maldonadona josicoyim
Evrenin en kirli lekesinin Dünya olduğunu düşünüyorum. Geberip gidince bile içine gömülmek zorunda kaldığımız koca bir çöplük. Buzullarından ekvatoruna dek bakir kalamayan devasa bir kevaşesin sen Dünya.
Kendi kendine konuşana deli derlermiş ya benim ki o hesap. Yersem monolog! Dünya diyordum ben. Kendimin aklını karıştırmayın hanımefendi. Takım elbise giymiş gibi boğazıma dek sıkacak bir hece şiiri ile anlatacak değildim Dünyayı değil mi? Salaş bir ritmi olmalı yaşamanın. Uyaksa da olur uyakmasa da. Bir dize diğerine denk gelecek diye uğraşıp durunca maaş günlerini hatırlıyorum. Yok , yok.. Dünya dediğimizin uyum neresinde ki zaten.
Kendi kendimin ağırlığı olduğum zamanlardayım. Ellerim arsız bir arzu ile yazmak istiyor. Anlamlı, anlamsız cümleler kurup avazım çıktığınca bağırmak istiyorum sayfalardan. Bir de ayıptır söylemesi çok pis küfürler geçiyor aklımın uç mekanlarından. Dişi bir nefret ile boğmak istiyorum koca yerküreyi. Mavili atmosferinden tutup ellerime dolamak ve onun bize yaptığı gibi defalarca sikmek istiyorum koca ,çirkin, şişko dünyayı. İçinde bunca ahlaksızlığı barındırdığı için ağzımdan çıkan lavları yüzüne kusmak istiyorum onun. Hangi Pompei bir hece şiiri ile anlatılabilir ki! Tüm ağaçları taş kesilsin bizler gibi. Ve ellerimi gökyüzüne kaldırıp ‘’bu mu bizi içine gönderdiğin ev?’’ diye haykırmak istiyorum da ya orada kimse yoksa!
Dün gece hiç kıpırdamadan saatlerce bekledim. Tek ses yoktu. Belli ki Tanrı da kıpırdamadı. Bunca vahşetin bir sınav olmasına gülesim geliyor. Adem beklide Dünyada Lilith’i arıyordu. Aslında tüm Ademler Lilith’in peşinde olup Havvalarla evleniyorlar. Ne saçma şeysin Dünya. Bunca ozon deliği nöron yitimine yol açtığından sikik bir beynin var artık. Ölen çocukları damı görmüyorsun orospu çocuğu? Evet, öyle. Güneş tüm ihtişamı ile hepinize gülümseyen, parlak memelerini kimseden saklamayan lanet bir sürtük. O aptal parçasını bir tarafına sokamayıp Dünya denen piçi doğurmak zorunda değildi.
Nasıl monolog? İyidir iyi…! Nasıl olsa sayılı gün çabuk geçer… Keşke bir elimin hiç parmağı olmasaydı.
Deniz...
YORUMLAR
alguien tiene que decirme todo esto. solía ser dicho y escrito en tablillas y libros, pero no ha terminado, ahora es tu turno.
lo estás haciendo muy bien.
Kayzer Şose
algıda seçicilikten sıçıcılığa doğru bir yoruma hoşgeldiniz,
maldonado&cosico bu ikili yanyana berbattır nerede mi sahada tabiki :) e o halde bu isimlerden türetelim, mal-dona-don eh diğerinden si çıktı sadece,
dona donayla devam edelim si notasını ekleyerek, joan baeze uzandık, hani şu trenlerle gaz odalarına gönderilenlerin söyledikleri halk şarkısına
e nereye vardık
çocukları öldürülmüş, tecavüze uğramış, ürkmüş korkmuş şu dünanın atmosferi mavi olsa ne olur sorusunun cevabını s.kerek hakkıyla vermişsin.,,
Ben de sikmek istiyorum dünyayı ama bir uzuvla değil. beynimle.
Bazı yorumlar güldürdü beni kızım :)
Den(iz)
Beyinlerinin nerede olduğu hakkında kafası karışık olanlar yüzünden oluyor bazı meseleler.
Her zaman anladın beni...
Sevgilerimle...
lacivertiğnedenlik
Öğretmen olmamanın en önemli avantajı nedir bilir misin sevgili Deniz?
Canının her istediğini istediğin gibi yazıp söyleyebilirsin öğretmen değilsen. Bir iki kişi dışında kimse ayıplamaz, kimse '' Sen topluma örnek insansın. Geleceğimizi emanet ettiğimiz çocuklar ve gençler senin, sizlerin ellerinizde şekilleniyor. Bu nasıl bir üslup, bu nasıl bir pervasızlık, hem edebiyat edep gerektirir. Sen nasıl öğretmensin, senin yetiştirdiğin nesil de ancak senin gibi edepsiz olabilir'' demez. Bu ülkede sadece ve sadece öğretmenler ve din görevlileri topluma örnek insanlardır, gayrısının böyle bir derdi yoktur.
Her neyse, yazıyla ilgili yorum yapayım derken kendi sıkıntımdan bahsettim.
Yazı güzeldi ama Maldonado'ya niçin küfür ettin işte onu anlayamadım. Adem Lilith'in peşinde koşuyorsa Maldonado'nun suçu ne?
Selam ve sevgiler.
deliydi zır deli oldu
canım gülüm bidenem, kuzuum insanın olduğu yerde hangi nokta sağlam kalmış ki,
suçlu insan iken dünyanın suçu ne ve insan dikeni bu kadar sever iken
hiç Asiye kurtulur mu öyle ha deyince?