaratıcının ismidir.
Batılın da, çok şeyden geri kalmış, dünya nimetlerinden yeterince faydalanmamış cahiller ve dindar görünüp gerçek dindarları aldatan dinsizler için söylenmiş olması lazımdır.
Yüce kitabımız Kuran-da, İsra suresi 81. Ayette, Ve de ki: Gerçek geldi, batıl yok olup gitti, şüphe yok ki batıl, zaten yok olur gider, der.
Doğru olanı da budur.
Sizlerde tasdik edersiniz ki böyle olmalıdır.
Ama ne hikmetse, başta ben olmak üzere aklını kullanmasını bilen birçok dostum bahse konu olan insanların, yani bu cümleyi ağzından düşürmeyen bu ülkede birlikte yaşadığımız dostlarımızın gerçek manada Hak’tan yana olmadıklarını görüyoruz.
Neden? Diye sorarsanız, her şeyden önce bu cenahta başarı yok, Çaba yok, Çalışma isteği yok, Üretim derdi yok, Doğru bir yaşam sürme gayesi yok derim.
Yapma demeyin dostlar…
Her an her dakika ve her zaman etrafınızda, etrafımızda olan bu cenahtaki insanlara derinden bir baksanız, sizde görürsünüz benim gördüklerimi.
Neler görüyorsun?
Öncelikle, ‘’Hak geldi batıl zail oldu deyip milleti mahf edip kendilerini bay ediyorlar.’’
Lafazandırlar.
Dünya malına tamah ederler.
Saltanata düşkündürler, birde çoğu içten atmalı olduğu halde cinselliğe!…
Yalan, talan ve ganimeti bölüşme anlayışlarına dokunmayacağım.
Onu sizlerin takdirine bırakıyorum.
Benim gördüklerim arasında birde şu var.
Yönetimi ele geçirene kadar sık sık bu cümleyi kurup garip gurabaya güven veriyorlar, sonrada kendi geleceklerini sağlama almanın derdine düşüyorlar.
Yalan mı?
Değil dediğinizi duyar gibiyim.
Sevgili dostlar; ‘’Vücuttan iri akıldan noksan’’ değilsiniz onlar gibi sizler.
Yalvarırım biraz düşünün.
Güneşi görmeden bizler, yaz gelip geçiyor hep:
Ama bahsettiğim insanlar hep güneş içerisinde.
Hatta güneşin sadece kendileri için doğduğuna inanırlar.
Denizlerde onlar için var, ülke kaynaklarının büyük kısmı da onlar için!!!
Bana inanmıyorsanız, konuştukları zaman dikkatlice dinlerseniz, dünyanın en mantıklı insanı gibi konuşur, dünyanın en mantıksız eylemlerini gerçekleştiklerini görürsünüz.
Sıkıştıkları zaman, yani sorgulamaya kalktığınız zaman da aynen şöyle diyorlar.
‘’Siz benim dediğimi yapın ama yaptığımı yapmayın.’’
Annem yapma.
Babam yapma.
Kardeşim yapma.
Komşu yapma deme şansınız yoktur.
Asla bu hakkı tanımazlar size.
Bu fikirde olanların tamamı her şeyden önce kendi geleceklerini düşünürler.
Ahretlerini dünyalıklarına değiştirmekten korkamayan bu insanlara sadece acıyorum ben.
Önlerinde Ebedi bir hayatın olduğunu, bu dünyanın da boş betal olduğunu benden daha iyi bildikleri halde neden böyle davrandıklarına anlam veremiyorum.
Hiç mi empati yapmazlar, ölüm ve cennet cehennem üzerine?
Bence yapmıyorlar.
Yapmış olsalardı eğer, söylemleri ile eylemleri bir olurdu.
Yaradan’a karşı sadık ve doğru bir kul olurlardı.
Hak ve hukuğa ve insanlığa faydalı işler yaparlardı.
Dediklerimi yapmadıklarına göre, demek ki amaçları Kuran ve gerçek madana Hak değil, Haldir!!!
Umarım yazdıklarımı kimler için dediğimi anlamışsınızdır.
Ciddi manada ‘’Hak geldi batıl zail oldu ya inanlar benim başımın tacııdırlar’’
Benim derdim, Her konuda kendini halktan üstün gören ama halk için hiçbirşey yapmayanlardır.
Yüce Allah af eylesin diyeceğim, oda ‘’işi şer olanın sonunu hayr eylemem’’ diyor.
Bu nedenler iş başa düşüyor, yani biz Haktan yana olanlara.
Sevgili dostlar; Konuyu uzatmamak adına öz cümle olarak ’’Uyutanların değil, ayıktıranlardan yana olun’’ Olun ki birlikte kurtuluşa erelim diyor saygılar sevgiler sunuyorum.
Unutmayın: Bahtı kara saçı beyaz insanların elinden birşey gelmiyor ve onları değiştiremiyoruz.
Kül olsun, Hak yolu bırakıp fanilerin yolunu savunanların başına.
Ama bizler çok rahat değişebiliriz!
Lütfen düşünün bunu.
Bir değişim için, Allah için. Hak Muhammet Ali için ve iyi kulların selameti için, kendinize gelin ve insanlığın kurtuluşu için bir adım atın.
Atın ki; Dürüst, ne yaptığını bilen, ahlaklı, erdemli, emanete sahip çıkacak, ülkemiz ve vatanımız için icat ve icatlar bulabilecek nesiller yetiştirelim.
Yoksa Batıl olarak gördüğümüz insanlar bizi hep sömürecek, bizde ağzımızı açıp bakacağız.
Buda, bugün kazandığını düşünenler başta olmak üzere toplum olarak hepimize zarar verecek.
O zamanda hem bu dünyada hemde ahrette batacağız!
Allah yar ve yardımcımız olsun. İyi geceler dostlar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.