Ayet’el-Kürsî ve Âmene’r-resulü…
Ayet’el-Kürsî ve Âmene’r-resulü… Ayetlerinin okunduğu eve şeytan girmez.
Ayet’el-Kürsi şer ve kötülükten korunmak niyetiyle okunur ve “vela yeûdühü hıfzühüma ve hüve’l-aliyyü’l-azim” kısmı, arka arkaya 70 defa tekrar edilirse, okuyan şeytan ve cin şerrinden korunmuş olur.
....
Ayet’el-Kürsi şer ve kötülükten korunmak niyetiyle okunur ve “vela yeûdühü hıfzühüma ve hüve’l-aliyyü’l-azim” kısmı, arka arkaya 70 defa tekrar edilerek okunursa, tehlike ve kötülük ortadan kalkar.
..
Gece yatarken Ayet’el-Kürsî okuyan, kendini güven içine aldığı gibi, ailesini ve komşusunu da koruyup, güven içine alır.
..
Ayet’el-Kürsî okunan evden şeytanlar 30 gün kovulmuş olur, 40 günde büyücü ve sihirbaz giremez.
Ayet’el-Kürsi günde 50 defa okunursa, okuyan şeytandan korunur.
Sıkıntılı anlarda Ayet’el-Kürsî okunursa sıkıntı geçer. Tehlike durumunda okunursa okuyan o tehlikeden kurtulur.
Papaz büyüsü yapılmış kişiye, 7 Ayet’el-Kürsi, şeker şerbeti üzerine okunup içirilirse Allah’ın izniyle büyüden eser kalmaz.
...
Ya Hayyu – Ya Kayyum” Ayete’l-Kürsi’deki en önemli iki Esma-i İlahidir. “Hayy ve Kayyum olan Allah’ım! Rahmet ve merhametinle senden yardım istiyorum; bana yardım et…” diyen kimseye, Allah yardım eder.
4. zikreden kimse, bütün üzüntü ve kederlerden kurtulur, ferahlayıp huzura kavuşur.
..
Uykuda, rüyasında korkan kişi yattığı zaman Eûzü-Besmele ile 3 defa Ayete’l-Kürsî okuyup, her birinde “ve lâ yeüdühü hifzuhüma ve hüve’l-aliyyü’l-azim” cümlesini 3 defa tekrar ederek yatarsa, korkulu rüyalardan kâbus görmekten ve karabasandan kurtulur.
...
Ayet’el-Kürsî’yi 6 defa okuyup 6 yönüne üfler, 7. kez okuyup içine çeker ve 8. de okuyup etrafına daire çizerse, kendisini manevi bir hisar içine alır ve korunur. Özellikle araç kullananlar, aracı çalıştırıp yürümeden okursa, her türlü kazadan korunmuş olur.
Not: Bu okumada usul şöyledir: 1. okuyuşta önüne, 2. de sağına, 3. de soluna, 4. de arkasına, 5. de yukarı, 6. da aşağı okuyup üfler. 7. de içine çekip yutar. 8. de üfleyerek etrafına daire çizer.
Böylece kendini tehlikeli yerlerden, düşmanların şerrinden ve musibetlerden koruma altına almış olur. Bu uygulama yapıldıktan sonra hiç konuşmadan Ayete’l-Kürsi okuyarak düşman üzerine yürünürse, düşman onu göremez ve zarar veremez.
35. Her namaz sonunda Ayet’el-Kürsî okuyan kimsenin, eceli gelince ruhunu, yüce Allah bizzat kendi kudret eliyle alır ve o kişi şehitlik sevabına kavuşur.
...
Gece ve gündüz 10 defa İhlâs suresi ve Ayet’el-Kürsî’yi okumaya devam eden kişi, Allah’ın rızasını kazanır. Şeytandan korunur. Mahşerde peygamberlerle birlikte olur.
..
Âyete’l-Kürsi İle Korunma Dairesi
“Âyete’l-Kürsi” ile koruyucu daire yapmak için, kıbleye karşı iki diz üzerine oturulur.
“Bismillâhirrahmânirrahîm” ile Birinci “Âyete’l-Kürsi” okunulur sağ yana üflenir.
“Bismillâhirrahmânirrahîm” ile İkinci “Âyete’l-Kürsi” okunulur sol yana üflenir.
“Bismillâhirrahmânirrahîm” ile Üçüncü “Âyete’l-Kürsi” okunulur öne,
“Bismillâhirrahmânirrahîm” ile Dördüncü “Âyete’l-Kürsi” okunulur arkaya,
“Bismillâhirrahmânirrahîm” ile Beşinci “Âyete’l-Kürsi” okunulur yukarıya,
“Bismillâhirrahmânirrahîm” ile Altıncı “Âyete’l-Kürsi” okunulur yere doğru üflenir.
“Bismillâhirrahmânirrahîm” ile Yedinci “Âyete’l-Kürsi” okunulur sağ yandan başlayarak, öne, sola,
arkaya ve sağa sırası ile çepeçevre etrafa üflenir.
Son olarak;
“Bismillâhirrahmânirrahîm” ile Sekizinci “Âyete’l-Kürsi” okunulur üflenmez.
Bunun yerine hava içe çekilerek yutkunulur.
Not: Her üflemede, üflenen taraftaki çeyrekte bir nur küresinin çeyreğinin oluştuğu düşünülmeli,
olabiliyorsa görülmeli, olamıyorsa zihnen görülmelidir.
Sekizinci “Âyete’l-Kürsi” de nûr’un bedenin içini de kapladığı düşünülmelidir.
Bu uygulamayı yatmadan önce habis-i ruhlardan, karabasanlardan,
kabuslardan korunma ve evden çıkarken nazardan, sihirden ve cinlerden
ayrıca negatif enerjilerden korunma amacıyla yapılarak kullanılabilir.
...
Gece ve gündüz 1000 defa Ayete’l-Kürsi’yi 40 gün okuyan kimseye ruhani âlem kapısı açılır. Melekler ziyaretine gelir. Tüm sırlara vakıf olmaya başlar. İstek ve arzuları gerçekleşir. Resulullah (s.a.v) Efendimizi rüyasında görme şerefine erer.
..
***
Karabasandan kurtulmak korkunç rüya görmemek için ben okudum faydasını gördüm ..Allah ım beni karabasan ve benzeri şerlerden koru diye niyet edip yirmi bir gün ilkindiyle akşam ezanı arası abdestli besmeleyle her defasında yetmiş defa Ayete’l-Kürsi okunur..
Lütfen ara vermeyin şükür artık ne karabasan ne de korkunç rüyalar görmüyorum kalp ve ruhda huzurda oluyor..
Besmele Ayetel Kürsi şifa duasıdır aynı zamanda koruyucu kalkandır Allah ın izniyle..
İnanarak yardımı Rabbimizden bilerek okuyun inşaallah..
Farz namazların sonlarında okumaya gayret edin devamlı.
Her namaz sonunda okuyun..
Ayetel Kürsi yi okumaya devam edenlere Allah çok şeyleri kolaylaştırır.. Ölürken de ölüm şiddetinden korunur..
Allah bizleri boşuna yaratmadı başı boşta değiliz.
Peygamber efendimiz s.a.v.gece yatmadan abdestli halde ellerine ayetel Kürsi,felak ve Nas surelerini okur mesh ederlermiş.
Ayetel Kürsi nazil olduğunda tüm putların devrildiği bilinmektedir..
Şeytan ve cinlerin eşyalarınızın yerlerini değiştirmemesini istiyorsanız Besmeleyle Ayetel Kürsi okuyun saklarken Allah a emanet edin..
Gece ve gündüz 10 defa İhlâs suresi ve Ayet’el-Kürsî’yi okumaya devam eden kişi, Allah’ın rızasını kazanır. Şeytandan korunur. Mahşerde peygamberlerle birlikte olur.
Her ikisinde de surelerin ismi azam vardır
Ya Hayyu – Ya Kayyum” Ayete’l-Kürsi’deki en önemli iki Esma-i İlahidir. “Hayy ve Kayyum olan Allah’ım! Rahmet ve merhametinle senden yardım istiyorum; bana yardım et…” diyen kimseye, Allah yardım eder.
Hayırlı Ramazanlar Selam ve dua ile..
***
Nigâr Bedirhan
YORUMLAR
" vela yeûdühü hıfzühüma ve hüve’l-aliyyü’l-azim” kısmı, arka arkaya 70 defa tekrar edilerek okunursa, tehlike ve kötülük ortadan kalkar."
yazınızı okudum.
söylenecek bazı sözler var
elbette yazarken imtina etmek gerekiyor
ne anlattığnız kadar okuyanın ne anlamak istediği de önemli
sayılarla ilgili kaynak nedir?Bu tarz yaklaşımlar paylaşımlar son dönemde neden arttı?
Kaynak Kuran mı?
Hadisler ise sahih olup olmadığı ne derecededir?
saygıyla