- 533 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Her şey çok güzel olacak
Mart’ın sonu bahar dedik .Bahar geldi elma ,erik, badem ağaçları çiçeklerini rengarenk açtı. Her baharla bende yenilenirim. İçimde çiçekler yeşerir .tomurcuklar açar anlayacağınız kıpır kıpır olurum. Sebeplerini kendimde bilmediğim sevinç fırtınalarına yakalanırım.
Uzak iklimlerden ülkemi ekranlarda seyrediyorum. İstanbul belediye başkanlık seçiminde Ekrem İmamoğlu kazandı. Tekrar tekrar saydılar .Allem edip gullem edip on yedi gün sonra mazbatasını verdiler.
Olağanüstü itiraza baş vurup YSK elinden aldı. Detaylarına girmeyeceğim. Sağduyulu her vatandaş gerçekleri biliyor.
Ekrem İmamoğlu seçim mitingine giderken bıyıkları yeni terlemiş on altı yaşındaki bir çocuk otobüse kavuşmak için iki kilometreden fazla yürüyerek kavuşuyor. Ellerini yumruk edip havaya kaldırarak “ Her şey çok güzel olacak Ekrem abi “ diyor. O çocuğun gözlerinde umut var .Hayat var. Özğürlük var .Aynı anda canlı yayınıda ben izliyordum. Çocuktan al haberi denilen eskilerin bir sözü vardır. Ne kadar manidar söz. Çocukları dinlemek onlara sormak çok doğru. Çocuğun söylediği “ Her şey çok güzel olacak” cümlesi şu an Türkiye’ ye ve dünyaya yayıldı . 2019 un seçim sloganı oldu. Sayın Ekrem beyde bu çocuktan sözünden etkilendi. Doğru ve yerinde karar verdi. Çocuklar özgür ruhludur . Saftırlar. Yargılamayı bilmezler. Bıraksalarda çocuklar yönetse diyesim geliyor. Oldum olası pek sevmem siyaseti . Ama hak hukuk adalet derlerse arkasındayım. Haksızlığın ne demek olduğunu yaşamış biri olarak biliyorum .
İnsanlar neden niçin böyle yalana dolana baş vuruyor. Hırs bencillik EGO’ların tavan yapması diyorum. Başka birşey gelmiyor. Ben bilmiyorum bilen var mı?
Oysa dünyamızda her canlıya yetecek kadar su ,hava ,yiyecek ,yer var . Kimse ölünce götürmüyor. Biz insanoğlu niye böyle olduk . Niye bu kadar kendimizi onurumuzu kaybettik. Yazmakla bitmez.
Allahım şeytanlaşmış insanın şerrinden beni ,ailemi, ülkemi, dünyamı koru. Günlerdir dualarım bu
Sevgiyle umutla yaşamak ne güzel. Umudunuz bitmesin.
Her şey çok güzel olacak inşallah diyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.