- 510 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TORBA PARTİLERLE SEÇİM İLİZYONLARI
ABD deki gibi, Ülkemizde de iki partili bir seçimi halka dayatmak ve halkın da bunu içselleştirmesini sağlamak.
O nedenledir ki torba yasa gibi, devlet partileri de siyasi arenada bulunmasına tahammül edilemeyen bir partiye karşı, torba parti oldular. Son yıllardaki, hemen her seçimdeki yapılan hileleri, sonuçları tanımayarak, seçimin iptalinin ve yenilenmesinin hepbirlikte üstünü örttüler. Sözkonusu bu hile ve ihlallerin, AGİT tutanak ve raporlarında bile durum tespit edilmiş olmasına rağmen, seçim sonuçlarına göre, halkın muhalefet görevi verdiği partiler, tepki için halkı sokağa davet etmek yerine evine gönderdiler, halkın bu ilizyonları sineye çekmesini, içselleştirmesini sağladılar, hepbirlikte torbaya girmiş partiler.
Bu zamana kadar gerek mecliste, gerekse yerel yönetimlerde seçilerek görev almış seçilmişlere, birşekilde "atanmış"lar tarafından görev yapamaz duruma getirildiğine ve de halkın siyasi iradesinin yansıması engellendiğine göre; tüm gerçek demokratların, tüm devrimcilerin, tüm aydınların, tüm gerçek yurtseverlerin... bu okuspokuslara çerez olmamak adına, bundan böyle seçime gitmeyip, o gün ailece, yaklaşık 15 milyonluk bir kitle ile topluca, komple pikniğe gitmeliyiz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.