- 728 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
REFERANDUM YENİ ANAYASA VE BAŞKANLIK SİSTEMİ
Herkes demokratikleşme istiyor. Özgürlük istiyor. 1980 darbe anayasasından kurtulmak istiyor. Hani daha fazla özgürlük istiyorduk. Hani daha fazla demokratikleşme istiyorduk. Halkımız Türkiye’nin geleceği aydınlık olsun yarınlar engellenmesin istiyor.
Muhalefet parti liderleri yeni anayasayı ekonomiyle eşleştiriyor. Emekliye sana zam mı ? gelecek faydası mı olacak diyor. Çiftçiye fındığına kayısıya çaya yeni anayasanın bir faydası mı olacak diyor. Demokratikleşme ile ekonomi arasındaki farkı insanlarımız muhakkak biliyor. Sürekli zıtlık ve ikilem içindeyiz. Vatandaşın kafası karışıyor. Siyasi ikballer için Türkiye’nin geleceği engelleniyor. Devletçi ve ulusalcı yapı içerisinde olan partiler, statükocular Türkiye’nin sivil anayasa değişimini göz ardı ediyorlar. Halbuki bu darbe anayasası halka dar geliyor. Ülkemizin geleceği sivil anayasadan geçiyor yeni anayasa yeni bir Türkiye’nin müjdesi olucaktır.
Halklar özgürlükler eşitlikler çatısı altında insanlar barışça, kardeşçe yaşamlarını sürdürecekler. Türkiye’nin %70’i genç nesil. Türkiye dünyanın 17. büyük ekonomisi. Yapılan planlarda 2023 yılında 10 büyük ekonomi arasına girmesi planlanıyor. Hakimler, yargıçlar, askerler her kurum demokratik ortamda başka kurumlara müdahale edemeyecek. Parti kapatmalar darbeler tarihe karışacak. Her şey daha şeffaf olacak. PKK Terör örgütü tarihe karışacak. Doğuya ve güney doğuya ekonomik yatırım, eğitim, gidecek kısacası şapka düşecek kel görünecek. Yıllarca insanlarımızı korkutarak Şeriat mı gelecek? Türkiye İran mı olacak? Malezya mı olacak. Cumhuriyet ve laiklik elden gidiyor naraları atanların lafları artık son bulacak. Her şeye karşı her konuya muhalif olanların artık söyleyecek ve muhalif olacakları bir şeyde kalmayacak. Herkes görevini bilecek ve görevini yapacak. Laf olsun diye konuşanlar insanların kafasını daha fazla karıştıramayacaklar.
Türkiye’nin çözümü sorun çıkaranlardadır. Sorunu kim çıkarıyorsa çözümü de onlardadır. İnsanların kültürlerini yaşamaları bir hak olduğu için bunun sağlanması bir iç sorundur. Çözümü demokratik açılımla çözülme yoludur. Ancak bu yolda ilerleme sağlanırken terörün artması olayın arkasında başka devletlerinde olduğunun göstergesidir.
Emperyalist ülkeler İngiltere, Amerika, Almanya, Fransa, Rusya…vs hepsi Türkiye’nin farkındadır ama Türk insanı ve Türkiye çatışmaların kaosların krizlerin içine sokulduğu için kendi gücünün farkına varamadı. . hükümet hem ülkeye hizmet getirdi hem de Türkiye’nin ve Arap dünyasının gözünü açtı. Yani kendilerinin farkına vardılar.
Bundan sonra ne getirir ne götürür Türkiye artık siyasetini ve hedefini belirlemiştir. Kendi ayakları üzerinde durmaya başladı. Şimdi koşma zamanı (2019-2023) Türkiye büyüme gelişme ve küresel model olma yolunda ilerliyor. sürekli milli görüş, milli düşünce olarak yetiştirip sağ demeden sol düşünce demeden demokrat ve halkçı söylemlerin bittiği yerde milli düşünce ve milli görüş Türkiye’nin geleceğini ve bayrağını taşıyacaktır. Bu ülke hepimizindir. Amacımız hep aynı. Ülkemizi ve halkımızı sevelim. Birlik ve beraberlik içinde tek bayrak, tek millet,tek vatan tek devlet olarak ülkemizi yarınlara taşıyalım.
RAFETTİN AYVACI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.