- 685 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Astsubay Tayyar Tahiroğlu Diyor ki;
Sayın dostum Kerim Özbekler, sizi çok geç tanımış olmama tağmen yine de çok ama çok mutluyum. Keşke tanrı yardım etseydi de daha önce tanımış olsaydım ama yinede ziyanı yok. Çünkü zaten bu işe geç başlama şanssızlığına sahibim, buna da şükür. Aziz dostum, sayenizde çok. Çok değerli kimselerden, çok değerli bilgiler ve hediyeler almaktayım. Bunlar için size ne kadar teşekkür etsem azdır, benim bir düşüncemi de size aktarmak istiyorum. Sayenizde tanıma olasılığı bulduğum çok değerli yazar Vahap Okay’a da bu düşüncemi açtım ve kabul ederse diye bu görevi kendilerine vermek istediğimi bildirdim, siz de gelmek istediğinizi belirttiğiniz halde pansiyonuma gelmediniz. Beklemekteyim, ancak durum da şudur. İnşallah o zaman gelirsiniz. Ben her yıl yapmak istediğim toplantının ilkini bu sene, 27 Eylül ve 04 Ekim 1987 tarihleri arası arzu eden yazarları pansiyonumda görüş alış verişinde bulunmak üzere toplamak istiyorum. Ne dersiniz ? Bu işi Vahap Okay bey efendi yapamazlarsa siz üstlenirmisiniz acaba ? Bütün yazarlar davetlimdir, bu sürenin üç ve daha yukarı tarihler olması şayanı arzumdur. Pansiyonum 24 yatak kapasitelidir, teklif benden. Organizasyonu sizden, sevgi ve saygılarımı sunar. Esenlikler dilerim.(27 Temmuz 1987)
Tayyar Tahiroğlu (Emekli Hv.Astsubayı-Yazar-Şair) Özdere-İzmir
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.