- 278 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BÜYÜK TÜRKİYE
Değerli okuyucular kim iyi kim kötü kim çirkin muhakkak hem insan hem de ülke olarak etrafımıza baktığımız zaman bu tip insanları ve ülkeleri görebiliriz.
Nasıl bazı insanlar açıkgözlülük yapıp başkalarının sırtından geçiniyorsa ticaret olarak veya manevi olarak sömürüyorsa ülkelerde aynıdır.
Sömürü düzenini kendilerine prensip edinmiş ülkeler yüzyıllar boyunca fakir ve güçsüz ülkelerin yer altı kaynaklarını sömürmüşlerdir.
Afrika da insan ticareti ve köle ticareti adı altında Avrupa ya ve Amerika ya köleliği yaymışlardır.
Fakirleri ve zencileri hep köle olarak görmüşlerdir.
Misyonerlik adı altı din sömürüsü yapmışlardır. Afrika’yı Hıristiyanlaştırmışlardır.
Daha sonra onların yer altı ve yer üstü zenginliklerini almışlardır. Bu emperyalist düzen ülkeleri aynı sistemi de orta doğuda Irak’ta Afganistan’da uyguladılar.
Milyonlarca insan öldü. Kendilerine göre biz bu ülkelere demokrasi getirdik.
Bu ülkeleri diktatörlükten kurtardık diyorlar. Ama gerçek hiçte öyle değil.
Kardeşi kardeşe kırdırıp kaoslar, krizler çıkartarak bu ülkelerin zenginliklerini almışlardır. Aynı sistem Arap dünyasında da yapılmaktadır.
Amaç hep aynıdır. Somali de yüzbinlerce insanın ölümü bu emperyalist ülkelerin umurunda bile değildir. Çünkü orada çıkar yok menfaat yoktu.
Bu düzene dur demek için önce bölgesel güç sonra küresel güç olmak gerekiyor.
Orta doğuda sözünün dinlenmesi için devlet olarak güçlü ve dik durmak gerekiyor.
Yanlış yapan ülkelerin ipliğini pazara çıkarmak gerekiyor.
Bunlar yapılınca o ülkede oyun dışı kalır. Türkiye’nin maddi ve manevi gücünü hissetmeleri gerekiyor.
Neden yıllarca Türkiye’nin başına sağ-sol meselesi ve diğer siyasi ve ekonomik sorunlarla çorap ördüler. Türkiye’nin kendisini toparlamasını ve düzelmesini istemiyorlar.
Neden? Çünkü onlar Türkiye’nin gücünün farkındalar.
Bizde Türkiye’nin gücünün farkına varalım. İçimizdeki sorunları biran önce çözelim.
Sivil anayasamızı yaparak hak ve özgürlüklere evet diyelim.
Tek bayrak, tek millet, tek devlet diyelim ki gücümüz daha da çoğalsın.
Emperyalist ülkelerin oyununa gelmeyelim. Avrupa birliği Türkiye’yi içine sindiremiyor.
Neden? Çünkü Türkiye müslüman bir ülke. Seksen milyonluk genç nüfusu hızla büyüyen ekonomisiyle küresel güç olmaya aday bir ülke.
Güçlü olmasın diye çaba harcayan ülkeler bizi Avrupa birliğine alır mı?
Senelerdir kaoslar, krizler çıkartıp ülkemizi kim karıştırıyor. Kim bu dış mihraklar amaçları ne. Kendilerine rakip istemiyorlar.
Türkiye gelecekte gelişmiş, çağdaş, sanayisi ve ihracatı yüksek olan bir ülke görüntüsü içinde olduğu için ülkemizi karıştırıyorlar.
Bir olalım, beraber olalım, bu ülkeyi yarınlara hep beraber taşıyalım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.