- 1673 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
VATAN UĞRUNDA CAN VEREN ŞEHİTLERİMİZE RAHMET OLSUN..
Cahilim dersin, öğretmeni şehit edersin! Hastayım dersin, doktoru şehit edersin! Yolumuz yok dersin, mühendisi şehit edersin!
Arkamızı döndüğümüzde kahpe bir pusuda savunmasız anne ve 11 aylık bebeğimizi şehit edersin! Sen şimdi şerefsiz değilsin de nesin?
Nasıl kıydınız bu çocuğumuza ve annemize şerefsiz köpekler.Hakkari Yüksekova’da, terör örgütü tarafından yola döşenen patlayıcı sonucu bir askerimizin eşi ve 11 aylık bebeğinin şehadetlerini, büyük bir üzüntüyle öğrendik.
Şehitlerimize Allah’tan rahmet diliyoruz, ailelerinin ve milletimizin başı sağolsun.
’’Acı duymadım ben o anda anne..Melekler kucağına aldılar bizi berâberce. .Melekler kıskandı sizleri bebekle şehide anne..11 aylıksın daha göbek bağının yeri taze..
Ağzı süt kokulu yavrum Ne dedin şehide anneye,Dayanamam anne sensizliğe
Gideceksek de gidelim mi berâberce.Ama babama ne diyecekler anne..
Ben ne komiklikler yapacak,kahkalar atacak güldürecek,koşup oynayacak,kocaman adam olacak,babamla güreş tutup,annemi sinir edecektim ..
Etrafı dağıtıp tozu dumana katacaktım. .Oğlum biraz tertipli düzenli ol diyecek..Bağırıp çağıracaktı babam bana..
Tutup öpecektim onu..Pamuk gibi yumuşacık olup,gülümseyecekti bana,Ilık ılık yüreğime akacaktı Şehlâ bakışları...
Anne bak herkes gelmiş cenazemize...Babam neden yastığımı bastırmış kucağına...Kokum yüreğine ulaşmış..
Daha koklamaya doymadan ,Öpüp okşayamadan doyasıya..Gitmesek olmaz demi annem..Davet var Cennet i âlâdan..Hem Rabbim babama sabrını verir demi anne ..Babamla kavuşuruz cennette..’’Alıntı
Bir daha hiç ölmeyeceğiz..Sonsuza dek yasayacagiz berâberce ..Büyüklere küsüm ben anne..
Hele PKK yi Meclise taşıyan siyasetçilere. .Zalimlere bedduâcı yim. ..Mazlumlara duacıyim.
Miniciktir tabutum..Bayrağımsa benim en guzel süsüm...Şehit olan bebeğinin yastığına sarıldı babası..
Bir yanda kokusuna doyamadığı aslan gibi Mustafa’sı;
Bir yanda can yoldaşı eşi, hayat arkadaşı. İkisini de şehadete uğurlayan Askerimiz...
Allah’ım sana sabırların en büyüğünü versin...
Türkiyeyi sevenler Suriyeli İrakli Afgan Özbek varsın burada yaşasın. .Köylerde bir çok Afgan Özbek çoban gördüm. .
Turkiyeye ihanet eden PKK li Kurtte onlara yataklık yapan Türkde bu topraklarda nefes almasın yaşamasın! ! .
Asimile edilseydiler pkk yi savunanlar topluca batiya karadenize oralara milliyetci Turk Gürcü Abaza Cerkesler yerlesseydi Guneydogumuzda bu sorunlar yasanmayacakti! !
Geç kalmış değiliz. Hainler belli vatandaşlık çıkarılıp Suriye ye Irak a gonderilsin. .
Düşmanım da olsa mert olsun karşımda erkekce dursun. .
Beni her zaman arkamdan vurmasın! !! Böyle kardeşlik olmaz olsun!!
***
ABD nin Türkiye ile ilk ilişkileri 2.Dünya Savası sonrasında başlamış,ABD nin artan petrol ihtiyacını karşılama iştahasıyla Türkiyenin hemen yanıbaşında yer alan Ortadoğu petrol yatakları ve Asya İran petrol havzasında söz sahibi olmak isteyen ABD Türkiye Cumhuriyeti Hükümetlerine yanaşmaya başlamıştır.
İlk temaslar neticesinde ABD ile 1945 yılında askeri ve ekonomik anlaşmalar yapılmıştır.1970 li yıllarda okullarda dağıtılan süt tozu tenekesi ve katı yağların üzerindeki ABD bayrağını bugün gibi hatırlıyorum.
Eve alıp götürür pasta börek yapıp sınıfa getirir beraberce yerdik.ABD tarım fazlası ülkemizde eritilmiş GDOlu ürünlerle Türk ırkının bozulmasına zemin hazırlanmıştı.
ABD nin bizde tam olarak hissedildiği ve her alanda içimize çöreklendiği yıllar, ABDnin Marshall yardımı ile askeri hibe,destek ve ekonomik yardımların başladığı ve hiç bizi bize bırakmadığı yıllar..
Askeriyemiz ABD nin kontrolünde,eskittiği teknolojileri bize üstelik yığınla yeşil dolar vererek aldığımız o yıllar.
6.Filoya yanki defol dedikleri için gerçek yurtseverlerin zindanlarda çile çektiği,bazı genç önderlerin anarşist diye sabahın beşinde Ulucanlar hapishane bahçesinde sallandırıldığı yıllar..
1945 lerde Abd ile ilk anlaşmaları İnönü imzaladı. Sonra Menderes biraz daha yakınlaştı.
Menderesi ABD Rusya ile yakinlasti bahanesiyle askeri darbe yaptırarak astirdi.
Morison Salomon Demirel bizi Abd nin uşağı yaptı. Abd 6 defa askere darbe yaptırıp onu getirdi götürdü.
Ecevit Abd ambargolarına direndi.Haşhaş ekimi Kıbrıs Barış Harekatı ile Türkün gücünü gösterdi bir bakıma Abd ye..
Onu indirip 12 Eylul sonrasinda Turgut Özal başa getirildi Abd istediğini yaptırdı.
Imf ye muhtac bir Türkiye sıkı para politikası Kemal Dervişli günlerde Türkiye Abd ye Batıya borç ödedi.
İşi bitince yada Abd ye karşı durunca onu da Fetö eliyle zehirlendi.Saddam Kaddafi Pakistan’daki durumda aynı. .
Abd ye kim karşı olduysa yasayamadi. .Alcagin silahı nükleer var İncirlik ve diğer 40 ussunde Türkiyede. .
Tehditlerle dediğini yaptırdı şimdiye kadar..Ama buraya kadar. .Burda dik durup direnmezsek tavizlerin arkası kesilmez. .ABD ye İsrail boykot yapalım. .Abd Malına Yahudi malına Hayır. .Abd parası dolara Hayır. .
1900 lerin başında Osmanli Devleti Hukumeti Kizildenizde karasularimiza izinsiz giren ABD 6.Filoya ultimatom vermiş hemen kaçmak zorunda kalmıştı. .Nereden nereye. .Durum tam tersine dönmüş biz farkında olmadan..
ABD yi ne üzer Ayasofyayı açmak üzer. .
Rahibin ayağına boynuna demir zincir vurup teşhir etmek aşağılamak üzer.
Korkarım Fetöcü biri hapiste Papaz a bir şey yapıp Abd ile bizim aramıza açar bu alcaklar. .
ABD ye Israile biz niye ekonomik yaptırım yapmıyoruz. .Yoksa tehdit altında miyiz???ABD yi dizginlemek için onu üzecek adımlar atmak gerekir. Onun tertibi üstüne tertip yapılmaz. O bizim hamlelerimizle sersemlemedikce durmaz.
İsiracak azgin köpek dişini göstermez derler ama bu ABD iti coktan kudurdu galiba!!
Köpeğin üstüne üstüne gitmezsen o senin üzerine yürür. .
Al papazi ver Papazı demekle olmaz bu isler güçlü Devlet gider paketleyip alir gelir..
Ya da gavura ver diye yalvarıp durur!!
Silahinda senin olsun uçağında demek lazım. .Milli Silah Sanayiine engel olan geçmişteki idareciler. .
Mezarinizda Ateşler içinde yatın sonsuza kadar..Gün birlik günü gün beraber olma günü..
Türk Kürt Çerkes Abaza,Gürcü hepimiz biriz kardeşiz..
Kıbrıs Harbinde olduğu gibi yine her zorluğun üstesinden geleceğiz..Ölenlerimize rahmetler olsun,Kalan gazilerimizin Devletimiz ve halkımız yanlarında olsun..Gaziler şehitler onların çocukları bizlere emanet..
Onlara sahip çıkmaz isek yarın hazur-u mahşerde o şehitlerimizn yüzlerine bakamayız..Sağlıcakla kalın..
02.08.2018//KIRIKKALE
HİDAYET DOĞAN OSMANOĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.