- 457 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
PAYLAŞMAK
PAYLAŞMAK:
PAYLAŞIRIZ, ÇOCUKLUĞUMUZDA OYUNLARIMIZDA PAYLAŞIRIZ. HERKEZ HAKI YAPANDA OLUR. OLACAK O KADAR. SINIFLARI PAYLAŞIRIZ. TERTİP OLUR ASKERDE KARAVANA PAYLAŞIRIZ. EVLENİP HAYATIMIZI PAYLAŞIRIZ. TORUNLARLA TORBALARLA PAYLAŞIRIZ. PAYLAŞMAK KADERİMİZ DİR. YAZIMIZDIR YAZAR YAZIP, ÇİZER, AZ ÇOK, PAYLAŞIRIZ. DOĞARKEN ÖLÜRKEN PAYLAŞIRIZ. MUTLULUKLARI ACILARI PAYLAŞIRIZ. MEZARLARI PAYLAŞIRIZ. PAYLAŞMAK GÜZELLEŞTİRİR, ÇOĞALTIR, YÜCELTİR. İNSANLIK PAYLAŞMAYA MUHTAÇTIR. DİNİMZDE DAHİ PAYLAŞMAK FARZ KILINMIŞTIR. ZEKAT FİTREDE; İNANNÇ İHTİYAÇTIR. HAVADAKİ OKSİJENİ PAYLAŞMASAK YAŞAYAMAYIZ.
BU NEDENLEDİRKİ “ AYAR”DİYE BİR SİTE TESİS ETTİM PAYLAŞMAK İÇİN. ONU HİÇ İHMAL ETMEDİM YILLARDIR. ZAMAN GELİR ODA BENİ PAYLAŞIR ELBET.“AYAR”; EN İYİ; EN GÜZELİ, EN ÇİRKİNI GÖZLEMEK. BEREBERLİK, NEŞE HÜZÜN, ÖLÜM ve DOĞUMU MEZARLARI, KALABALIKTA Kİ YALNIZLIĞIMIZI DÜRÜST VE İNSANCA PAYLAŞMAK. ÖZET OLARAK; BOŞLUK DOLDURMAK. HAYATIMIZ BAŞTAN SONA, BİLİNMEYENLERLE DOLU. ÖĞRENEBİLDİKLERİMİZ, ÇÖLDE KUM TANESİ KADAR. KARANLIĞI AYDINLIĞI, GECEYİ GÜNDÜZÜ, GEÇMİŞİ GELECEĞİ, DOĞUMU ÖLÜMÜ PAYLAŞMAK KADERİMİZDİR.
ZAMANIMIZDA TEKNOLOJİ CAMİASINDA DAHİ PAYLAŞMAK ÇOK RENKLİ VE AKIL ALMIYACAK KADAR ENTERESAN USULLERLE; ŞEKİLLİ ŞAKÜLLÜ, ALBENİ YARATMAKTA. TEMENNİLER, KUTLAMALAR, AKŞAMDAN SABAHA PAZARDAN MEZARA; BOYDAN BOYA PAYLAŞILMAK TA. İNSANLIK ARTIK GÖZ GÖZE DEĞİL, CEP CEBE ŞEKİLLENİYOR. BEBELER BİLE ELİNDE EKRAN OLMAYINCA MAMA YEMEZ OLDULAR. BİR BAKIMA, HALIMIZ NE OLA DEMEK DE VAR. SEN BENİ GÖR BEN SENİ GÖREM. ENGELLİ ÇENGELLİ HAYAT KOŞULLARI. GRAMAFON RADYO İCAD OLDU, PAYLAŞTIK SÖZLARİ, SİYAH BEYAZI BULDUK, PAYLAŞTIK YÜZLERİ. RENKLENDİ HAYATIMIZ. YETMEDİ VAR DAHA ÖTESİ. KOPTUK OLDUĞU KADAR.
YOLDA GİDEN DİREĞE TOSLAR, AMAN DİKKAT TRAFİK DOSTLAR. DEĞİRMEN DÖNÜYOR DA BU KADAR HAVAİ HAT PARASI NE REYE KADAR. TIKANACK NEFESLER BİTECEK DELECEK NATURAMIZI, KİM ÖDİYECEK FATURAMIZI. GENCİMİZ DÜŞÜNMEZ, YAŞLIMIZ BİLMEZ. MEVLAM YAZGIMIZI SİLMEZ. BİRBİRİMİZİ UYARALIM KAPTAN FREN YAPSIN, İŞTAHIMIZ BU DENLİ KABARMASIN. DOYAMA YIP BOL YEMEK. AŞIRI GÖBEKLE MEK DEMEK. FREN ŞERT
YOKSA RAYDAN ÇIKMAK FELAKET OLACAK.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.