- 612 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yoldaşlarımla Hayat
Son günlerde benim sokaktan gelen Kocadost isimli kedi gelmez olmuştu, öldü mü kaldı mı diye merak ediyordum. Bugün ona benzer çöplükte bir kedi gördüm. Acaba o mu diye yaklaşıp iyice baktım oymuş. Bir başka sokak kedisiyle birlikte çöplükte karnını doyuruyordu. Bir iki et parçası bulmuşlar onu yiyorlardı. Önceleri bende kemik getiriyordum. Kemik getirmeyi bıraktım, Kocadost da gelmez oldu. Kocadost’um aç kalmaz çöplerden karnını doyurur. Bugün ilk defa benim kediler de çöpe ağzını uzattı. Çöpte bir et parçası bulmuş onu çamura karıştıra karıştıra yedi. Daha geçen gün ben bunlara özel et aldım yemediler mamayı tercih ettiler. Çöpten çıkarıp çamura karıştırarak yemesi tatlı oluyor herhalde. Yemesin diye kovaladım ama inat etti gitti yedi. Benim kedilere bir yıldır bakıyorum daha birgün çöpe yiyecek yemeye gitmemişlerdi, bugün ilk defa gittiler. Ben bunları aç koymuyorum açık koymuyorum niye gidiyorlar bilmem. Benim Tonton’u da iki sefer dövdüm, birisinde kirli yerden su içtiği için dövdüm, ikincisinde evde durmak istemediği için dövdüm. Gece dışarıda durdumu hasta oluyor. İkinci dövdüğümde ağladı. Ben bunu bir daha dövemem ki. Ağlayarak beni damardan bağladı. Şimdi gece dışarı çıkmaz oldu. Kuyruk sallaya sallaya yiyip içip yatıyor. İnşallah bir aydan aşağıda hastalanmazlar, para durumum iyi değil.
16.04.2017
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.