ÖNDEŞ FİKİR YAZILARI 1
Merhaba
Madde 1: Diyanet işleri başkanlığı ülkemizin en güzel ezan okuyan müezzinlerinden 5 asil, 5 yedek müezzin seçecek
Madde 2: Seçilen müezzinlere en son ses sitemleri maharetiyle sabah, öğle, akşam, ikindi, yatsı ve sala okutularak kayıtları yapılacak ve 81 ilimiz olduğumuz için her kayıt 81 adet çoğaltılacak. Toplam: 81*6 486 kayıt
Madde 3: 486 kayıt ikinci defa aynı sayıda çoğaltılarak Teknoloji bakanlığına gönderilecek.
Madde 4: Tüm bu işlemler 180 gün içinde sonuçlandırılacak.
Madde 4: Teknoloji Bakanlığı, ülkemizdeki cami sayısının yüzde 30 u oranında eline gelen ses kayıtlarını yeniden çoğaltacak.
Madde 5: Teknoloji Bakanlığı illerin ve diyanet işleri başkanlığının namaz vakitlerini dikkate alarak her il için otomatik ezan okuyan aygıtları uzaktan erişime elverişli şekilde üretecek ve kullanım klavuzlarını hazırlayacak.
Madde 6 : Tüm bu işlemlerin sonuçlandırılması, kayıtların elinde geçtiği süreden itibaren 180 gündür.
Madde 7: Yukarıdaki iş ve işlemlerin başlamasından 1 yıl sonra, İçişleri Bakanlığı, Diyanet İşleri başkanlığı ile teknoloji bakanlığının birlikte meydana getirdiği ülkemizin en güzel ezan okuyan müezzinlerin sesini taşıyan bu aygıtları il valiliklerine ilde bulunan cami sayısının yüzde 30 fazlasıyla gönderecek.
Madde 8: İl valilikleri gönderilen aygıtları yedek güç kaynakları ile birlikte ( coğrafi bölgelere göre güneş ve rüzgardan da faynalanılarak) her caminin hoparlör sistemine doğrudan temin yolu ile hizmet satın alarak monte ettirecek.
Madde 9: Teknoloji Bakanlığı kurulan sistemin kontrolünü il valiliklerin yardımıyla sağladıktan sonra, ilgili yazılıma her şehirdeki cami sayısı 1’den başlayarak numaralandıracak ve bir camide her vakitte diğer bir müezzinin ezanı okunacak şekilde yeniden proglamı güncelleyecek..
Madde 10: Bu yöntemle Müezzin istihdamı sonlandırılacağı için sonlandıran müezzin kadrolarının yarısı kadar teknoloji bakanlığı teknolojik alanlarda (yazılım, donanım, endüstri mühendisliği, uçak mühendisliği gibi vb) yeni istihdam için kadro açacak.
Madde 11: istihdamı sonlandırılan Müezzinlere işçi ve işçi bulma kurumu tarafından 2 yıl süreyle yeni hayatlarına alışmaları ve geçimlerini temin için işsizlik maaşı bağlanacak.
Madde 12: Bu nizami öndes fikir yazısının eksiklerinin giderilmesi vatan ve millet sevdalısı gençlere emanet edilerek, her bir madde son iş ve işlemine kadar pürüzsüz bir şekilde, sorun çıkarmayacak şekilde detaylandırılacak. tüm bu fikirler ve detaylandırılmaları 19 Mayıs 2023 tarihine kadar gençler tarafından bitirilmiş olacak. Hedef 2023
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.