Şişti
Kitabın ortası neresi..
1-) ekonomik bunalımdan dişlerini sıkanlar şişti.( tek adam ekonomisini değiştirin)
2-) khk ile saçma sapan gerekçelerle ihraç edilenler şişti.( bu hukuksuzluklara son verin)
3-) cezaevleri şişti.( öncelikle mahkumiyet isteyen ve veren yargı mensupları 40 gün içeri atın, empati yapsınlar)
4-) suriyeli, afganlı, bilmem ne belaların gönderileceği günü bekleyenler şişti. (geri gönderin, sınırları koruyun)
5-) haberlerde siyasinin yakınlarını belediyelerde makam sahibi yapıldığını okuyan okurlar şişti.(torpil yapmayın)
6-) üniversite mezunu olup iş bulamayanlar şişti. ( ne diyebilirim, akıl durdu)
7-) anlamadıkları dilde ibadet eden, ezan dinleyen genç nesil müslümanlar şişti.(türkçe ibadet için bastırın)
8-) ensarlıktan bahsedip evinde muhacir beslemeyen ensarcılar bile şişti.(islamın gerçek tarihini okuyun)
9-) seslerini saraya duyuramayan akp il başkanları da şişti.( diğer partileri deneyin)
10-gazeteler yalan haber yapmaktan şişti.(şerefsiz gazetecilik, ısmarlama haber yapmayın)
11-) kanadalı şirkerin kaz daplarını yerel işbirlikcisiyle yok etmesini izleyen vatanseverler şişti.(doğaya sahip çıkın)
12-) küçük bir araba parçasına 500-1000 tl fiyat çıkarıldığı duyan şoförler şişti.(ithali bırakın üretin)
13-) kırmızı ışıkta geçerken ceza yazılan yayalar şişti.(eğitin ceza vermeyin)
14-) meclis yetkisizlikten şişti (18 mi 21 yaşında mı biri mv yapılmıştı kimin yakınıydı, ne yaptı kaç zamandır)
15-) vatanseverler dekontla askerlik yapmaktan şişti( askerlik, paralı olmaz vatan savunması, vicdan azapları çok)
16-) memurlar siyasi ve sendikal baskılardan şişti( tüm sendikaları kapatın, başka bir yol bulunmalı)
17-) emekliler geçinememekten şişti( ne diyebilirim ki)
vb vb..
yüzde seksen maddelerde anlaşırız, diğerlerinde de ortak aklı çalıştırıp gül gibi geçinip gitmek varken ülkemizde iklimlerin bozulmasıyla tabiaat da şişti..
umarım patlamayız bir ve bütün olarak..
bir ve bütün yaşamamamızı isteseydi Tanrı veya EAllah bir tek Ademi kocaman yapardı.
saygılarımla
esen kalın.
5. maddeye etkin çözüm için chp çalışmaya başlamış bile.. aklın yolu bir..hadi bakalım..kolaylı gelsin.
www.sanalbasin.com/chpden-belediye-baskanlari-icin-yasa-teklifi-akrabalar-ise-alinmasin-31776935/
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.