- 1040 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Bu gün gene benim günüm
Bu gün gene benim günüm
Bu gün günlerden gene 1 şubat, benim için özel bir gün dönüp arkama baktığım nadir günlerden bir tanesi. Çünkü bu gün benim doğum günüm. Hep bu gün durup bir bakarım arkama, geçen bir sende neler oldu diye. Bu sefer o kadar dolu dolu geçmiş ki hem sevinç , hem hüzün hepsi bir arada. Terfi ettim ve Dede oldum. Alışmak epey zor oldu ve yavaş yavaş dede’liğin tadına vardım. Çok güzel bir duygu, yaşanması gereken bir duygu. İş olarak bir stress bitti emekli olabilirmiyim süre yetermi derken geldi de geçti bile. İlk başlarda gün dolsun diye beklerken oluşan stres daha sonra kendini tatlı bir huzura rahatlamaya bıraktı. Değişik bir duygu. Kendime daha çok zaman ayırmaya çalıştığım bir sene oldu. Fotoğraf çekim ağırlıklı vede bolcana yürüme gezi turları. Benim için geçen senenin belkide en acı en unutulmaz olayı 17 Ocak 2019 acının üzüntünün tavan yaptığı bir gün. Canım babamı kaybettiğim gündü, yıkılmam dayanırım dediğim ama başaramadığım bir gündü. İçimde acının kabardığı kelimelerin ağzımdan çıkamadığı içimde parçalandığı bir gün. Bu gün yaşanacaktı ama bu kadar acı olacağını hiç düşünmemiştim. Mekanın cennet olsun canım babam, nur vede huzur içinde yat. Geçen bir sende ne kadar çok şey yaşadım yazamadığım şeyler çünkü acı hepsini bastırdı. Bir tek Mete çıktı bu acıların içinden beni güçlendirerek. Bir yaş daha ileri gitttim yaşanan tecrübeler biraz daha arttı. Sevenlerim varmış hemde tahmin ettiğimden fazla. Sevdiklerim var sayamadığım kadar. Kimisi yanımda kimizi omuzumda kimisi uazakta ama yanımda olduğunu bildiğim hissettiğim. İyiki varsınız iyiki benimlesiniz. Hepinize sarılmak istiyorum. İnsanın sevenleri olmalı. Yanında olduğunu bildiği. Benim var biliyorum. Hepinizi seviyorum. Bazen bir çocuk olmak istiyorum. Hiç bir şey için düşünmeyeyim sadece anı yaşayayım. Oyunlar eşliğinde dolu dolu anı yaşamak. Dertlerin olmadığı benim yerime başkalarının bu dertleri düşündüğü bir zaman olsun. Yaşamadımmı yaşadım elbette ne günlerdi. Kol kanat geren güçlü bir aile başka ne isterki insan. Evet bu gün benim doğum günüm. Geriye baktığım nadir olan bir gün. Artık bu gün çok çabuk gelmeye başladı. Hayat çok hızlı akmaya başladı. Hayat bu acısı ile tatlısı ile yaşanmalı. Zevk almayı bilmeli. Dersler çıkarılmalı. İyiye güzele doğru gidilmeli. Sevdiğim söz ile kapatayım. “ Hayat dediğiniz bir çay, insan ise sadece bir şeker, karıştırdıkça hayattan tat aldığını sanırsın. Oysaki , hayatın seni errittiğini çay bitince anlarsın.”
YORUMLAR
Hayatta her şeyi yaşamalı insan oğlu, Ama acıyı yaşamamalı..diye düşünüyorum..Taktir ilâhii tabiki..Bu doğum günün Hüzünle kutlandı biliyorum..yinede iyiki doğdun iyiki varsın Arkadaşım..100 yaşına kadar burda yazını yazsan bizlerde okusak :)) doğa fotoğraflarını harika çekim yapmışsın bravo desek..Ailenle bir ömür mutluluk ve huzurla yaşaman temenni ederim..saygılarımla
Yamyam Böcek
Tekrardan Doğum günün kutlu olsun arkadasım,daha nıce yas günlerı kutlaman dılegıyle 💐sağlıkla..babacıgına rahmetler olsun sen babanı ben annecıgımı kaybettım hayat ıste acısı ve tatlısıyla bızım hayatımız sana gelecek hayatında yıllarında herseyın gönlünce olmasını dılerım ıyı kı arkadaşımsın..