- 546 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YENİ TÜRKİYE'NİN GENÇLİĞİ
Ey Türk Gençliği birinci vazifen diyerek başlıyor Atatürk’ün gençliğe hitabesi Türk istiklalini ve Cumhuriyetini korumak adına gençliğimize geçmişten başlayarak sol – sağ davalarını ortaya sürdüler. Leninciler, Markscılar, Maocular türedi ülkemizde. Amaçları Türkiye de ki rejimi değiştirip kominist, sosyalist, devrimci rejimlerle Atatürk’ün kurduğu sistemi Cumhuriyeti kaldırmaktı. Devlet birimlerinin içine girip yapılandılar. Bugün çektiğimiz bu sıkıntıların sebebi bu yapılanmalara izin veren zihniyetlerdir. Biz biz olamadık, kendimiz olamadık. Başka ülkelerde ne kadar rejim varsa Türkiye’de de uygulamak için partiler örgütler kuruldu. Sol solun solları , sağcı aşırı sağcılar, dinci aşırı radikal dinciler diyerek örgütlendiler. İnsanları birbirine düşürerek böl parçala yönet sistemiyle ekonomi olarak sömürdüler. Kaos ve krizler çıkartarak ülkemizin gelişmesini büyümesini engellediler. Türk insanının benliğinde sosyal demokratlık, milliyetçilik muhafazakarlık var. Bizler kendimiz olabilsek zaten bölünmeye ihtiyaç yok. Milli duygularla ve milli görüş politikalarıyla siyaset yapsaydık bugün geldiğimiz nokta Almanya veya Japonya gibi bir gelişmiş devlet olacaktık. Her şeyin sahtesi var. Siyasi düşüncelerin bile sahtesi var. Eskiden olduğu gibi sahte enteller sahte Atatürkçüler, sahte demokratlar var. Bunların artık deşifre edilmesi gerekiyor. 80 yıldır kandırıldık. Hala kandırmaya çalışıyorlar. Devletimizi, milletimizi yıpratmaya çalışanlara kol kanat geriyorlar. Onlara prim veriyorlar. Kendi toplumumuzla barışık olalım. Yanlış yapanların yanına kar kalmasın cezalarını çeksinler. Başkaları da aynı senaryoları bir daha gündeme getirmesinler. Bu ülkenin geleceği ile oynamasınlar.
RAFETTİN AYVACI
YORUMLAR
Yazmışsınız da kendi içinde bu kadar çelişki barındıran bir yazıya ne yorum yazayım
bir ülke siyasetle büyümez ilimle eğitimle ekonomiyle gelişir büyür,
bizde de rejim değişti parlamenter rejim gitti başkanlık sistemi geldi'
80 yıldır bu ülkede hep sağ partiler iktidara geldi bu durumda bizi kandıran kim?
sağlıkla kalın