- 827 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KILAVUZUNUZ YÜREĞİNİZDEKİ GÜNEŞ OLSUN
Cleanse markalı ürünü ( Motor İçi Temizleme Maddesi) TÜRK STANDARTLARI ENSTİTÜSÜ kurumu tarafından TSEK Kalite uygunluk belgesi ile belgelendirilmiştir.
Her türlü yakıtla kapalı devre çalışan makina ve motorlarının blok içinde bulunan tortu,çapak vb. atıkları temizleme işlevinde kolayca kullanılmaktadır. (Karayolu Araçları, Deniz Araçları, Tarım Araçları, Demiryolu Araçları, İş Makinaları, Sanayi Makinaları)
Clanse ile zirvedeki mutluluğu yaşayın
Sevgili Arkadaşlar ; CLENASE MOTOR BLOK İÇİ TEMİZLEME MADDESİ ile Motosiklet tutkusu tarif edilmesi kadar,yaşanmasıda tamamen farklı olan bir mucizevi yaşam tarzıdır,motosiklet kullanıcısı olmak tamamen ruhla ilgilidir.
Kendine özgü kuralları,yaşam tarzı olan,sınırlama ve sınıflama kalıbı olmayan,her zaman her yerde,her dilde barışık doğa aşığı,insancıl karekterli ruha saip olmak demektir.
Böylesi yaşam tarzına aktif olarak katıkımımız olmasada dışarıdan desteklemek arzusuylayız; 10 yıllık bir AR-GE çalışması sonucu ulaşılan verilerle, her türlü yakıt ile çalışan Çevre dostu,Yakıt tasarufu gibi çok faydalar sağlayan ve motorlarda büyük sorun olan. ATIK YANIK YAĞI kökünden kurutan ürünümüzü Motosiklet,Atv gibi Motobisiklet gurupları kullanııcılarının, Kuriyelerin MotobisikletindeTORKsayısını artırmak için, ürünümüzü ; CLENASE MOTOR BLOK İÇİ TEMİZLEME MADDESİ YILDA BİR KEZ UYGULAYARAK Yedek parça, Motor yağı ve Yakıttan tasaruf etmeleri açılsından desteklemek istiyoruz.
Ayriyeten CLENASE MOTOR BLOK İÇİ TEMİZLEME MADDESİ kullanıldığında. MOTOR YAĞIMIZDA ise Değişim. Km süresi ve Zamanı uzar Diğer yağlara oranla daha fazla kullanma imkanı sağlamaktadır, bu nedenle Km`yi ve değişim zamanlamasını sizin tercih etmenizi istiyoruz....
CLENASE MOTOR BLOK İÇİ TEMİZLEME MADDESİ için. Bayilik , Sipariş ve destekleme hakında daha geniş biligi için lütfen : [email protected] e-mail adresine sorularınızı yaza bilirsiniz. Gerekli bilgi ve desteği motosiklet kullanıcılarına sunmaktan gurur duyarız saygılarımızla ..
‘’ KILAVUZUNUZ YÜREĞİNİZDEKİ GÜNEŞ OLSUN ‘’
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.