- 340 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YOLLARIN ÇİLESİ, yeni bir VİDEO ile yine GÜNDEM OLDU.. / Hikmet OKUYAR
AMASYAŞAT Başkanı; 5 Yıldızlı AMASYA SEVDASI Proje Sahibi; Şair, ŞİİR YORUMCUSU Müzeyyen Keskin Tarafından da VİDEO düzeneğinde seslendirilen; YOLLARIN ÇİLESİ yeniden İLGİ ODAĞI oldu..GÜNDEM oldu..
*
Daha önce de Fatma Çetin Kabadayi, Şiringül Musayeva hayranları tarafından, Raya Bayramova tarafından, Gulnare Leman Talibova, Dağlarqızı Dəstəgül Zamanlı, Zehra Birsen Yamak, TC Nihal Topsakal, Sibel Ünlü, Emine Usta, TC Nuray Yanıker Bulduk, Nurhayat Küçüksakarya, Yildiz Özcan, Irmak Suna Binici ve Erol Eraslan Şiir Dünyasında HAYRANLIKLA takip edilen, okunan ve tavsiye edilen Şaheser; ŞİİRLİ ROMAN da , RESİMLİ ŞİİR de oldu..
*
AMASYAŞAT Başkanı; 5 Yıldızlı AMASYA SEVDASI Proje Sahibi; Şair, ŞİİR YORUMCUSU Müzeyyen Keskin Tarafından da VİDEOSU tasarlanan YOLLARIN ÇİLESİ yeniden İLGİ ODAĞI oldu..
Dünya markası Şebinkarahisar Konulu ; Hikmet Okuyar imzalı yolların çilesi bir kaç şiir yorumcusu tarafından video yapıldı..500 000 Şanlı Şebinkarahisarlı ilgi yoğunluğunda Sizlerin tavsiyelerinizle daha çok duyurulsun daha çok okusun istiyorum..
*
Bir çok Şiir Yorumcusu, Ajans, RTV Sunucusu, Kültür Sanat Editörünün ve Kitle İletişim Uzmanının gündeminde olan; Yolların Çilesi, Giresun Ajans Kültür Sanat Sayfasında an itibariyle toplam 13 .806 .550 defa okunmuştur. Harika..
*
Şebinkarahisar’ın Sesi, Aydındere Haber, Konuk Şairler, Antoloji Com, Edebiyat Defteri gibi süper kitle iletişim kanallarının editörlerine de kitle iletişim uzmanı Canlara da Şiraze gibi Lis Neşe Banu gibi Ayşegül Aşkım Karagöz gibi süper öncü Şiir Yorumcusu Canlara da süper ilgi yoğunluğunda Tebrikler, Teşekkürler..26..06. 2019, TS 17 : 57
......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.