- 773 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Monster 1 (18+)
DİKKAT (Okuyacağınız öykü yüksek derecede şiddet ve cinsellik öğesi içermektedir lütfen bunu dikkate alarak okumaya başlayınız.)
Odanın birbirini dik kesen duvarlarının oluşturduğu paralel yapay aydınlığın ortasında, yüzüm ellerim arasında kahkaha atarken bulduğum kendim ve sol el bileği kesilmiş çırılçıplak bir kadın yatağın orta yerinde.
- neden yaptın bunu
- öyle olması gerektiği için üç yıl geçti tek bir kez geri dönmedin bana bir kez aramadın iş yerine geldim yüzüme bakmadın. Üç kez intihara teşebbüs ettim hastaneye bile gelmedin bu senin cezan burada benim ölümümü seyredeceksin.
Attığı isterik inilti bedenimin zangır zangır titremesine neden oldu
- sen kafayı yemişsin gebereceksen geber beni buna alet edemezsin yaşanan her şey senin davranışlarının ve orospuluğunun sonucu
- hala aynı adamsın işte bu yüzden deli oluyorum sana şu an ölmek üzereyken dahi senle olabilirim,seni içime almamı ister misin? bak yine sulandı. Bay doktor burada ölmek üzere olan bir hasta var ,yapmanız gereken beni rahatlatmak değil mi ?
- kes sesini, kendini yardıma ihtiyacı olan insanlarla karşılaştırma sen bir şeytansın. Üstelik sağlıklısın ve burada olan her şey senin akıl sağlığının ne kadar yerinde olduğunun kanıtlıyor. Kolundan akacak kan miktarını bile planladığına eminim sen ölmeyi değil beni delirtmeyi planlıyorsun.
- mantıklı olabilir ancak senin gibi birini delirtmek öyle kolay olmayacağı için benim de kesinlikle ölmem gerekiyor. Ah şimdi aklıma geldi de neden ben kendi kendimi öldürüyorum ki. Bence sen beni öldürsen daha epik olmaz mı.
Çılgınlık eşiği diye bir şey yoktur karşımdaki kadın çıldırmış değil di. Şu an yaptıkları onun için olması gerekendi bununla mutluydu ve bu mutluluğu için mantıklı sebepleri olduğuna ikna olmuştu. Ah lanet olsun beni kaç kere aldattığını dahi bilmediğim hayatımı defalarca yerle bir eden bu kaçık ile tekrar uğraşacak olmak.
- Seni geri zekalı ellerimle boğacağım seni diye bağırdım.
Ah işte başlamıştı öfkelenmiş ve onun istediği gibi davranmıştım kesinlikle benden akıllıydı sesim boğazıma geri dönerken. Yerde bulduğum sigara paketinden bir dal alık içmeye başladım
- Senin istediğin gibi oynamayacağım bu oyunu kazanamayacaksın. elbet birileri beni aramak isteyecek yada seni, belki bir kameraya yakalamışızdır buradan kurtulunca seni özel olarak yatıracağım akıl hastanesine.
Ayağa kalkıp kesik bileğini önceden hazırlamış olduğunu düşündüğüm gazlı bezle sıkıca sarıp bana doğru yürümeye başladı. Ah onu ilk gördüğümde bir tanrıçaya benzettiğim günler aklıma geldi çok güzeldi ama onun şeytani bir tanrıça olduğunu nasıl bilebilirdim ki.
- Sen benimsin sana bunu ilk tanıştığımızda da söylemiştim benden vazgeçemezsin ben senden vazgeçerim ama senden öyle etkileniyorum ki bu vazgeçme eşiğinin ölüm olması gerektiğine karar verdim. Ayrıca şu an bizi kimse bulamaz tanıdığın herkes senin yurt dışına çıktığını düşünüyor. Üstelik parasını verip işe aldığım bir kişi bir ay boyunca senin telefonundan yakınlarına mesajlar atacak yada cevap verecek. Bu bir ayda bize fazlasıyla yeter sevgilim
Uzattığı eli sertçe savurarak sigara mı içmeye devam etti. Çelikten bir iradesi vardı bir şeyi yapmak isterse yapardı siz sadece onun oyuncağı olabilirdiniz ve buradaki oyuncak ben olduğuma göre onu öldürmem gerekti yoksa kendi ölümüm kesindi üstelik delirerek açlıktan veyahut susuzluktan ölecektim.
Sırtımı dayadığım duvara sırtını dayayarak bana sokuldu onu terslesem de suyuna gitsem de olacak olanları değiştiremezdim. Saçları güzel kokuyordu öldürmem gereken bir kadının saçlarının kokusunu umursayacak kadar kendim den geçmiştim.
- Aslında ikimizi de yaşatmayı isterdim biliyor musun ? beni sevmiş olsa idin bunların hiçbiri olmazdı
- Ah lütfettiniz seni sevmiştim ben. Ta ki sen beni onlarca kez aldatana kadar
- Aldatmak; haklısın bir şeyler yapmış olabilirim ama sırf başkalarını içime aldım diye beni sevmekten vazgeçmen adil mi. Sonuçta bunu sende yaptın
- Ben de mi yaptım ben senden ayrıldıktan iki sene sonra biri ile oldum. Sen ise beyleyken defalarca kez bunu yaptın üstelik benden ayrıldıktan iki gün sonra kendine yeni bir sevgili bulup senden daha iyi beceriyor beni diye bana mesaj bile attın. Yani burada ben kötü adamım öyle mi
- Kötü adam demesek de ihmalkar bir erkeksin sevgilim
- Bana sevgilim demeyi bırak ben senin hiçbir şeyin değilim olmayacağım olmam.
- Aslında sevgilim dersen sana buradan çıkma yolunu söyleye bilirim diyerek dudaklarını yaladı
- Rüyanda görürsün o zaman beni öldürmen gerek maalesef ayrıca bence yeniden başlaya biliriz söz bu sefer seni dünyanın en mutlu erkeği yapacağım
- Ben mutlu olmaktan da erkek olmaktan da tiksindim sayende kalsın tekrar ve tekrar aldatılan bir aptalım ben ve sen bu aptalın karabasanısın git kendine yeni avlar bul bırak artık yakamı
- Ah aşkım sen aptal değilsin sadece bunlar hep karma elbet sende birilerinin canını yakmışsın dır geçmişte neyse neyse bunları boş ver öncelikle bu odadan çıkışını sağlayacak şifrenin yazılı olduğu minik bronz levha benim karın boşluğumda istersen dokunup onaylaya bilirsin. Tabi onu oraya nasıl soktuğumu sorma baya zor oldu senin için yapıyor olmasam dayanamazdım buna. Yani buradan çıkmak için karnımı yarman lazım başka yolu yok maalesef burada iki kişiye bir gün yetecek su ve kuru gıda var yani senin için ne kadar erken o kadar iyi. Şu komodinin içinde neşter makas vesaire vesaire sana lazım olacak her türlü ürün var. Ah sevgilim şimdi önce benimle bir güzel çiftleş sonra da parçala beni.
Ayağa kalktı kahkahalar içinde alkış tutarak
- Muhteşem muhteşem destansı olacak her şey tamda hayal ettiğim gibi. Bebeğim elbet benimde pişmanlıklarım var şimdi seninle mutlu mesut sarmaş dolaş olmayı istemez miydim. Lakin siz erkeklerin sorunu bu ilgisizlik işte bu yüzden bunların hepsini hak ediyorsun. Elbette sen bana benim istediklerimi her zaman verdin ama yetmedi eh bir kez başka şeylerin tadını alınca beden duramıyorsun. Sana yaptığım her şey için özür dilerim ve bu senin intikamını alman için fırsat.
- Ne dediğini bilmiyorsun sen ama sana bir teklifim olacak şimdi seninle yatacağım ilk seferki gibi sonra hayatımıza en baştan başlayacağız hiçbir şey olmamış gibi. Ardından bu şehirden ayrılacağız ve sıfırdan başlayacağız birbirimizi sevmeye ama eğer tekrar beni aldatırsan bu sefer beni bir daha bulamazsın kabul mü.
- Benim buna kanacağıma inanıyor musun burada çıkar çıkmaz beni tutuklatır sın
- Hayır asla. Ben seni çok sevdim biliyorsun ve asla unutamadım içimden söküp atamadığım bir hastalık gibisin sen madem bu hastalık iyileşmiyor o zaman neden onunla yaşamayı öğrenmiyorum ki değil mi. ancak tek şartım her zaman geçerli bu şehirden gideceğiz senin altına yattıklarınla ve kendi becerdiklerimle karşılaşmak istemiyorum. Ayrıca gideceğimiz yer neresi olursa olsun mutlak sadakat istiyorum.
Sessiz kalmıştı onun duygularına işlediğime emindim ancak bu işi uzatırsam benimle anlaşma ihtimali azalacaktı bu yüzden hızlıca ayağa kalkıp onu yer yer kırmızılaşmış yatağa ittim
- ne yapıyorsun
- seninle olacağım sevgilim istediğin bu değil mi üstelik sen sert seversin
Şaşırmış bir halde bana bakmaya devam etti psikolojik üstünlük artık bende idi.
Üzerimdeki fazlalıklardan kurtulup üzerine abandım dudakları,göğüsleri dişiliğine dair ne varsa benim di. Yıllardır bu yapmamışım gibi ona sahip olmaya başladım iniltileri arttıkça daha fazla idi her şey gerçekten onunla olmaya bayılıyordum. Beni çıldırtıyordu onun bedeni sesi zaten beni parça parça etmesine izin verişimin sebebi bu çılgınlık değilmi en hayvani içgüdüm her zaman ondan taraftı.
Kaç dakika geçtiğini umursamadan rahatlamış halde yanına uzanıp onu göğsüme yasladım
- Seni seviyorum
gözleri parlayarak bende seni seviyorum diye fısıldadı kalkıp bir sigara yaktım ona uzattım aynı sigarayı paylaşırken saçlarını seviyordum
- Gerçekten gidecek miyiz buradan beni affedecek misin
- Elbette sen benim gökyüzüm sün nasıl kaçabilirim ki senden . İçinin titrediğini biliyordum salt bedeni için sevilmiş bir kadındı kimse onun zekasını aklını umursamamıştı ah hatta ben bile bunu umursamamıştım ilk zamanlar. Evrimin kanunları acımasızdı. Ancak artık ona acımıyordum şimdi planımı başlatma zamanıydı
- Hadi bir kere daha yapalım sevgilim
- Çoktan üç kere yapmadık mı bu ne enerji
Samimi bir kahkaha atarak
- Özlemişim seni diye elimi bacak arasına götürerek onu öpmeye başladım.
Bana karşılık vermesi çok uzun sürmedi zira istemiş olmam yeterdi artık.Zevk iniltileri yükselmeye başlarken onu altıma alıp bileklerini yakaladım
- Eski zamanlardaki gibi yapalım mı aşkım
- ah seni sapık evet istiyorum hepsini her şeyi kölen olmayı yap bunu diye inledi
Kanlı yatak çarşaflarını yırtarak ellerini ve ayaklarını sıkıca bağladım. Delirmiş gibiydi bundan zevk alıyordu ona bunu ben yapmıştım yeterli derecede akıllı iseniz her insanı istediğiniz gibi yoğurup sizin zevk oyuncağınız haline getire bilirdiniz ah ben de en az onun kadar şeytandım.
Seni seviyorum aşkım diyerek bağlı haldeki bedeninde dilimi gezdirmeye başladım dudakları ve ayakları arasındaki mesafeyi olabildiğince yavaş bir şekilde ıslattım olabildiğince hormon salgıla malıydı.
Ayağa kalktığımda içine gireceğimi düşünerek sok bana diye inledi.
Yüzümdeki şeytani gülüşü fark etmemişti
- Ah beni yalvartmaya mı çalışıyorsun diye çığlık attı. Yalvarırım sahip içime gir tekrar ve tekrar diye sayıklıyordu.
Neşterin makasın ve diğer kesici malzemelerin olduğu komodinin kapağını açtığımı fark ettiğinde sesi kesildi
Elimdeki soğuk ve keskin metal parçası yapay ışık altında parıldarken tekrar konuşmaya başladı
- söz verdin bana söz verdin yapma bunu yemin ederim sadece seni seveceğim asla seni aldatmayacağım, beni affetmiş din sevgilim buradan gidelim lütfen yaşamalıyız beraber
- ah sen beni seveceksin ben seni seveceğim falan filan siktir oradan sen burada öleceksin ve ben yaşayacağım seni kimse umursamayacak ben ise bu ülkeden defolup gideceğim birileri senin leşini bulana kadar çoktan kaybolmuş olurum.
Gözleri yaşarıyordu yalvaran gözleri nemlen dikçe daha güzel oluyordu harika bir manzara işte bu sanatın zirvesi diye düşündüm
Neşter karnını deşerken yalvaran sesi ve çığlığı kulaklarımı tırmalıyordu ah işte bu mükemmel şu an dünyanın en büyük şairi,ressamı,yazarı bendim
- Seni seviyorum aşkım sana aşığım benim için öl diye diye karnına çizikler atıyordum muhtemelen açıdan birazdan bayılacaktı.
- son bir sözün var mı sevgilim diyerek dudaklarına yapıştım
- Şeytan sen şeytansın biliyorsun işte bu yüzden sana aşıktım muhteşemsin işte benim erkeğim bayılıyorum sana diyerek bilincini yitirdi attığı çığlıklar hoşuma gitse de artık bu yerden çıkmak istiyordum
Ellerimin arası kan,ter,sidik, doluydu bağırsaklar ile bu kadar uğraşacağımı düşünmemiştim diye sayıkladım.
Ah işte buldum diye çocukluğumdaki gibi çığlık atıp odada bulunan su ile ellerimi ve bedenimi yıkadım önceden çıkardığım için kan veyahut herhangi bir vücut sıvısı bulaşmamış olan pantalonumu ve gömleğimi giydim.
El izi ayak iyi meni izi gibi şeyleri düşünmeme gerek yoktu buranın şehirden uzak olduğuna emindim zaten hava sıcak olduğu ve parçalandığı için cesette oluşacak dezenformasyon yeterliydi. Zaten burayı en az bir ay kimsenin aramayacağı onun beyanları doğrultusunda kesindi üzerine bir ay daha eklersek iki ay içerisinde ben çoktan bu şehirden değil bu ülkeden ayrılmış olacaktım.
Son bir kez yataktaki bedene bakıp
- Evet seni sevmiştim ama bir şeytan bir şeytanı ne kadar severse diye kahkaha attım. İçim ise gerçekten onu masumca sevmişti gerçi masumiyet denilen şey kirletilmey muhtaçdır.
Elimdeki küçük bronz levhada yazan şifreyi kapıdaki kod butonuna girdikten sonra daha rahattım kod kabul edildi yazısı ekranda geçerken.
Onun kahkahasını duymaya başladım, nasıl olabilir diye korkuyla arkamı dönüp yatağa baktım hayır o ölüydü işte yatakta onu ben öldürmüştüm ancak kahkaha bir kez daha tekrarlandı ve bir ses kaydı oynamaya başladı
- Merhaba sevgilim eğer sen bu ses kaydını dinliyorsan benim epik planım başarıya ulaşmış ve sen beni öldürmüş sündür ne yazık gerçekten sana doğru şifreyi vereceğimi mi zannettin. Aslında bir şeytan olduğunu ikimizde biliyoruz bu yüzden beraber öleceğiz demiştim sana sen benimsin. Gerçekten iyi bir adam olsan buradan ikimizde canlı çıkardık, ah ne sıkıcı olurdu o zaman beni öldürdüğün ve benim erkeğim olduğun için teşekkür ederim benim epik kahramanım. Bu ses kaydı bittiğinde odaya adını unuttuğum bir tür zehirli gaz salınacak muhtemelen çok kısa sürede boğularak yanıma geleceksin. Görüyor musun hala senden akıllıyım sana en başta demiştim akıllı kadınları sevme baş edemezsin. Şimdi haklı olduğumu bildiğine göre muhtemelen yatakta olan cesedimin yanına uzan ve elimi tut en azından ölürken bana ilgi göster. Seni çok seven senin için kendini ve seni öldüren bu kadının son dileğini yerine getir.
Yatağa onun yanına uzanırken gülmeye başladım gerçekten epik bir ölüm ha diye düşündüm sıcaklığını kaybetmemiş ellini tutup usulca ölümümü beklerken ona sokuldum yavaş yavaş
YORUMLAR
Kendinize haksızlık etmişsiniz. Sitede öyle yazılar ve bilhassa yazılara yapılan yorumlar var ki sizin yazınız onların yanında bir çocuk masalı kadar masum kalır.
Yazı güzeldi. Başından sonuna sürükleyiciydi. Açık ve anlaşılırdı. Sıkılmadan bir solukta okudum. Tebrik ederim.
Selam ve saygılar.