Yüreğe Dokunmak,
Yüreğe dokunmak,
Hayat,içinde yaşadığımız dolu dolu bir dünyanın sesi.Hayat bir yaşam alanı.Acılarıyla,sevinçleriyle bizlere sunulmuş, ömür dediğimiz yaşam.Belki de başından sonuna hepimiz için ayrı birer öykü.
Hayatımızın her döneminde dünyamız ışıklarla dolsun,aydınlığa çıkalım diye bekleriz.
Her sabah yeni bir güne başladığımızda yüreğimiz umutla dolar.Sabırla bekleriz.Sımsıcak bir günaydın,tatlı bir bakış,tatlı bir söz.İçimizi ısıtan bir çay eşliğinde.Kısacası fark edilmeyi bekleriz.İnsanlığı,dostluğu,paylaşmayı,sevgiyi.
Gönülleri feth eden bir yol olmalı.Menfaatlerin ön plana çıktığı bu yalan dünyada sevgiyi bulmalı,bir kapı aralığında da olsa yüreğe dokunmalı.
Dokunduğun her yürekte,mutluluk pırıltısı,huzuru,sevgiyi görmedikten sonra ne önemi olur.Hayatın, paylaşmanın, dostluğun.
Yüzeyde kalacak her şeyde bir eksiklik vardır.İz bırakmadan kaybolup gider.Hayatımıza anlam katan; gönüllere taht kurmak,yüreğe dokunmak değil midir?Gittiğimiz bir arkadaş toplantısı,bir sinema da, bir tiyatroda,uykuya daldığımızda, günün yorumunu yaptığımızda,bir gönülü hoş edemediysek ne önemi vardır, hayatın yaşamanın.Hayatla barışık olmalı,çevremizi görmezden gelmemeliyiz.Arkadaşlarımızın, dostlarımızın sorunları olduğunda onları önemsemek, mutlu olduklarında mutluluğunu paylaşmak hiç de zor olmasa gerek diye düşünüyorum.
Yüreğe dokunmak her şeyi beklentisiz yaşamak,
Yüreğe dokunmak; tüm hayal kırıklıklarını bırakıp, her yeni bir güne sımsıkı sarılmak,
Dini hayatımızda önemli bir yeri olan ramazan ayının manevi güzelliklerine,
Bu rahmet ve bereket ayında; yüreğe dokunmak,huzuru ve güzelliği yaşamak,paylaşmak,
Bu mübarek ayda; insanları ayırt etmeden,dost, arkadaş ,komşu buluşmalarıyla bereketli sofralara,
Yüreğe dokunan; millet ve memleketimize, tüm insanlığa, hepimize mutlu hayırlı ramazanlar…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.