- 733 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yaşlı adamdan genç kıza 14. MEKTUP
Yaşlı adamdan genç kıza 20.02.2018
14.Mektup SALI
MAVİ OKYANUSTAN SARI DÜNYASINA
Bir geldin bir gittin, bana görünen hayal miydin yoksa rüya mısın? Seni yanı başımda görmek benim için nasıl bir duygu olduğunu anlayabilir misin? Farkında mısın sen bana bir dünya sundun ve bu dünyanın bir parçası yaptın beni.
Benim de sana söyleyecek bazı şeylerim olacak bazı konularda. Hani bana hep dikkatli ol, kendine dikkat et diyorsun ya. Bir zahmet senin de çok dikkatli olman gerekiyor. Eğer senin canın bir yanarsa inan ki benim canım üç yanar. Sakın ola ki bunu aklından çıkarma.
Ölüm denilen olguyla defalarca yüz yüze gelmeme rağmen, 2017 benim için mükemmel bir yıl oldu. Tam anlamı ile seni tanıdım. Bana elini uzattın, tut dedin tutturmakla kalmayıp ayakta durabilmem için içindeki enerjiyi de verdin.
2017 Benim için harika bir yıl oldu. Seninle ve arkadaşlarınla rüya gibi bir hafta yaşadım. Bu bir hafta belki de yılların bana olan bir mükâfatı idi Sarı Dünyam. Daha evvel Okyanus’dum beni Mavi Okyanus’un yaptın. Bundan başka hayatta ne beklentim olabilir ki? Bu yetmedi bir de üstüne Yalova turu yaptım.
Hatırlıyor musun? Börekçide sana uzun uzun bakmıştım o an içime bir hüzün çökmüştü. Acaba Dünyamı bir daha görmek bana kısmet olacak mı? Ama inanıyorum ki bir dahaki buluşmamızda seni dimdik ayakta karşılayacağım.
Yazmaya devam edeceğim, cismin olmasa bile ruhun hiç yanımdan ayrılmayacak. Bazen Büşra Baş komiser bazen de Selma Güreli olarak seninle bir şeylerin dedikodusunu yapacağız. İşte ben bunun için yazmayı çok seviyorum Sarı Dünyam.
Okuluna arkadaşlarına kavuştun aman sakın derslerini ihmal etme yoksa yakana yapışırım. Şimdilik bu kadar Ha birde benden Trabzon’a sevgiler: Meydanda benim için bir bardak oralet iç. Hansa’ya Kader’e diğer arkadaşlarına selamımı iletirsen beni çok mutlu edersin.
Hoşça kal Sarı Dünyam Hoşça kal.
Not: Bu arada çok çalkantılı günler yaşadığım için doğum gününü kutlayamadım. Geçmiş doğum günün kutlu olsun canımın içi.
Tuğrul Ahmet Pekel
Tebessüm eden çocuktan Penguen kıza.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.