- 313 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÜNÜMÜZ GENÇLİĞİ (2)
Tekrar merhaba
Değerli okurlarım ilk söyleşi yazımda günümüzün gençliği ile ilgili bir giriş yapmıştım ve devamını yazacağımı söylemiştim. Nasip bugün içinmiş diyelim ve kaldığımız yerden devam edelim.
Değerli aileler bakın bu yazdıklarım kendi yaşadığım çevremden (bazı örneklemeler üzerinden) yani hayatın içinden gerçek olaylardır. Şimdi Egede güzel bir ilde ikamet ediyorum öncesinde Doğu Anadolu da bir ilde yıllarca çalıştım orda farklı boyutta karşılaştığım yozlaşan gençliğin Egede kendini kaybetmiş yolunu bulamamış lığına şahit oldum. Toplumsal olarak orta yaş ve üst guruplarda bilgi ve teknolojiden, okumadan uzak bir yaşam sürdüğümüz bu zaman çerçevesinde gençlerimiz oldukça teknoloji ile iç içe yaşamakta hatta klavye ve telefon tuşlarını kendi vücutlarından bir parça olarak görmekteler. Bu denli teknoloji ile iç içe yaşayan gençlerin bilgili donanımlı olmalarını beklemek hakkımız değil mi ? hakkımız elbette ancak; işler sandığımız gibi değil gençler ellerinin altında bulunan bilgi hazinesi telefonlar ve bilgisayarlar sayesinde kendilerini bilgi ile donatmıyor bildiklerini de unutuyorlar. Bazen saatlerce oyun oynuyor bazen pornografik sitelerde vakit öldürüyorlar. Bu bazen öyle hal alıyor ki temel ihtiyaçlarını karşılamak için bile ekran başından ayrılmıyorlar. Uykusuzluk gözünden akarken parmakları klavyede gözünün direye direye ekrana odaklanmış gençler yok mu çevrenizde işte bunlar bahse konu gençler.
Değerli okurlar
Küfür batağına sapan ve gittikçe inancını yitiren bir topluma dönüşüyoruz. Önceden batı ülkelerinde gördüğümüz eş cinsellik vb. iğrençlikler artık ülkemizde alenen yaşanmakta ve toplumsal kitle halinde her geçen gün büyümektedir. Öyle ki dernek kurup gösteri yapan bu grupların tertemiz Anadolu gençliğini zehirleyişini durdurmak için bir tek çalışma çaba bile göremiyoruz maalesef.
Topluma her konuda yön veren medya yayınladığı film, dizi, magazin programları adı altında bu iğrençliği sıradanlaştırarak genç zihinleri karanlık geleceğe çekiyor. Yine bu rezil medya gerçek dünyada yaşanan zorlukları karşılaşılan sorunları gençlerin gözünden kaçırarak her şeyin tozpembe olduğu algısını yayıyor ve gençler siz hayatı düşünmeyin eğlenmenize bakın mesajı vererek yine gençliğe en büyük kötülüğü aşılıyor. Bir program düşünün ki kadın milyonların önünde kocasına " beni başkasıyla yatarken düşün ve kazan bu yarışmayı" diyor.
Yine bir dizi düşünün ki " amcasının karısı ile yatıp kalkan bir yeğen"
Bir başkası bir başkası siz bunları zaten biliyorsunuz.
Yaşadığım çevremde ise gördüğüm şu...
Ağzında küfürlü rap parçaları ve küfürlerin havada uçuştuğu bir gençliğin özeti sanki gördüklerim. Büyük saygısı küçük sevgisi olmayan, her şeyi tek kalemde silip atan, doyumsuz ve şükür süz, hep daha fazla isteyen ve mutsuz, Kaç kızla yattığını, kaç kız arkadaşının olduğunu, hangi içkileri içtiğini, hangi mekanlarda ne rezilliğin döndüğünü, nasıl bir hayat sürdüğünün farkında bile olmadığını, tüm bunlara rağmen karşıdakinin hayat tarzını da beğenmediğini gördüğüm gençler genç hayatlar....
Anne Babasının ismini ağzına almaktan çekinen konusunu bile yapmayan gençlerin İngiliz şarkıcının köpeğinin adını biliyor olmasını ne ile izah edeyim bilmiyorum ki..
Hiç anlamadığı yabancı şarkıyı dinlerken Türkü dinleyene bakışlarının nasıl küçümseyici olduğunu Türkü dinleyene nasıl saygısız davrandığını gördükçe şaşırıp üzülmemek elde mi ?
Dünyaya imtihan için geldiğimizi ve bir gün mutlaka göçüp gideceğimizi, utanmayı, hayayı, edebi, örf ve töreyi bu gençliğe nasıl anlatacağız ? Kim anlatacak nasıl başaracak ??
Öğretmenler lütfen ALLAH rızası için çocuklara derslerin yanında ahlak öğretin edep öğretin iman öğretin.......
Matematiği 100 karakteri 0 olan genç yetiştirmeyin
İngilizcesi 100 kültürü 0 olan genç yetiştirmeyin
Edebiyatı 100 Türkçe konuşması 0 genç yetiştirmeyin
Din Kültürü 100 ama imanı inancı 0 genç yetiştirmeyin
HOŞÇA KALIN..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.