- 1492 Okunma
- 14 Yorum
- 12 Beğeni
puslu burukluk
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
annemin yokluğunu kelâmsızlıkla eş değerde tutarken, şimdi de senin olmayışınla sınanıyorum baba..
-bilemezsin, kalbim nasıl ağırıyor..
tam dünya curcunasını yerli yerine oturttuğumu sanarken ve hatta o curcunanın içinde dudak kıvrımlarımın gülümseme şekliyle polyannacılık oynadığını düşünürken kaybettim seni..
herşeyin iyiye doğru gitmesi ihtimaline inandığım an başladı bu yanılgılar..
....
içimin ağır yükü gökyüzünün tüm renklerini silip süpürdü sanki.. sanki şu güneşi omuzlarında taşıyan gök, hep puslu bir burukluğu anlatıyormuş da ben yüz çevirmişim nefessizliklere..
-içim bir tuhaf baba..
işin garibi, şu an niye yazdığımı da bilmiyorum..sen hep derdin ya, "atma içine, bana anlatamıyorsan kalem söz olur yüreğindekine" diye, bundan herhalde..
senin o hüzün yumağı gözlerinle dertleşmek, sesinde soluklanmak varken bir kağıt parçasına kalp ağrılarımı yazmak zoruma gidiyor..
lakin, ömür bu elbet..
aldığımız her nefesin bir sonu var ve bu tek gerçeğimiz aslında..
beni görseniz eminim gurur duyardınız büyümüşlüğümle.. en azından gözlerimde açık kalan çeşmeleri kapatmayı öğrendim..
her ne kadar geçmeyecek de olsa bu sızı, Rabbimden gelene boynumuz kıldan ince..
bu yazdıklarımı da sizi çok özlemişliğime verin..
-ömrümce dua’m ve bir gün kavuşmak dileğim ile..
YORUMLAR
Babamı yeni kaybettim acım ise çok taze. Ömrümce kapanmayan bir yara var yüreğimde. :((
Babalarımızın mekanları cennet olsun.Bitmeyen bir özlemle kavuşmayı bekliyoruz.
Tebrikler ve sevgilerimle .
Vuslatı kelâm
Allah rahmet eylesin ...:(
..kuzeyinkızı..
herkeste aynı yara :((
Allah'tan rahmet diliyorum babana abla ve ölmüş tüm anne babalara
ölüm kaçınılmaz gercegimiz
ama bir de şu tarafından bakmak gerek
Yaradana kavuşmak var gerçek dünyada
rabbim kimseyi isyan eden kullarından etmesin
sevgimle yüreğine
Nuray Çakmak
Bitânem...
Canözüm ...
Şimdi hangi sözü kullansam yüreğimi de parmak uçlarımı da eritecek kelimenin üstüne bulaşan acı.
Aynı yangınla imtihân edilenlerdeniz yaşımız küçük ama ağrıyan yanımız, şükrümüz , sabrımız büyük bizim amenna ve sadakna..
Bu yangın yakıp erimiş muma çevirse bile biz yine imtihân edilişimize elhâmdüllillah diyenlerdeniz.
Hayat işte böyledir küçüğüm hammaddemiz bir avuç toprak ve yine ona döndürüleceğiz.
Rahmetli babacığının nasihatini almışsın içine dökmektensen kalemle kağıta akıtmış mürekkebin keder kokan rengini...
Yazın yürek yanak cinsten ama yinede bize yakışanda Rabbimi her imtihânına vâv gibi edeple bükülmek ve en ağrı ağrılarımıza Elif gibi dik durup Nûn gibi sessizliğe bürünmek..
Babana Allahtan rahmet sana da sabır diliyorum kuşum.
Yazın güne gelmiş tebrik ediyorum gül yüzlüm
Öpüyorum o güzel yüreğinden
Sevgilerimle duamla yüzünden güllerin acmasi umudu ile ayrılıyorum simdilik sayfandan...
😘
Vuslâtı kelam tarafından 1/27/2019 2:28:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
Vuslâtı kelam tarafından 1/29/2019 1:45:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dedemin insanları filmini izledikten beri, yerine ulaşmayacak mektupların varlığına inanmıyorum. Hani şişelere mektuplar koyup denize bırakınca ona gülüyordu herkes. Oysa mektuplardan biri tam da istediği gibi okunmuş, hatta yanıtlanmıştı. Biraz geç miydi? Çünkü mektupların yazanı uğurlanmıştı sonsuza. Fakat öğrenmiştir eminim mektubuna cevap verildiğini. Eğer kelimeler beden yoluyla yazılıp okunsa da aslında ruh içinseler, neden bedensiz ruhlar da onları görmesinler? Tuhaf bir yaklaşım gibi geldi belki. Bu da benim düşüncem. Hoştu anlatı. Naifti. Üzerinde en yoğun kaldığım bölümler, babaya siz diye hitap edilenlerdi. Herkesin vıcık vıcık ilişkiler geliştirmeye evrildiği günümüzde asıl yakınlığın senli benli oluşlar olmadığını, saygının protokol kuralları biçiminde değerlendirilmesinin yanlışlığını gösteriyordu çünkü. Tebrikle...
Baba ile kızları arasında çok mükemmel görünmez bir bağ vardır. O sevgiyi kolay kolay anlayamaz bir kız evlada sahip olmayanlar. Ve çekip gitti mi o yüreğin orta yerinde olan baba, kız evladının dünyası kararır hele de çok düzeyli sevgi dolu ilişkileri varsa yavrusuyla... Zordur vesselam çok zor hem de... Bazen de kimseye anlatamadığın duygular sayfalar ile paylaşılır işte böyle hayat kendi mecrasında akıp giderken...
Kuzeyin güzel kızı;
Sen; Karadeniz'in hırçın dalgalarından daha güçlü bir iradeye sahipsin.
Güzel yüreğinden geçen acılarınızın mutlaka bir tarifi yoktur. İlahi kader bize bazen öyle çarpar ki,
kendi halimizde bir anda yaralı bir kuş gibi kalırız. İnsanın sevdiklerini en önemli canlarını kaybetmesi çok büyük bir acıdır. Hele bir bayan sanız bunun etkileri yürekte daha büyük oluyor.
Bu vesile Rahmetlik olan sevdikleriniz için cefalı yüreğinize bir kardeşiniz bir abiniz olarak baş ağlığı diliyorum. Allah rahmet etsin inşallah senin dirayetin ve mutluluğun onları da mutlu edecektir.
Sana sabrı cemiller dilerim güzel kardeşim. Biliyorum içinizin yangınları çok. Belki paylaştıkça yazdıkça
hiç olmazsa biraz rahatlarsın.
Yüce gönlün var olsun.
Saygım sevgimle ve selamlarımla güzel kardeşim. Acısız baş olmaz.