Papaz Pilavı..!
2016. yılından beri süreç işliyordu ve ülke son hızla önü alınamaz şekilde ekonomik buhrana doğru gidiyordu,
Konuya az çok duyarlı olan az da olsa ekonomiden anlayan zihinler olayın farkındaydı.
İktidar da, muhalefet de,
Konunun ciddiyetine vakıf olan kesimlerin de sesi çok cılızdı, aslında itibar edilmiyordu,
Gözü tarafgirlikle bağlı olan kitle de yaklaşan felaketin bilincinde olmayacak kadar algısı kapalıydı,
Aslın da Kayış Kabine açıklandığında kopmuştu..
Ama kaderin cilvesine bak ki, bir papaz çıktı, Pilavını tencereye koydu ateşini de "trump" yaktı, Türkiye Cumhuriyet’nin ekonomisi kaynadı..!
Peki bu en çok kime yaradı..?
Bir Devlet ki tarihin derinliğine dayanan kökleri, bir Millet ki, insanlık tarihi boyunca tüm dengelerin oluşmasına katkı sağlamış,
Basitersiz yöneticilerin elinde madara olmuş.
Milletin istikbaline yön vermesi gereken, Devlet yeteneksiz ufuksuz idarecilerinin elinden, Milletin yastığının altına muhtaç duruma düşmüş.
Kısacası "trump" kazığı Türk Milletine attı, İktidarı parlattı.!
1945. yılından itibaren ülkeyi yöneten zihniyet tüm basiretsizliğini kendi uydurduğu, "Kemalizime" yamadı. (oysa ATATÜRK vefat etmeden önce Türkiye de ..İstanbul Borsasında sterlin 110 kuruşa, dolar 22.5 kuruşa ve frank 4.37 kuruşa işlem görürdü.)
Günümüzde de değişen hiç bir şey yok. eğer ülke iyi yönetilseydi bu gün bu tatsız durumlara muhattap olunmazdı..
Çare... tez elden milli bir fikir seferberliği ilan edilmeli tutarlı politikalar üretilip derhal icra edilmeli.
Ülkenin çıkarına milletin refahına katkısı olacak her türlü kararlar derhal uygulamaya koyulmalı...
Vatanın bekası Başkanlık saltanatında değil..!
VATANIN Bekası milli mutabakat da..!
Kanser den daha beter şekilde Devletin kurumlarına çöreklenmiş Amerika Ajanları Amerika sevicileri derhal kökü kazınmalı. ve hatta Amerika ile yapılmış tüm anlaşmalar ciddi ciddi gözden geçirilmeli ve tez elden ihmal edilmeden.
Amerikanın başımıza geçirdiği çuvalı kafalarına geçirmeliyiz... yok başka da bir çıkış...
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.
Kenan SAYIN.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.